Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sulkijalihaksen pettäminen

nolo juttu......

Mitenkäs tähän pitäisi suhtautua, kun minulle kävi hieronnassa niin nolosti, että sulkijalihakseni antoi periksi ja aikamoiset pierut pärähtivät suoraan hierojan naamalle. Oma moka sillä olin ottanut lihasrelaksanttia ennen hierontaa. Ajattelin että nyt lihakset rentoutuvat jotta hieronta tepsii.

Pierujen mukana tuli hiukan kakkaakin housuun.

Voiko hieroja pyytää lisämaksua tai ajaa minut ulos tämän takia?

6

2581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole ensimmäinen. Minulla on muutama miesasiakas ja yksi nainen turauttanut päin näköä. Hierojana ymmärrän, hieronta rentouttaa lihaksia ja kontrollia, niin sen pitäkin. Kuittaan asian luommollisena enkä missään tapauksessa syyööistä asiakasta.

    • flatus pro

      Minulla pääsi kerran hirveät ripulit kesken hieronnan, uloste purkautui paineella hierojan naamalle.

      Hieroja ei ollut moksiskaan, pyyhki isoimmat kurat naamalta ja jatko hierontaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

      • asiaa!!

        No siinnä oli todella ammattilainen, ottakaa oppia!


      • Spede-Matti Loiri
        asiaa!! kirjoitti:

        No siinnä oli todella ammattilainen, ottakaa oppia!

        Onko uusia tapauksia?


    • Olipas mulla noloa

      Minulle kävi kerran niin hassusti, että alkoi kakattamaan kanssa kauheesti kesken hieronnan. Hierojan toimiston puolella alkoi onneksi juuri soimaan puhelin, kun meinasi paskat tulla housuun. Hieroja sanoi anteeksi hetkinen käyn puhelimessa kerroin ei kiirettä ja todellakin tarkoitin sitä. Hierojan vastatessa puhelimeen kömmin pöydältä ylös enkä keksinyt muuta siinä hädässä kuin kiskaista housut nilkkoihin ja hypätä tutun näköisen reiän päälle, mikä hieronta pöydässä oli. Turautin kaameat kikkareet ja läjät reiästä alas. AAHHH !!
      Siitä sitten takaisin selälleen odottamaan etureisien hierontaa mihin hieroja jäi. Kohta hieroja kipittikin takaisin ja alkoi hieroa reisiäni ja nyrpisteli nenäänsä kysyvästi. Kerroin syöneeni laktoosipitoista ruokaa ja annoin kaasujen tulla ulos. Ymmärtäväisesti nyökäten, mutta nykivin kasvoin jatkoi hierontaa. Siinä vaiheessa en tiennyt oikeasti itkeäkö vai nauraa kun hieroja kehoitti kääntymään päin makuulle ja kasvot laittamaan reiän kohdalle. Siinä sitä sellaiset 40min katselin omaa paska läjää ja haju oli aika kaamea. Silmiä kirveli ja yskitti vähän väliä. Hieroja kehoittikin monesti rentoutumaan ja älä jännitä lihaksiasi..

    • katkaistaan. piste

      pervessiprovo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe