Hei tietääkö tai tunnistaako kukaan vampyyrin joka asuu pirkanma

Lina!

Hei tuntyeeko kukaan vampyyrin? tai onko kukaan vampyyri??? Haluaisin vain tutustua.Olen tuttö 13.v ja kiinostunut erilaisista olennoista...esim:Noidat,vampyyrit..ja sinneppäin

14

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama kysymys!!

    • Parasystäväni<3

      Kittilästä kyllä löytyy!
      Siellä asuu eräs 13 vuotias tyttö, joka on sukua aikoinaan shamaanille.
      Vaikka tää tyttö on mun paras ystävä niin haluan vain kertoa kuinka erikoinen hän on:
      kerran mulle tuli haava niin tämä siveli haavaan sormeaan ja sanoi jtn. niin aamulla se haava parani.
      Sitten hän sanoo aina jotain kummallista, niin kuin että täällä on negatiivista energiaa ja että mitä jos lähettäisiin metsään hakemaan pajun oksia jotta hän voisi tehdä puhdistautumis rituaalin tai vastaavaa.
      Mutta noi on tapahtunut aikaa sitten kun olimme pieniä mutta nyt hän osaa kertoa kaiken kämmenen viivoista ja ennustaa.
      Ja hän tuntuu tietävän kaiken siitä mitä aikoinaan taikauskosta mietittiin.

      Muuten hän on ihan normaali bestikseni.

      • Night.lina13.v

        Ehk se on noita


    • <( * _ * )>

      Monet luulevat että vampyyrit ovat verta juovia pimeyden olentoja, mutta tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Vampyyrit ovat arkoja valolle ja kovalle melulle.
      Itse olen vampyyri eikä se kovin ihmeellistä ole.
      T. 13v poika

      • Night.lina13 v

        Moi vaan poika!

        Mist voit todistaa olevasi vampyyri??
        ja jos olet niin voiko vampyyriksi muuttua saamatta puremaa siis onko niitö eri tapoja?


      • YAK-42
        Night.lina13 v kirjoitti:

        Moi vaan poika!

        Mist voit todistaa olevasi vampyyri??
        ja jos olet niin voiko vampyyriksi muuttua saamatta puremaa siis onko niitö eri tapoja?

        En tunne yhtään vampyyria, mutta tunnen sitäkin useamman tytön, joka haluaisi tutustua vampyyriin. Olen tullut vähitellen siihen tulokseen, että tyttöjen kaipaus vampyyreja kohtaan tulee hengellisyyden tarpeesta. Kun tämän päivän kodeista ja kouluista puuttuu uskonnollinen kasvatus lähes kokonaan, lasten ja nuorten kiinnostus uskonnollisia asioita kohtaan herää esim. kiinnostuksena noituuteen, magiaan ja vampirismiin. En pidä asiaa sinänsä pahana, koska ihmisellä on luontainen hengellisyyden tarve, joka ei nyky-yhteiskunnassa täyty. Kun naapurin pojat ovat kiinnostuneet vain materiaalisista asioista eikä kukaan heistä ymmärrä mitään henkimaailman asioista, niin tottakai tytöt alkavat unelmoida vampyyreista, jotka voivat tarjota ikuista (kuoleman rajankin ylittävää) rakkautta. Tosiasia kuitenkin on, että vampyyriksi voi tulla vain kuolemalla.


      • <( * _ * )>
        Night.lina13 v kirjoitti:

        Moi vaan poika!

        Mist voit todistaa olevasi vampyyri??
        ja jos olet niin voiko vampyyriksi muuttua saamatta puremaa siis onko niitö eri tapoja?

        Vampyyreillä ei ole torahampaita ja vampyyrit eivät ole vertajuovia petoja. Se on median aiheuttama harhaluulo. En tiedä miten vampyyriksi muututaan, mutta kai siihen on jotain rituaaleja.


      • LINA
        <( * _ * )> kirjoitti:

        Vampyyreillä ei ole torahampaita ja vampyyrit eivät ole vertajuovia petoja. Se on median aiheuttama harhaluulo. En tiedä miten vampyyriksi muututaan, mutta kai siihen on jotain rituaaleja.

        KIITOS VASTAUKSESTASI


    • vamppyyYYYyyyyri!!!

      MEE V*TTUUN TROLLAILEE!!!

    • epätoivoinen

      itse olen 15 vuotias tyttö. espoosta.
      pakko sanoa: poltan, juon, biletän, elän "normaalia" pääkaupunkiseudun nuoren elämää. tämän sanoin kertoakseni etten ole mikään noulaif- twilight fani.
      olen kohta 2 vuotta halunnut itse vampyyriksi, ainakin tavata sellaisen. tai noidan. tai magiaa toteuttavan. tai jonkun!

      • shammakko

        Ehkä sun pitäis lopettaa polttaminen, juominen, bilettäminen ja "normaalin" pääkaupunkiseutulaisen nuoren vastuuton elämä ja ryhtyy hommiin. Se kai ei ole vampyyrin, noidan eikä maagikon harrastamaa toimintaa. Jos haluaa lääkäriks, pitää opiskella, sama kai se on noiden mainitsemiesi toiveidenki suhteen. Mikään ei tuu makaamalla ja odottamalla.

        Miks haluut vampyyriksi? Mitä uskot, että oppisit ihmiseltä, joka sanoo olevansa vampyyri, noita tai maagikko?


    • faktaaa...

      joo mä oon vamppyyri ja oon 12vuotta vanha :)

      • factaa taas

    • Älkää unelmoiko!

      En ite ainakaan haluis vampyyriksi ennenkun täytän 15 nyt oon vasta 12 mut kaks vuotta pitäis venaa et voisin koittaa yht juttuu. Ku kamu sanoo tuntevansa vampyyrin mut en oikeen usko mut toisaalta ois ihan kiva :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe