Kävin kyseisessä suomalaisomisteisessa ravintolassa n. 1990. Vartia niminen kaveri piti muistaakseni. Hyvä, leppoisa paikka. Onko kenelläkään koordinaatteja? Puhelin numero? Sähköpostiosoite? Nettisivut? Missä, sama osoite? Käyn Riossa karnevaalien päälle.
KOSKENKORVA Riossa
17
1900
Vastaukset
- Mäntän mies
Minä puolestani kävin Vartian Koskenkorva ravintolassa vuonna 2009 Penedossa. Penedohan on se suomalaisten perustama siirtokunta vuonna -27. Martti Vartia oli siellä itse töissä tiskin takana ja minulle ainakin jäi sellainen muistikuva, että hänellä ei ole enään muita ravintoloita.
Poikkea siellä. Ei muuta kuin linja-autoasemalle ja sieltä etsimään Penedoon menevä linja. Tarkistin lipun hinnan, niin silloin se oli 23,84 realia. Oliskohan matka ottanut jonkun pari tuntia.- Mäntän mies
Löysin vielä lisää tietoa. Bussit lähtevät Novo Rio linja-autoasemalta ja firman nimi on Cidade do Aco, mikä liikennöi Penedoon. Eli etsi asemalta juuri tämän nimisen firman luukku. Matkaa on 170 km Sao Paulon suuntaan, joten ei se kaksi tuntia ihan riitä siihen. Aika hiljaiselta kyläkunnalta se vaikutti.
- Pitkä Lauri
Mäntän mies kirjoitti:
Löysin vielä lisää tietoa. Bussit lähtevät Novo Rio linja-autoasemalta ja firman nimi on Cidade do Aco, mikä liikennöi Penedoon. Eli etsi asemalta juuri tämän nimisen firman luukku. Matkaa on 170 km Sao Paulon suuntaan, joten ei se kaksi tuntia ihan riitä siihen. Aika hiljaiselta kyläkunnalta se vaikutti.
Kiitos kovasti. Joku nettitieto sanoi että ravintoloita ilisi ollut jopa 3. Kävin aikanani siinä Rion lähellä. Täytyy käydä. Onkohan jollain osoite tai netti-puhelin tieto?
- Pitkä Lauri
Pitkä Lauri kirjoitti:
Kiitos kovasti. Joku nettitieto sanoi että ravintoloita ilisi ollut jopa 3. Kävin aikanani siinä Rion lähellä. Täytyy käydä. Onkohan jollain osoite tai netti-puhelin tieto?
Entä edullinen viikko-hotelli Riossa?
- Mäntän mies
Joo kyllä ravintoloita on ollut aiemmin useampia. Vartia kertoi kyllästyneensä epärehellisiin ravintolatyöntekijöihin, myivät viinaa kassan ohi ja söivät fileet pakkasesta.
- 356uyrt
Kyllä isäntä on itse syönyt(=JUONUT) fileensä. Sorry. Jätän nykypaikan väliin.
- Mies Riosta
356uyrt kirjoitti:
Kyllä isäntä on itse syönyt(=JUONUT) fileensä. Sorry. Jätän nykypaikan väliin.
Tiukka väite.
Martti on ihan asia mies, joten turha sitä on huudella kun asioista ei mitään tiedä.
Koskenkorva tosiaan vaikuttaa enää vain Penedossa, joten sinne on mentävä. Penedeoon jos menee niin siellä on myös Pousada Chez Suomi, jossa Dona Maija pitää hyvää huolta suomalaisilta. On sauna, uima-allas ja hyvä aamiainen. Maija puhuu suomea joten menijöillä ei ole kieliongelmiakaan. Pousada ei ole aivan "keskustassa" mutta ei kulku Penedossa ongelma ole sillä takseja on.
Chez Suomen puhelinnumero on 552433511229
- 356uyrt
Varmaankin raittius tuhosi ravintolat?(omistajan).
- huhuuuhhuuu
Kaiken takana on nainen. Kun Maija oli rouvana kaikki pelasi...
- Serious,?
huhuuuhhuuu kirjoitti:
Kaiken takana on nainen. Kun Maija oli rouvana kaikki pelasi...
Surullinen tarina, Ei mitään uutta.
- Kalle K.
Hei juuri viime viikolla olin. Koskenkorvassa. Martin ravintolassa syömässä..mulla tässä kortti puh.24 3351-2532. Sano Kallelta terveisiä olin. Kikon (bandiiitin) kanssa ja meillä oli hyvin hauska iltapäivä....
- Raaka Watson
Jacarepaguan Koskenkorvaa ei enää sitten ole. Vain Penedon Koskenkorva.
- Kaikkeakans
Kurkusta Martin laatu meni. Tarkista lasku kahdesti... Kossu kyllä pullotettu muulla aineella.
- Kosssua
Martti on ulkoruokinnassa. Vaimo 2-3 pisti pihalle. Soosit kai maistui liikaa?
- Anonyymi
Kosssua kirjoitti:
Martti on ulkoruokinnassa. Vaimo 2-3 pisti pihalle. Soosit kai maistui liikaa?
Martti oli Holman ohjelmassa.... soosissa ja vahvisti ravintolan kaatumisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Martti ole ainoa kapakoitsija joka on hukkunut omiin sooseisiinsa. Sääli. Suomalainen rouva piti äijää pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sama juttu. Akka piti kuppilaa pytyssä- äijällä täysi työ pitää itseään pystyssä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798