appi hakkasi..

miniä 18

tilanne onnyt jo "normalistisoitunut"täs taloudessa Mutta ooon vieläkin ain hulestunut ja ahdistettu siitä jotta kun tulin tähän talouteen miniäksi kesälla kun mentiin naimisiin ja mun mies on 19vee ,niin appi on hakannut mut pari kertaa, ihan piiskalla paljaalle.. Ja nyt siiis joulukuun alus hän kävi mun kimppuun ja hakkasi ihan paljain nyrkein..kun en ollut suoriutunut naisihmiselle tarkotetuista koti-töistä... Oon vaan ain masentunut koska pälkaan seuraavaa reaktiota ja sitä kui hän hakkaa laspsiaan/nuoriaan ain usein .mutta en voi muutakaan,appi vaati jotta tuun "miehelään"ja jotta asutaan tääl Isot on tilat koska heil kotona asuvii mun miestä nuorempii lapsii 9(yhet kasksoset) ja jok´ainoa lapsista on saanu syksynkin aikana selkäänsa.. Piiska ja remmi raikuvat rakennuksessa jatkuvasti !Ja uutinen: sain juur kuulla jotta oon raskaana(!)nii nyt oon alkanu pelkään tän lapsen kohtaloo - kui oma isoisä häntäkin viel piiskaa Tai mieheni joka aikoo käyttää samaa kasvatusta omiinsakkin kui häneenkin on käytetty (annettu selkään) Sitäpait kun pantiin lasta alulle..nii sekin ol apen määräys ja vaikka meil on iso oma tila lukolla yläkerras,nii appi vahti sillonkin käytävällä jotta mieheni hoitaa hommansa (yhdynnän) loppuun saaka, tai muutoin hän ois antanu poikaansa viel sillonkin selkään jos tää ois jänistäny yhdynnästä... Ja viel: nyt saatiin kuulla jotta anoppi on myös raskaana eli mun lapsi ja appivanhempien lapsi syntyy samoihin aikoihin.. Aatelkaapa miten appi heit kumpaakin viel hakkaa kun ei ooo hän kun 38 vee

8

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies pohjanmaalta

      no minä aattelin kuinka appi vielä hakkaa KAIKKIA sinun tulevia lapsiasi... Siis jos hän pakottaa poikasi siittämään väh saman määrän pentuja kuin on itse siittänyt

      • mies pohjanmaalta

        niin täsmennyksenä ylläolevaan: tarkotin tietysti "poikansa siittämään"


    • tyrmeliini

      Onkohan toi aivan tätä päivää? Taitaa olla provo..Jos nyt toi on totta edes osittain, ota jalat alle ja mene jonnekin turvakotiin ja hae apua.Tosta sakista täytyy päästä eroon, tuo appes on sairas ja kuulus mielisairaalaan. Jos jäät meno jatkuu samana, mutta yritä edes hakea apua, mutta älä jää siihen taloon. Sun on karattava sieltä ensin jonnekin turvaan jopa omalta mieheltäs, ei kukaan nykypäivänä saa hakkaamalla alistaa koko perhettä ja aikuisia ihmisiä. Sosiaalipäivystyksestä saat turvakodin yhteystiedot, mutta ole nopee ja onhan ne poliisitkin olemassa. Suojele itseesi ja lastasi, vaikka usko kuinka painas päälle. Ei siellä raamatussakaan käsketä ketään hakkaamaan.

    • mummo50

      Että tälläisen joulusadun väänsit tänne palstalle tällä kertaa. Mää en oikein saa piiskaamisesta kicksejä, enkä edes viitsi tommosta lapsellista tekstiä lukea.

      Laita vähän huumoria enemmän joukkoon ens´kerralla, jotta päästään kunnolla nauramaan.

      • mies

        Mitähän erikoista tuossakin nyt muka on ? Voihan naimisiin menneet ihmiset, vaikkakin aika nuoria, saadakin lapsen?? Mun mielestä jopa aikuisia ihmisiä voi tarvittaessa myös piiskata paljaalle takapuolelle


    • mummo50

      Jaa, että piiskaamisessa ja hakkaamisessa ei ole mitään erikoista? Satuilkaa ihan rauhassa. :D

    • oma on valintas

      sen siitä mustasta hameesta saa...ei teit piireis oo ikkää naista arvostettu, eikä arvosteta.

    • Tuo ei ole totta. Joku haluaa vaan keskustelua aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe