ostan naisten vaatteita,meikkejä,koruja ja kenkiä!koko vaatteissa 42/44,kengissä 41/42 ja rintaliivit sais olla 85c tai d!tarjoa kuvien ja hintojen [email protected]
Hinta: 0-200
Yhteystiedot: [email protected]
M: ostan naisten vaatteita
3
270
Vastaukset
- täti
Hei ! Minulla olisi myynnissä naisten pitkiä housuja, puseroita, housupuku ( punainen Gerry Weber )
Housuja on mustana, harmaana, hiukan punertavana.
Kuvia ei vielä ole, mutta halutessasi jostain kuvan, saat sen myöhemmin.
Myös on hameita, tunikoita ym. Koot on juuri 42 - 44 kaikissa vaatteissa.
On myös pari kappaletta korsetteja, toinen musta, toinen puuteri. Liivin koko 85 C. Ota yhteys, saat tosi edullisesti uusia ja lähes uusia vaatteita.
sp. [email protected] Kaapit pullollaan olis jo aika tehdä tilaa uusille vaatteille mukana on myös käyttämättömiä kenkiä,rintaliivejä ja housuja yms. Jos kiinnostaa ota mielummin yhteyttä toiseen sp:hen että voin laittaa kuviakin
- mariatv
kertoisitko sen sp:n tai voit lähettää minulle niitä kuvia [email protected] siten helpoiten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1571972
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131906- 1191333
- 971322
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4301183- 62899
- 50856
- 49851
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221731Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa336698