VALON MAA -KONSERTTIKIERTUE 2012

Jaska itte

19

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilin kolin

      tänne pitää päästä>>>>KH katsomaan kuuntelemaan

    • r.moore
    • kevyt kenkä

      Hieno juttu, kuuluu uutta ja vanhaa Katria. Kevät tulee aina kun katri esiintyy. Siitä kevät alkaa.

      • Katri-fani

        Niin alkaakin:-) se on ihan totta! On ihanaa odottaa sitä hienoa hetkeä, kun lippukin on valmiina... Ostin sen jo Joulukuussa ja varmistin näin ollen PARHAAN paikan!!! Pian se Valon maa myy kultaa, uskon vakaasti niin! Oikein hyvää kevään ja Katrin konsertin odotusta Katrin faneille:-)


      • isoo jorma
        Katri-fani kirjoitti:

        Niin alkaakin:-) se on ihan totta! On ihanaa odottaa sitä hienoa hetkeä, kun lippukin on valmiina... Ostin sen jo Joulukuussa ja varmistin näin ollen PARHAAN paikan!!! Pian se Valon maa myy kultaa, uskon vakaasti niin! Oikein hyvää kevään ja Katrin konsertin odotusta Katrin faneille:-)

        se on aivan mahtava konsertti ,kävin härmässä anssin jussin salissa katsomassa ja kuuntelemassa .katri upea ,bändi kuten aina ,upeasti soittava .
        -mua vaan ihmetyttää se manageri liimatainen ,ettei mitään mainoksia oo missään katrin konsertista ,ei levystä ,ei mistään ......onkose liimatainen vähän pihalla tekemisistään .............


    • jaskan kaveri

      Oulussa upea hieno mahtava konsertti. Uudet Valon Maa- laulut soivat mahtavasti, paljon vanhoja oli myös mukana. Niistä Äänesi mä kuulen oli ihan extragawagga.Mutta uudet Valon maan laulut parhaita. Kannattaa mennä kuuntelemaan :) Ei se lady petä.

      • ok/oulusta

        moi jaskan kaveri!
        itse en päässyt oulun konserttiin, mutta levy "valon maa" on hankittu ja kuuneltu
        todella huippu levy!!!!!!!!!

        Oliko konsertissa paljon porukkaa?(Oulussa Madetojan-salissa 3.3.)


    • jaskan kaveri

      Moi! Oulussa oli lähestulkoon täysi sali. Valon maa- nimeen sopivia vanhempia kappaleita hienoilla uusilla sovituksilla kuten Paikka auringossa, Lui katson valoa päin jne. myös.

      • katri-fani

        Ihanaa,minulla kaikki se ilo vielä edessäpäin:-):-):-)


    • ei juuri kukaan

      Hyvä mieli ja muistot konsertista, kannatti mennä. Kiitos!

    • homeni5

      Olin Katrin Lahden konsertissa. Kumma kyllä suurimmat taputukset sai vanhat ja tutut laulut. Olen jo ehtinyt kuunnella uudelta levyltä kappaleet useampaan kertaan, joten ne oli jo osittain sisäistetty ja siksi tuntuivat hyviltä. Ihanaa, että aikuiset naiset jaksaa tehdä uusia levyjä ja vielä uudistuakin.!!! Mikä nainen!!!!

      • tteemu k.

        Finlandia-talolle liput ostettuna!


      • katri-fani

        En ihmettele ollenkaan, että suurimmat aploodit tulivat niille vanhoille jo hiteiksi muodostuneille lauluille.Nehän juuri ovat tuoneet Katrin tähän päivään, niistähän Katri tunnetaan:-):-) vaikka uuden levyn biisit ovatkin aivan upeita!!! Niiden pitää tulla vielä tutummiksi jä läheisemmiksi...ehkä muutaman vuoden kuluttua...


    • ok/oulusta

      Hyvät Katri Helenan fanit, mulla olisi pyntö äänestäkää Katrin biisiä Iskelmä-radion
      listalla "Valkea sisar", siten saataisiin kuunnella vähän enemmän Katria ko.radiossa. Kiitos ja hyvää kevättä kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • teemu k.

      vieras sisar!

    • ejk

      joo just äänestin :)

    • kalakaveri?

      Pori, Promenadikeskus 25.3.
      Kaikki uuden levyn kappaleet kuultiin, muutama edelliseltä levyltä ja
      ne vakiot. Äänesi mä kuulen jäi mieleen vanhimmista, kuten myös Paikka auringossa ja Lui. Konstailematonta esitystä ilman screenejä ja videoesityksiä.
      Ei ollut ihan kaikki paikat täynnä. Odotukset täyttyi.

    • ok/oulu

      Voi sorry!
      Niinpä tietysti nimi on "Vieras sisar", eikä toi mun kirjoittamani valkea sisar!
      Mutta jokatapauksessa äänestäkää, please!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe