onko Cybergun Thompson M1A1, jousiviritteinen hyvä

xkingix

En tiedä onko Cybergun Thompson M1A1, jousiviritteinen hyvä mutta oli ainakin halpa. Ostin sen proairsoftista makso 40e mukana tuli maski.

20

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xkingix

      Voisko joku vastata!!!!!!

    • Fyreme

      Ei kannata odottaa, että joku vastaisi muutamassa minuutissa. Meillä muilla kun sattuu olemaan sellainen kuin elämä.

      Mutta niin, virheostoksen menit tekemään. Suoraan sanottuna tuo on erittäin huono. Olisit hitusen lisähinnalla saanut jo laadukkaan kaasupistoolin uutena tai käytetyn sähkön.

    • kk

      oks se puuta vai muovii

      • Furn- what???

        muovia tuo on.


    • Kuukalo

      Onko ase ollut nyt näin pitkälti sitten hyvä vai huono? Itse ajattelin ostaa tuollaisen näin softauksen aloittamiseen.

      PS. ehdotuksia muista hyvistä aloitelu aseista oli yö hyvä tietää.

    • Joppeliizu
    • Kuukalo

      Minulla on tuollainen Colt XM-177 jousiviritteinen 5 vuotta vanha, ja sillä ampuu kyllä hyvin. Jos tuo Thompson jousiviritteinen ei ole hyvä niin säästöt menevät tähän http://proairsoft.com/acatalog/info_430900.html

    • hullu mies

      mul on yks jousipisla maruin oon softannu 4 vuotta melkeen en oo kyl varma onx maruin.
      JA JUMALAUTA SE MENI RIKKI JOTEN SÄÄSTÖT TÄHÄN:http://www.proairsoft.com/acatalog/info_SOPMOD.html

      vit** ku se pisla petti sil sillä eii oo hävitty yyhtään PELIÄ SSAATANA

    • kokemusta on

      Älkää ostako tuota Cybergunin paskahaulikkoa. Kuulat lentävät kolmesta piipusta niin levälleen, että 20 metrin päästä et osu edes talon seinään.

    • tereeeeeeeee

      mul on m1a1 thomppa jousiviritteinen tosi hyvä ase näin alottelijalle hommaan myöhemmin kunnon pislannn!

    • a

      se ei välttämättä ole täys paska sillä voihan sulle tulla kestävämpi versio ja se makso vaan 40€ mut oisin kyllä suositellu mossbergg puujäljitelmää 20€

    • 2

      en menis huonoks sanomaan ehkä hyvä pihasoftaukseen

    • MITÄVITTUA???

      Miksi sitten kysyt onko hyvä, jos olet sen jo ostanut?????? Kai sinä nyt itsekin näet, että onko se hyvä!!!!!

    • pro.airsoftaaja

      Oisit ostanu vaikka sen sähkötoimisen thompsonin etkä tota kasaa muovia!

    • Viuhhkahdus

      Olen itsekin aatellu joskus ostaa tuon thompsonin mutta en kyllä taidakaan :-)

    • softari3

      täys paska! kaverilla tipu maahan tukiperä halkesi ja piippu meni poikki. sitten sieltä tipahtaa sellanen painava rautamötikkä lattialle. eli täys paska!

      • sferf

        ...siis tinamötikkä...


    • airsoftwarrior

      Älä osta jousi thompsonii. Osta sama ase sähköna osoitteesta shortyusa.net

    • softaava

      Joo itellä oli tuo kauan sit. Meni rikki ku putos nurmikolle. En suosittele alotukseen enkä muuhunkaan. Pro airsoftist löytyy 70e iha ok 7'25v akku sarjatuli ase se on ok. Itellä on nyt ak 47 beta sähköase maksaa 170 e lähtönopeus 115 kuulii mahtuu 250 se on hyvä suosittelen

    • perseenreika5678

      siis thompson on iha paras pyssy ammuin sil kaverii silmää ja siit silmäst tuli sokee ja sit ei menny rikki vaik tein drop testin nurmikolle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe