Tässä taannoisessa elokuvassa nimeltään Rööperi, oli hahmo nimeltään Mustalais-Kari Helsingistä, joka on ollut oikeasti olemassa. Tunsiko kukaan häntä paremmin, onko vielä elossa jne?
Mustalais-Kari
14
14426
Vastaukset
- vanha skönäri
Kari nukkui pois 15.5.2008 R I P
- sjööberi
Mitä valokolaisen pitää tehdä saadakseen lempinimen 'mustalais'. Kartsa oli valokolainen jota Kari Hietalahtikin omien sanojensa mukaan pelkäsi.
- Anonyymi
Isäni "Mustalais-Kari" tosiaan kuoli 15.5.2008. Ei siis Ruotsissa 80-luvulla kuten yllämainittu Arska sanoo.
- Anonyymi
Oliko luonnollinen kuolema?
- Anonyymi
Mustalais-Kari oli hetken naimisissa äitini kanssa, erosivat 60-luvulla. Löysin myös hääkuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalais-Kari oli hetken naimisissa äitini kanssa, erosivat 60-luvulla. Löysin myös hääkuvan.
Hei, näkisin mielelläni isäni nuoruuden hääkuvan, oli tosiaan 3 vuotta naimisissa 60-luvun lopulla. Hänellä ei itsellään ollut sitä kuvaa tai en ainakaan nähnyt sitä koskaan.
Olen hyvin pahoillani siitä miten isäni kohteli sinun äitiäsi :(
Jos pystyt lähettämään kuvaclipin hääkuvasta niin laitatko mulle viestiä facebook messengerin kautta, kiitos.
Yst Susan Mustonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leffassa Kari kyllä tuumasi ettei ikinä mene naimisiin……
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, näkisin mielelläni isäni nuoruuden hääkuvan, oli tosiaan 3 vuotta naimisissa 60-luvun lopulla. Hänellä ei itsellään ollut sitä kuvaa tai en ainakaan nähnyt sitä koskaan.
Olen hyvin pahoillani siitä miten isäni kohteli sinun äitiäsi :(
Jos pystyt lähettämään kuvaclipin hääkuvasta niin laitatko mulle viestiä facebook messengerin kautta, kiitos.
Yst Susan MustonenMinulla on kuvia Karista ystävien kanssa, ajankohtaa en tiedä mutta olisiko joskus 70 luvulta.
Hän tunsi setäni:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leffassa Kari kyllä tuumasi ettei ikinä mene naimisiin……
Elokuvat onkin aina täyttä totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kuvia Karista ystävien kanssa, ajankohtaa en tiedä mutta olisiko joskus 70 luvulta.
Hän tunsi setäni:)Hei
Olisi tosi kiva nähdä kuvat 😃 yt Susan
- Anonyymi
Punavuoressa ei taida nykyään paljon heimoamme käyskennellä. Eniten tinenanneet heimopäälliköt saattavat siellä asua.
- Anonyymi
Hagmanrybertien kanssa siirtyi tanskan kautta Norjaan.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1463192Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702200Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102157Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien701866Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551682Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241566Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121394Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31143Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231118Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751085