Aihe

Lux-case.fi ?

olisi kiva tietää

Onko kellään kokemuksia kyseisestä kaupasta ?
Tämä kauppa näyttää olevan ainut joka myy oman puhelimeni kuoria, olen nettikauppoja selaillut ja käynyt melkein kaikki pkseudun kaupat läpi, ei missään muuta kuin iphonen kuoria.. (ja pari nokian) -.-

61

8646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysy pystyssä

      Tilasin ipod-kuoren viime viikolla ja lähetys saapui suht nopeasti. Valitettavasti sain väärän kuoren (lux-casen mokka) ja nyt yritän vaivalla saada asiakaspalvelun pelaamaan. Ei hyvältä näyttä, kun kiertää tanskan kautta, missä varmaan kukaan suomea osakaan.

      • Maiju4

        Mä tilasin tytölleni joululahlaksi samsungin kuoren se oli valmiiks rikki. Nyt en löydä mistään osoitetta että voisin palauttaa sen :( Olen laittanu meiliä suomeks ja englanniks vastausta ei vaan oo kuulunu!!!


    • asiaa miettivä

      kuinka kävi? saitko uuden kuoren tilalle vaivattomasti? kannattaako kyseisestä kaupasta tilata mitään?

      • Ei ihan ok

        Minä tilasin Nexus seiskaan kotelon tuolta. Toimitus oli nopea mutta hinta-laatusuhteeseen en voi olla tyytyväinen. Kotelon piti olla nahkaa - no aitoa nahkaa se ei ikinä ole nähnytkään. Väri ilmoitettiin verkkokaupan esittelytekstissä tummansiniseksi, mutta - sen kyllä jo kuvasta päättelinkin - se oli kaunis vaalea taivaansininen.

        Muuten laadukkaan näköistä työtä, sen suhteen ihan ok ja kun tuohon väriinkin osasin varautua niin sekin mulle ok. Hinta oli 'muoviseksi' kallis mutta tyydyn nyt siihen, kun Nexukselle ei vielä muuten oikein koteloita kotimarkkinoilta löydy.


      • huijarikauppa luxcas
        Ei ihan ok kirjoitti:

        Minä tilasin Nexus seiskaan kotelon tuolta. Toimitus oli nopea mutta hinta-laatusuhteeseen en voi olla tyytyväinen. Kotelon piti olla nahkaa - no aitoa nahkaa se ei ikinä ole nähnytkään. Väri ilmoitettiin verkkokaupan esittelytekstissä tummansiniseksi, mutta - sen kyllä jo kuvasta päättelinkin - se oli kaunis vaalea taivaansininen.

        Muuten laadukkaan näköistä työtä, sen suhteen ihan ok ja kun tuohon väriinkin osasin varautua niin sekin mulle ok. Hinta oli 'muoviseksi' kallis mutta tyydyn nyt siihen, kun Nexukselle ei vielä muuten oikein koteloita kotimarkkinoilta löydy.

        Älkää tilatko mitään kyseisestä kaupasta. 12.4 tilattu puhelimeen näytön suojakalvoja. Ei vieläkään tulleet perille. Asiakaspalvelusta tulee viestiä englanniksi että onko osoite oikea. Minkäänlaista tilausvahvistusta ei ole tullut s-postiin. Ostokset on maksettu netin kautta tilauspäivänä. Älkää tilatko mitään kyseisestä kaupasta


      • Louska

        Tilasin kyseisestä paikasta puhelimen suojakotelon. Piti olla aitoa nahkaa mutta on ihan ilmiselvää muovia. Ei edes keinonahkaa. Maksoi 24.95. Oli mielestäni kallis mutta tilasin kun ajattelin sen olevan nahkaa. On nyt ollut käytössä 5 päivää ja on jo nurkasta murtunut.


      • Anonyymi
        huijarikauppa luxcas kirjoitti:

        Älkää tilatko mitään kyseisestä kaupasta. 12.4 tilattu puhelimeen näytön suojakalvoja. Ei vieläkään tulleet perille. Asiakaspalvelusta tulee viestiä englanniksi että onko osoite oikea. Minkäänlaista tilausvahvistusta ei ole tullut s-postiin. Ostokset on maksettu netin kautta tilauspäivänä. Älkää tilatko mitään kyseisestä kaupasta

        Voi jeesuksen kevät näitä idiootteja.

        Eli tuotteeesi on mahdollisesti vain hieman myöhässä, johtuen vaikka jopa kuljetusliikkeiden ongelmista, mutta sinä täällä typeränä julistat maailmalle, että älkää vain tilatko, kyseessä on huijarifirma. Tiedätkö yhtään kuinka alhainen älykkyysosamäärän täytyy olla, että kirjoittaa tuollaisen tekstin kyseisissä olosuhteissa.


    • ...

      Palautus:

      WePack AB
      Volframgatan 3
      21364 Malmö
      Sweden

    • maikkii1

      Itse tilasin Lux-Case.fi verkkokaupasta kolme metriä pitkän latauskaapelin ja parit suojakuoret. Kaikki toimiloistavasti. Postitus oli nopea ja tuotteet oikeestaan parempia mitä odotin. Suosittelen lämpimästi :D

      • Tuutsu

        Galaxy Alphaani tilasin taas (3 tai 4 kerta firmasta),samoin Huaweihini tuotteita.Joka kerta tilaus tullut suht nopeasti,oikeat tuotteet,hinta/laatusuhde se mitä odotinkin.Kertaakaan en ole maksanut tilaustani ennenkuin olen vastaanottanut kaiken ja nähnyt tuotteet. Tyytyväinen saamaani palveluun.


    • Tosi Jees!

      Olen käyttänyt verkkokauppaa jo useita kertoja ja olen varma, että nyt siellä on jo suomen kielinen asiakaspalvelu. Sivut on kääntyneet suomen kielelle entisestä google kääntäjä ratkaisusta.

      Suosittelen lämpimästi kaikille! Erityisesti niille kenellä on joku harvinaisempi puhelin mille ei yleensä löydy kuoria.. Itsellä on Nokia Lumia 920 jolle löytyi myös mukava valikoima.

    • hai2

      tilasin kännykkääni kuoret. tilausvahvistusta ei tullut sähköpostiin, ei myöskään tuotetta.. luojan kiitos etten maksanut sitä etukäteen vaan laskulla. oli viiminen kerta kun tilasin tästä paikasta!

    • henk_ka1

      Itse tilasin tuotteen kuvauksella PullPounch nahkatasku 8 x 14 cm hintaan 9,71€. Maksoin ostoksen etukäteen, koska en uskaltanut antaa luottokorttitietojani putiikille.No ei ole kyllä kotelo nahkaa, mutta eipähän ollut hintakaan kummoinen. Ehkä tämä kertoo kuitenkin enemmän yrityksen tavasta käydä kauppaa. En palaa enää asiakkaaksi...

    • <--T-->

      Tilasin Lumia 920 kännyyn Lux Casesta nahkasuojakotelon.

      2:n päivän kuluttua tilauksesta tuli kuittaus sähköpostiin
      että tuote on postitettu.

      Kokonaistoimitusaika tehdystä tilauksesta oli tasan yksi (1) viikko. Ilmaiset postikulut. Tuote tuli Malmöstä, Ruotsista pehmokirjeessä suoraan kotipostilaatikkoon.

      Tuote vastasi myynti-ilmoitusta, kotelon kannen sulkeva
      magneettiklipsi on toivottu & kätevä. Lumian nahkakoteloni vaikutti ihan
      laadukkaalta. Olin kieltämättä ennakkoon vähän skeptinen että jotain "Kiinalaista halparoskaa" sieltä kuitenkin on tulossa :D

      Kokonaisuutena tästä Lux Case putiikista jäi positiivinen mielikuva. Laadukas kotelo. Suosittelen! En löytänyt Suomalaisesta vastaavasta Luurinetti.Com:sta tällaista Lumian magneettiklipistä nahkasuojakoteloa.

    • lassiVa
    • Kuopion tyttö

      tilasin ko. firmasta LG kännyyn (malli G2) valkean nahkaisen suojakotelon netin kautta, maksoin verkkopankkimaksuna etukäteen. Tilausvahvistus tuli heti sähköpostiin, parin päivän päästä tuli myös ilmoitus, että paketti lähtenyt matkalle. Kuopioon paketti tuli 5 arkipäivän kuluttua perille, postin lakkoilu ilm. hidasti tuloa? Mutta suojakuori oli just sellainen kuin halusin :)

    • murmur

      Tilasin suojakuoret LG-puhelimeeni, tilausvahvistus tuli sähköpostiin 13.11. ja ilmoitus, että paketti on lähtenyt matkaan 15.11. Sen jälkeen ei olekaan tapahtunut mitään. Onko tämä vielä normaalia?! Jos olisi suomenkielinen asiakaspalvelu, niin olisin kysellyt jo aikaa sitten, mutta in english se ei ole aivan yhtä vaivatonta... tietysti maksettukin jo. Alkaa ärsyttää. Tällä hetkellä en suosittelisi kenellekään, mutta odotellaan nyt vielä.

      • Tampereen kumiaivo

        voisitko kertoa, miten pakettisi kanssa kävi?


    • vapunen

      Odottaisin joulukuun alkuun. Jos ei silloinkaan ole tullut niin sitten ottaisin yhteyttä sivustolle.

    • erkka123
    • sade2

      Ehdottoman hyvä paikka toi lux-case hankkia vähän erikoisempia kuoria luuriinsa. Olen tilannut pari kertaa ja aina tullut nopsasti perille.

    • Ekis

      Erittäin nopea toimitus, voin suositella.

    • surullinen

      Tein tilauksen 9.12. Vahvistus viestiä en ole saanut sähköpostiin ja tuote on maksettu. Asiakaspalveluun yrittänyt soittaa, mutta numero ei ole käytössä. Ei auta kuin odotella:(

    • murmur

      Onhan täällä muitakin tyytymättömiä, mietin jo puhutaanko samasta firmasta ollenkaan. Kirjoitin tilaukseni viipymisestä tuolla ylempänä, ja se vaan viipyy edelleen. Olen laittanut sähköpostitiedustelua asiakaspalveluun suomeksi ja englanniksi, suomenkieliseen sain vastaukseksi pyynnön kirjoittaa englanniksi ja kun sen tein, niin vastausta ei ole tullut.
      Mulle tuli kuitenkin tilausvahvistus nopeasti ja jopa ilmoitus lähettämisestä, että sikäli eri tilanne kuin sulla, surullinen. No, lopputulos taitaa olla sama, että sinne meni meidän rahat. :( Tosin sulla nyt ei ole tuo odottelu vielä kauaa kestänyt, mutta oudolta kuulostaa, ettet ole saanut tilausvahvistusta.

    • hyvin_pettynyt

      tein myös 9.12 tilauksen ja maksoin nettipankilla. tilausvahvistus tuli, mut ei vahvistusta siitä, että tuote ois lähtenyt matkaan. perjantaina pistin myös kyselyn tilaukseni perään, ei mitään vastausta.

      alko surettamaan, kun siskolle piti olla joululahja.

      liekkö nyt on sit pientä ihmistä huijattu, vaikka noita kokemuksiakin yritin ensin etsiä ja lueskella, ennen kuin tilaukseni tein.

      jouluruuhkastakin olisi oikein sopivaa vaikka infota etusivulla ja pahoitella, jos toimitusajat ei mene tuohon 3-5 pv sisään, mut nyt alkaa haiskahtaan jo huijaukselta.

    • ei_enää_pettynyt_

      kuoret saapuivat tänään! t: hyvin_pettynyt :D

      noottia annettava siitä, että inffo ei kaupasta pelaa ja mullekkin ehti tulla asiakkaanpalautteesta viesti, että voinko kirjoittaa vielä saman palautteen englanniksi, kun suomalainen vastine on "kipeä".

      mut loppu hyvin, kaikki hyvin, vaikka ehin ostaa siskolle jo korvaavan lahjan.

      • Choose what I ware

        Hei
        mulla hidasti paketin tuloa postin sisäinen lakkoilu! Siitä oli myös lehdissä....


    • murmur

      Kiva! :)
      Mulla alkaa jo toivo mennä, toista kuukautta jo on tässä odoteltu, mutta ehkä ihan pienenpienen toivonkipinän sait heräämään tännekin suuntaan.

    • Tampereen kumiaivo

      Miksi tilata luxcaselta? löysin mytrendiphone.fi sivulta LG G2 puhelimeen nahkakotelon hintaan 11,80, sama näkyi maksavan luxcasella 35,96. Hinnakkaita koteloita sanoisin.

    • Eki342

      Itse sain kyllä halvemmalla tuolta ku mistään muualta sen kotelon mitä ite etin. Liekö tampereen kumiaivo tilannut halvan kopion?

    • Saana92

      Hienoja kuoria kyllä löytyy tuolta :) Suosittelen myös.

    • kuori3
    • jauho_

      Itseppä tilasin ihan toisesta kaupasta http://tinyurl.com/ox9abyt
      (www.designskins.fi), ja olen kyllä ollu tyytyväinen niin kuoreen kuin asiakaspalveluunkin.

    • Jurpolii
    • en tilaa sieltä

      Jurpolii8.1.2014 17:03
      " http://tinyurl.com/lux-case on ihan luotettava paikka."

      Voi olla luotettava paikka mutta tuon linkin luotettavassa
      paikassa esim Nokia Lumia 520 puhelimen läppäkotelo
      maksaa 28,76 €

      Sama nakainen kahdella taitoksella ja magneettilukolla
      varustettu läppäkotelo maksaa paikallisessa Halpa Hallissa
      9,50 €
      Ei ole hullu joka pyytää, vaan hullu joka maksaa.

      Vielä palaan läppäkoteloon, Paikallisesta Prismasta ostin
      Samsung Galaxy 7 tuuman tablettiin merkkikohtaisen läppäkotelon joka on todella laadukas ja halvempi kuin
      luotettavan paikan pikkukotelo ja lisäksi merkkikotelossa oli
      mukana kosketusnäyttökynä.
      Sitä paitsi, paikallisessa Halpa Hallissa puhelimien merkkikohtaiset
      takuu näytönsuojakalvot maksavat 3.90 euroa pakkaus ja pakkauksessa on kaksi todella kestävää kalvoa.

    • mitävitttttt
    • sdfsdafsdf

      Lux.case on paras.

    • tirlittantallaa

      Korvakuulokkeet lähti palautukseen. toisen kuulokkeen pinnasta oli läpinäkyvä kalvo kuoriutunut irti. Kiitos palautusosoitteesta.

    • aiimii

      tilasin käsivarsikotelon 28.12 eikä vieläkään ole näkynyt... oli kuulemma lähtenyt 31.12 sieltä, ja piti saapua 5 arkipäivän kuluessa. Asiakaspalvelu toimi vain englanniksi. Saas nähä tuleeko tuote koskaan. Maksettukin on.. En tilaa enää.

      • jymäytetty?

        Sama juttu tilasin 27.12. pari koteloa tuolta, mutta eipä ole näkyny. Maksoin jo Klarnalta tulleen laskunkin pois alta.. ei ois pitäny.
        Suomeksi pistin sinne viestiä, mutta englanniks tuli viesti että voidaanko hoitaa tämä englannilla. No katotaan milloin vastaa?
        Ajattelin olla perjantain yhteydessä klarnaan, jos sieltä sais ees rahoja takas tms... voipi olla sekin turhaa?


    • Sony Xperia Z1 Compa

      LuxCase on aina toiminut loistavasti! Jos tuotteet on lähetetty, mitä he siellä enää voivat toimitusajalle?

      Joulun alla oli kaikkien postipakettien kanssa ongelmia lakkoilun takia.

      Moni ei tule puhumaan jos tilaus tulee perille normaalisti, mutta kun jotain menee mönkään kaikki kertovat heti. Tästä voidaan päätellä verkkokaupan toimineen myös muilla, sillä suurinosa kommenteista on positiivisia!

      Laaja valikoima ja tuotteet myös harvinaisille puhelimille houkuttelee minut aina takaisin http://lux-case.fi/ verkkokauppaan.

      • Sontaa!

        Aivan kusetusta koko homma! Lukekaa kaupan ehdot; palautuksen toimituskulut joutuu maksamaan itse ja maksamattomia toimituksia eivät ota edes vastaan. Ei kannata lähettää (vakuutettua) toimitusta Tanskaan, jos tuote on maksanut päälle 10 euroa. Nahkaa kotelot eivät ole nähneetkään ja kotelo, jonka pitäisi sopia tietyn malliseen puhelimeen, ei sovikaan. Helpommalla ja halvemmalla pääsee, kun maksaa laskun ja hyväksyy tosiasian, että hanuriin porattiin!

        Ja mahtava mainosjorina aikaisemmalta kommentaattorilta!


    • LUX CASE KUSETTAA

      Juu, ei ole ikinä ollut näin takalistoon väkisin murjottu olo!!!

      Ilmoittavat sivuilla kuulokkeiden mahtavasta äänenlaadusta, jota ne nimeltämainitsemattomassa aasian maassa valmistetut muoviset lärpäkkeet (joita jotkut kuulokkeiksi kutsuvat) eivät vastaa miltään osin.

      Kuoret ovat ihan ok mutta eipä ne ole oikeaa nahkaa nähnytkään ja nyt alkaa muoviosa halkeilemaan. Rahat meni ja tyhmänä menin maksamaan... itteensä pitää syyttää kun tollaseen luottaa!!!

      Koitin lähettää tuotteet takasin mutta tulivat bumerangina parin kuukauden toimitusyrityksien jälkeen takaisin, lunastamattomana! Joten tämäkään että he eivät ota vastaan maksamattomia tuotteita ei pidä paikkaansa koska nämä tuotteet ovat maksettu.

      Jos tilaatte niin ottakaa se lasku, mutta en suosittele tilaamista tai tämänlaisen kusettamisen tukemista.

      • Seemillä

        Pelkkää hyvää sanottavaa! Tilasin 2 ipad koteloa. Toinen lapsen koneeseen, tukevaa tekoa, silikonia, aivan loistava. Toinen omaan Airiin 'nahkainen' kovamuovinen kehys. Kova muovi ei kestänytkään ja lohkesi kulmasta aika pian. Reklamoin asiasta ja niinhän pian tuli postissa uusi entistä ehompi ja puolet kalliimpi aito nahkainen kotelo. Eli olen erittäin tyytyväinen. Neuvoivat vielä tilaamaan kestävämmän esim silikonisen ei kovaa muovia. Tosin en ymmärrä miksi niitä edes on tarjolla kun eivät kestä.


      • Seemillä
        Seemillä kirjoitti:

        Pelkkää hyvää sanottavaa! Tilasin 2 ipad koteloa. Toinen lapsen koneeseen, tukevaa tekoa, silikonia, aivan loistava. Toinen omaan Airiin 'nahkainen' kovamuovinen kehys. Kova muovi ei kestänytkään ja lohkesi kulmasta aika pian. Reklamoin asiasta ja niinhän pian tuli postissa uusi entistä ehompi ja puolet kalliimpi aito nahkainen kotelo. Eli olen erittäin tyytyväinen. Neuvoivat vielä tilaamaan kestävämmän esim silikonisen ei kovaa muovia. Tosin en ymmärrä miksi niitä edes on tarjolla kun eivät kestä.

        Lisäys edelliseen: ei tarvinnut palauttaa rikkoutunutta, uskoivat kun lähetin viestin.


    • postiosoite hukassa

      En nyt pysty ihan suosittelemaan tätä kauppaa, ostin itselleni ja ystävälleni kuoret ja valitsin laskun, koska olin vierailemassa toisessa kaupungissa kaverin luona valitsin eri toimitus osoitteen kuin laskutus osoite. Tilausvahvistuksessa luki kuitenkin, että osoitteet olivat samat vaikkakin toisessa oli sitten tämä eri maakunta. laitoin asiasta pitkän viestin suomeksi jonka jälkeen minua pyydettiin kirjoittamaan englanniksi, kirjoitin pitkän viestin englanniksi ja sain lyhyen viestipätkän jossa kerrottiin ettei ole muka heidän vikansa, ettei osoitteita muuteta. ei minkäänlaisia pahoitteluita tai mitään. Onneksi mieheni oli kotona ja avasi paketin ja varmisti että ovat ehjät kuoret, mutta kyllä vituttaa kun ei tullut valitsemaani osoitteeseen... ihmetteli mieskin kun paketissa luki Päijät-Häme, kun paketti saapui Uusimaalle ...No ehkä loman päätteeksi saan kuoret käsiini kun kotiin palaan. Onneksi sentään perille tuli!

      • Ändi

        Suosittelen verkkokauppaa Lux-Case !!

        Tilasin heiltä suojakuoren puhelimeen sekä micro autolaturin. Suojakuori on 100% sopiva ja laadukkaantuntuinen. Valitettavasti autolaturi ei toiminut ollenkaan...
        Soitin asiakaspalveluun jossa vastasi erittäin ystävällinen englantia puhuva mies joka suuresti pahoitteli heidän lähettämäänsä rikkinäistä laturia !! Sanoi lähettävänsä tilalle paremman sekä testaavansa sen ennen lähetystä että se toimii... eikä minun tarvitse tuota rikkinäistä lähettää mihinkään !!

        Loistavaa asiakaspalvelua !!


    • lixluxlax

      Sain viallista tavaraa. Laatikko oli ihan pa.sk.ana ja päällipussikin rypyssä kuin peffarei'ästä repäisty... Tuote oli mitä ilmeisimmin jo kerran palautettu. Kaikki oli avattu sisäpussia myöten.

      No, valitin ja sain ystävällisen vastauksen, että palauta... Joo-o, senkin vain joutuu itse kustantamaan. Pieni paketti 2.lk postissa noin 6 euroa.

      Saa nähdä, mitä käy laskulle, peruvatko vai alkavatko vaatia maksua.

    • pekka82

      Itse olen tilannut tuolta, jos jonkinlaista kuorta ja härpäkettä ja aina on tavara tullut perille hyväkuntoisena, paitsi kerran, mutta silloinkin lähettivät uuden tuotteen tilalle. Hajonneet paketit pistän itse aina postin piikkiin (itse postissa vuoden työskennellyt) ja voin kertoa, että niitä paketteja ei käsitellä silkkihansikkain.

    • Ansku10

      Tämä on jo vähän yli vuoden vanha ketju, mutta ajattelin kysellä näin jälkiviisaana miten tuo Lux-Case yritys nykyään toimii, onko tilatut tuotteet tulleet perille ja miten asiakaspalvelu tarvittaessa pelaa jne.?

      Tulin netistä etsimään kokemuksia tästä firmasta, koska eilen tilasin heiltä netin kautta kännykkääni suojakotelon, mutta luvattua tilausvahvistusta sähköpostiini en ole saanut. Koitin laittaa heidän nettisivullaan olevan palautelomakkeen kautta kyselyä asiasta, mutta viestiä ei pystytty toimittamaan. Lisäksi maksoin eilen tietty tyhmänä tilaukseni luottokortillani Paytrail:n kautta. Saas nähdä onko hyväuskoista nyt huijattu :-/

      Lisäksi mietityttää kun olen luottokorttini numeron tuonne syöttänyt, voiko siitä tulla jotain muutakin harmia kuin tuotteen hinnan menetys, mikäli en koskaan saakaan tilaamani tuotetta tai jos se onkin saapuessaan rikki. En pahemmin ole tilaillut luottokortilla mitään aiemmin.

    • phonecasesearchers

      Edelliseen vastaukseen voisin kertoa omia kokemuksia, että tein tilauksen 9.12. yhdestä puhelimen suojakuoresta, tilasin laskulla kuten aina nettikaupasta tilatessani.

      Tilauksen vastaanottovahvistus tuli aika pitkälti välittömästi sähköpostiini. Jo kaksi tuntia myöhemmin sain sähköpostin, että tilaukseni on lähetetty. Toimitusajaksi sanottiin 5-7 arkipäivää joista vasta tänään 15.12. tulee 5 arkipäivää täyteen. Eli en siis ole vielä saanut tilaamaani tuotetta, ja varmaan aikaisintaan tänään se vasta tulisikin. Jään odottelemaan tipauttaako posteljooni tänään mitään luukustani.

      Ennen kun tein tilaustani halusin selventää pari asiaa Lux-Casen nettisivuilta, jotka oli mielestäni ristiriitaisesti ilmoitettu. Koska Lux-Casella on suomenkielinen sivu, luulin asiakaspalveluakin olevan tarjolla suomeksi. Kirjoitin viestini siis suomeksi 2.12. josta sain välittömästi automaattisen vahvistuksen, että kysymykseni on vastaanotettu. Itse vastaus kysymykseeni tuli sitten 4.12. mutta englanniksi. Siinä tosin ei pyydetty kirjoittamaan samaa viestiä uudelleen englanniksi vaan, joku suomea osaamaton oli itse yrittänyt viestiä kääntää ja oli kieltämättä kyllä saanut kaiken oikein sillä sain vastauksen kaikkeen mitä kysyin, joskin englanniksi. Viestin alussa vielä pahoiteltiin ettei pystytty tarjoamaan suomenkielistä asiakaspalvelua, ja toivottiin, että asiointi olisi mahdollista joko englanniksi tai ruotsiksi.

      Tähän mennessä en oikein siis voi mistään vielä valittaa, vaikka olen kyllä kuullut että tilattuja tuotteita ei ole koskaan saapunut tai ne ovat olleet huonolaatuisia. Mikäli omalta osaltani toimitusaika pitää paikkansa, tällä viikolla sen tilaamani tuotteen pitäisi saapua. Jään odottelemaan mitä seuraavaksi tapahtuu.

    • phonecasesearchers

      Tässä vielä päivitys omaan tilanteeseen. Eli tilaamani suojakuori saapui tänään 16.12. Se oli pakattu kuplakuoreen ja oli ehjä. Ulkonäöllisesti se vastaa tuotetta jonka kuva oli nettisivuilla. Kuoren kuvioprintti näyttää laadukkaalta eikä ole ns. halpis-pikseliä. Ainoastaan kuoren ympärille asetettava kovamuovinen kehikko ei ihan vastaa väriltään nettisivuilla ollutta kuvaa, jossa se oli tumma mutta melko kirkas punainen. Todellisuudessa se taittaa jonkin verran liilaan.

      Toimitusajaksi siis tuli loppujen lopuksi kuusi päivää ja lupaus oli 5-7. Oman tilaukseni kohdalla ei mennyt mikään pieleen enkä keksi yhtään syytä miksi sivuilta ei kannattaisi tilata.

    • Ansku10

      Minäkin nyt viimein muistaessani tulen päivittämään Lux-Case tilaukseen liittyvää asiaani.

      Luvattua tilausvahvistusta en koskaan saanut sähköpostiini, mutta muutaman päivän kuluttua (vajaa viikko?) sain sähköpostiini viestin, että tilaamani tuote on pakattu ja toimitusajastakin siinä oli jotain mainintaa. Tuote tuli ehkä n. parin viikon kuluttua tilauksesta kotipostilaatikkooni. Oli kuplamuovipussiin pakattu ja tuote oli myöskin ehjä. Aitoa nahkaahan tuote ei ole nähnytkään, mutta muutoin oli ihan kivan näköinen ja tähän päivään asti on myös pysynyt ehjänä. Joten omalla kohdallani tässä asiassa loppu hyvin kaikki hyvin.

    • Neveragain85

      Tilasin kuoret ja tuli käytettynä naarmuilla. Ei kannata tilailla lux casesta mitään.

    • Tilasin kyseisestä paikasta lompakkokotelon. Tilattu niin 4 päivää sitten.Maksoin samantien tuotteen. Vahvistus tuli sähköpostiin,että tuote lähtenyt matkaan.Nyt kun luin kommentteja niin tuntuu tulinko huijatuksi.Sähköpostiin tuli vastaus englanniksi. Nyt jään odottamaan tuleeko tuote tosiaan vai oliko pelkkää huijausta koko juttu. Maksoin 21 €.

    • Anonyymi

      Ihan pa**a firma! Toimitusajat eivät pidä paikkaansa ja asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottoihin! ÄLKÄÄ ASIOIKO!

    • Anonyymi

      Kauheeta skeidaa. Postitetaan mitä sattuu. Romujen palauttamisen maksat itse.

    • Anonyymi

      Kuka nyt viitsii tilata ulkomailta.

      • Anonyymi

        Tilasin lux_caselta tablettiini suojakotelon ku mytrend phone ssa oli loppuunmyyty kaikki. Tilaus tuli viikossa, mut olivat laittaneet väärän kotelon. Lähetin viestiä et voinko palauttaa ja vaihtaa toiseen. Niin vastaus tuli et Tuote on luvattomasti tilattu ja sillä ei ole palautus oikeutta, en käsitä miksi luvattomasti tilattu ihan omalta pankkitililtä. Maksoin kuoret ja omalla nimellä. Ja olen ihan täysikäinen


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomeen julistettu poikkeustila

      Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      270
      5938
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

      Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      164
      3880
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

      Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      210
      3819