Adressi YLE-veroa vastaan

24

9

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TundraTane

      Ja paskat. Itse olen vapautettu tv-maksusta, koita kuuklata, mistä moinen voisi johtua. Veroja vaan suuremmiksi, ei haittaa meikäläistä.

    • On se kummaa hommaa.

      Eli heti kun ei tarvi maksaa niin paljon siitä tv luvasta niin pitää uusi ehdotus kieltää, miksi ihmeessä?
      Itse maksan mielelläni vähemmän kuin 240€

    • 24

      "Eli heti kun ei tarvi maksaa niin paljon siitä tv luvasta niin pitää uusi ehdotus kieltää, miksi ihmeessä?
      Itse maksan mielelläni vähemmän kuin 240€ "

      No,se on sinun asiasi jos koet että YLE tarjoaa katsottavaa siinä määrin että haluat maksaa.Itse olen 26 vuotias mies eikä YLE:llä ole minulle mitään tarjottavaa.Tarjottavana on lähinnä vanhoja britti-ja suomi sarjoja 15-40 vuotta ennen kuin edes synnyin.Kiinostaako ei! Taikka oikeasti mustavalko elokuvia.Ei kiinnosta nämäkään.
      Ennen sentään tuli MM-jääkiekkoa.Eipä enään.

      Ja toisekseen,YLE-maksusta tehtiin veromuotoinen.Onko tämä sitä demokratiaa???Ei ole.Tämä on lähinnä kommunismia jossa jokainen pakotetaan maksamaan vaikka a) ei omistaisi televisioita b) ei edes katso kyseisiä YLE:n kanavia.
      Tällä periaatteella voisimme myös perustella jokaiselle Suomalaiselle pakollinen tieliikennevero vaikka ei omistaisi autoa.Olisiko tämä reilua mielestäsi.Minusta ei.

      • On se kummaa hommaa.

        Ei muakaan kiinnosta pätkän vertaa ne ohjelmat mutta muiden kanavien ohjelmatpa kiinnostaa, vaikka katsot ilmaisia mainosrahotteisia kanavia on silloin maksettava tv lupamaksu, se on tällähetkellä n.240€ itsellä vuodessa, 3kk. on siis n.60€, kallista siis.
        Tuleva maksu on paljon parempi jos tv.tä katsoo.

        Ilmeisesti et omista telkkaria, et pelaa, et käytä tietokonetta ja internettiä, kuuntele radiota ym.
        No minä omistan nuo kaikki.
        Toki itsekin olisin mieluiten valinnut maksukortin taakse kanavat joita katsot, mutta on tämäkin tuleva verotus parempi kuin nykyinen pakkomaksu.


      • 24
        On se kummaa hommaa. kirjoitti:

        Ei muakaan kiinnosta pätkän vertaa ne ohjelmat mutta muiden kanavien ohjelmatpa kiinnostaa, vaikka katsot ilmaisia mainosrahotteisia kanavia on silloin maksettava tv lupamaksu, se on tällähetkellä n.240€ itsellä vuodessa, 3kk. on siis n.60€, kallista siis.
        Tuleva maksu on paljon parempi jos tv.tä katsoo.

        Ilmeisesti et omista telkkaria, et pelaa, et käytä tietokonetta ja internettiä, kuuntele radiota ym.
        No minä omistan nuo kaikki.
        Toki itsekin olisin mieluiten valinnut maksukortin taakse kanavat joita katsot, mutta on tämäkin tuleva verotus parempi kuin nykyinen pakkomaksu.

        Niiin,siis televisiolupahan on koskenut aluperin nimenomaan vain YLEn televisiokanavia,ei radiota taikka nettiä.Nämä radio ja netti nousivat jälkeenpäin olevinaan kustannuslistalle kyseisellä rahalla.

        Ja nytten,yleverollahan nimenomaan kustannetaan YLEä,ei maikaria,ei nelosta tms.Joten,jollen katso tätä lainkaan taikka kaipaa koko YLEn palveluja niin miksi minun tulisi maksaa sellaisesta mitä en käytä.Tämä on se miksi en hyväksy koko asiaa.Jos käyttäisin,niin sillon maksu oli ok.

        Ihmisten ei tule hyväksyä maksua jota eivät käytä.Sitähän maksaa aivan tyhjästä.
        Syy miksi YLE ei uskalla laitaa maksukanavaksi ei ole oikeasti "riippumattomuus" vaan ne itsekin tietävät että budjetti ei täyty siten vaan jää pahasti vajaaksi.Näin ollen,ajettiin väkisin läpi ylevero.Tämä on taas mielestäni osoitus siitä mihin Suomi on menossa ja se ei ole ainakaan tasa-arvoinen taikka hyvinvointiyhteiskunta vaan ihan joku muu.


    • pvitte

      korvolon kommunisti ja viherpiipettäjen sontaluukku, ei tule enää lätkääkään.jännä juttu urheilu säätiö sossujen vaaliraha automaatista on puhuttu aikä vähä, verrattuna vanhasen ns. lautakasaan.yle on sossujen ja viherpiiretäjen propakantakanava. jungeri olioikia emäpiku siellä

      • KKKK.

        Yle-vero on ihan asiallinen ja kohtuuhintainen. Törkeätä hinnoittelua on näillä ns. korttikauppiailla, jotka mainostaa muutamaa lisäkanavaa tuplahintaan Yleen verrattuna. Mitä niillä tekee?


      • 24
        KKKK. kirjoitti:

        Yle-vero on ihan asiallinen ja kohtuuhintainen. Törkeätä hinnoittelua on näillä ns. korttikauppiailla, jotka mainostaa muutamaa lisäkanavaa tuplahintaan Yleen verrattuna. Mitä niillä tekee?

        "Yle-vero on ihan asiallinen ja kohtuuhintainen. Törkeätä hinnoittelua on näillä ns. korttikauppiailla, jotka mainostaa muutamaa lisäkanavaa tuplahintaan Yleen verrattuna. Mitä niillä tekee?"

        Onko kohtuu hintaista maksaa pariskuntaa kohti 300 euroa?!?!?!?
        Ei todellakaan.Minä kun en katso LAINKAAN yleä niin miksi pitää maksaa yksin asuvana 150 euroa/vuosi??Mitä saan vastikseeni,en mitään!

        Ja noi lisäkanavat mistä puhut niin nehän on jokaisen ihan omassa päätöksessä haluaako ostaa vai ei.YLE ei puolestaan kysy,haluanko,vaan haluat.
        Kuten,sanonut aikasemmin,YLE myös kortille,ne maksaa jotka haluaa.


      • Stasin kasvatit
        24 kirjoitti:

        "Yle-vero on ihan asiallinen ja kohtuuhintainen. Törkeätä hinnoittelua on näillä ns. korttikauppiailla, jotka mainostaa muutamaa lisäkanavaa tuplahintaan Yleen verrattuna. Mitä niillä tekee?"

        Onko kohtuu hintaista maksaa pariskuntaa kohti 300 euroa?!?!?!?
        Ei todellakaan.Minä kun en katso LAINKAAN yleä niin miksi pitää maksaa yksin asuvana 150 euroa/vuosi??Mitä saan vastikseeni,en mitään!

        Ja noi lisäkanavat mistä puhut niin nehän on jokaisen ihan omassa päätöksessä haluaako ostaa vai ei.YLE ei puolestaan kysy,haluanko,vaan haluat.
        Kuten,sanonut aikasemmin,YLE myös kortille,ne maksaa jotka haluaa.

        Mikäli vero olisi tullut Pohjois-Koreaan tai vaikkapa Valko-Venäjälle olisi se aiheuttanut valtaisan älämölän Suomessa. On ennenkuulumatonta että valtio ottaa yksinoikeuden verottaa kansalaisiaan lähettämästään propagandasta. YLE-vero pitää alistaa kansainvälisen oikeuden tutkittavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe