Mustalais-Kari

--..--

Tässä taannoisessa elokuvassa nimeltään Rööperi, oli hahmo nimeltään Mustalais-Kari Helsingistä, joka on ollut oikeasti olemassa. Tunsiko kukaan häntä paremmin, onko vielä elossa jne?

14

14426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha skönäri

Kari nukkui pois 15.5.2008 R I P

• sjööberi

Mitä valokolaisen pitää tehdä saadakseen lempinimen 'mustalais'. Kartsa oli valokolainen jota Kari Hietalahtikin omien sanojensa mukaan pelkäsi.

• Anonyymi

Isäni "Mustalais-Kari" tosiaan kuoli 15.5.2008. Ei siis Ruotsissa 80-luvulla kuten yllämainittu Arska sanoo.

• Anonyymi

Oliko luonnollinen kuolema?

• Anonyymi

Mustalais-Kari oli hetken naimisissa äitini kanssa, erosivat 60-luvulla. Löysin myös hääkuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustalais-Kari oli hetken naimisissa äitini kanssa, erosivat 60-luvulla. Löysin myös hääkuvan.

Hei, näkisin mielelläni isäni nuoruuden hääkuvan, oli tosiaan 3 vuotta naimisissa 60-luvun lopulla. Hänellä ei itsellään ollut sitä kuvaa tai en ainakaan nähnyt sitä koskaan.

Olen hyvin pahoillani siitä miten isäni kohteli sinun äitiäsi :(

Jos pystyt lähettämään kuvaclipin hääkuvasta niin laitatko mulle viestiä facebook messengerin kautta, kiitos.
        Yst Susan Mustonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leffassa Kari kyllä tuumasi ettei ikinä mene naimisiin……

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, näkisin mielelläni isäni nuoruuden hääkuvan, oli tosiaan 3 vuotta naimisissa 60-luvun lopulla. Hänellä ei itsellään ollut sitä kuvaa tai en ainakaan nähnyt sitä koskaan.

Olen hyvin pahoillani siitä miten isäni kohteli sinun äitiäsi :(

Jos pystyt lähettämään kuvaclipin hääkuvasta niin laitatko mulle viestiä facebook messengerin kautta, kiitos.
        Yst Susan Mustonen

Minulla on kuvia Karista ystävien kanssa, ajankohtaa en tiedä mutta olisiko joskus 70 luvulta.
        Hän tunsi setäni:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leffassa Kari kyllä tuumasi ettei ikinä mene naimisiin……

Elokuvat onkin aina täyttä totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kuvia Karista ystävien kanssa, ajankohtaa en tiedä mutta olisiko joskus 70 luvulta.
        Hän tunsi setäni:)

Hei

Olisi tosi kiva nähdä kuvat 😃 yt Susan

• Anonyymi

Punavuoressa ei taida nykyään paljon heimoamme käyskennellä. Eniten tinenanneet heimopäälliköt saattavat siellä asua.

• Anonyymi

Hagmanrybertien kanssa siirtyi tanskan kautta Norjaan.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      146
      3192
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2200
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2157
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      70
      1866
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1682
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1566
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      12
      1394
    8. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1143
    9. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      23
      1118
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1085
    Aihe