Tässä taannoisessa elokuvassa nimeltään Rööperi, oli hahmo nimeltään Mustalais-Kari Helsingistä, joka on ollut oikeasti olemassa. Tunsiko kukaan häntä paremmin, onko vielä elossa jne?
Mustalais-Kari
13
12962
Vastaukset
- vanha skönäri
Kari nukkui pois 15.5.2008 R I P
- sjööberi
Mitä valokolaisen pitää tehdä saadakseen lempinimen 'mustalais'. Kartsa oli valokolainen jota Kari Hietalahtikin omien sanojensa mukaan pelkäsi.
- Anonyymi
Isäni "Mustalais-Kari" tosiaan kuoli 15.5.2008. Ei siis Ruotsissa 80-luvulla kuten yllämainittu Arska sanoo.
- Anonyymi
Oliko luonnollinen kuolema?
- Anonyymi
Mustalais-Kari oli hetken naimisissa äitini kanssa, erosivat 60-luvulla. Löysin myös hääkuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalais-Kari oli hetken naimisissa äitini kanssa, erosivat 60-luvulla. Löysin myös hääkuvan.
Hei, näkisin mielelläni isäni nuoruuden hääkuvan, oli tosiaan 3 vuotta naimisissa 60-luvun lopulla. Hänellä ei itsellään ollut sitä kuvaa tai en ainakaan nähnyt sitä koskaan.
Olen hyvin pahoillani siitä miten isäni kohteli sinun äitiäsi :(
Jos pystyt lähettämään kuvaclipin hääkuvasta niin laitatko mulle viestiä facebook messengerin kautta, kiitos.
Yst Susan Mustonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leffassa Kari kyllä tuumasi ettei ikinä mene naimisiin……
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, näkisin mielelläni isäni nuoruuden hääkuvan, oli tosiaan 3 vuotta naimisissa 60-luvun lopulla. Hänellä ei itsellään ollut sitä kuvaa tai en ainakaan nähnyt sitä koskaan.
Olen hyvin pahoillani siitä miten isäni kohteli sinun äitiäsi :(
Jos pystyt lähettämään kuvaclipin hääkuvasta niin laitatko mulle viestiä facebook messengerin kautta, kiitos.
Yst Susan MustonenMinulla on kuvia Karista ystävien kanssa, ajankohtaa en tiedä mutta olisiko joskus 70 luvulta.
Hän tunsi setäni:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leffassa Kari kyllä tuumasi ettei ikinä mene naimisiin……
Elokuvat onkin aina täyttä totta.
- Anonyymi
Punavuoressa ei taida nykyään paljon heimoamme käyskennellä. Eniten tinenanneet heimopäälliköt saattavat siellä asua.
- Anonyymi
Hagmanrybertien kanssa siirtyi tanskan kautta Norjaan.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398