Bi parisuhteet

Onko mahdollista?

Moi Kaikki Naiset ja miehetkin.Olen jo pitemmän aikaa miettinyt miten naiset suhtautuu miehen bi seksuaalisuuteen?Olen jo kohta 5kymppinen kaveri ja olen tiennyt koko ikäni pitävän seksuaalisesti molemmista sukupuolista,mutta mistä löytää ymmärtävän ja ehkä itsekkin bi henkisen naisen?Olen tähän asti seurustellut ja ollut parisuhteessa vain naisten kans ja olen salannut kaikissa suhteissa pitäväni myös miehistä,mutta vain seksuaalisesti,elikkä en haluaisi avoimesti ns.seurustella miehen kans vaan haluaisin luotettavan seksisuhteen miehen kans ja ymmärävän naisen joka olisi mulle se kaiikein tärkein minkä perusteelle suhde rakentuis.Olisin siis tietysti valmis antamaan vapauden naiseni harrastaa seksiä naisten kans.molemminpuolista hyväksyntää ja vapautta molemmin puolin,eli myös nainen saisi pitää seksisuhdetta naisen kans,muuten arvostan uskollisuutta,eli vastakkaisen sukupuolen kans ei saisi olla suhteita.Olen ymmärtänyt että naisten väliset suhteet ymmärretään ja hyväksytään helpommin,mutta kun mies onkin bi niin ymmärrys loppuu siihen ja sitä pidetään pervona ja luonnonvastaisena.Haluaisin selventää että parisuhde naisen kans olisi se mun juttu ja se olisi rakkaussuhde molemmin puolin.En voisi ajatella rakastavani miestä samalla tavalla kuin naista ,sillä miesten kesken kyseessä olisi vain ja ainoastaan seksi.Kirjoitelkaa naiset ja kertokaa kokemuksista ja ajatuksista asiasta(miesten ajatukset jo melkein arvaankin).

13

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskalla tunnustaa

ootsä aaatellu et kuitenki sä oot homo.sä haluut vaa naisesta kulissin

• Onko mahdollista?

Oon tietysti ajatellut.Kylläkait sitä on tavalla tai toisella"homo"kun seksi saman sukupuolen kans kiinnostaa.Mielummin kuitenkin käyttäisin itsestäni nimitystä BI koska mua kiinnostaa molemmat.Ymmärtääkseni "homoa kiinnostaa vain miehet.Kulissi juttu on vähän kaksipiippuinen juttu.En halua lasteni ja läheisteni tietävän,koska koen elämäni näin helpommaksi kun ihmisten tuomitsevaisuus on kuitenkin suuri,ainakin miesten keskeisistä jutuista,enkä senkään vuoksi pidä sitä ajatusta kulissina koska pidän aidosti myös naisista ja haluan elää parisuhteessa vain naisen kans ja olla naiselleni uskollinen ettei suhteessani olisi toisia naisia vaan yksi ainut mies kenen kans voisi toteuttaa tätä toista puolta.Myöskin soisin sen vapauden naiselleni olla toisen naisen kans.Kysymys tässä on suurin se,mistä löytää sellainen bi henkinen nainen joka asian hyväksyy ja tahtoo myös elää tällaisessa suhteessa.

• Mummo-lesbo

Kymmenen vuotta sitte olisin ehkä ollu viel valmis tuollaiseen suhteeseen.

Mut nyt olen hyväksynyt itteni ja sen et olen lesbo niin jos viel joskus suhteen löydän niin se on tosiaankin naisen kanssa!

Ja just siksi et asenteet ei muutu ikinä jos puuttuu ne rohkeat tien näyttäjät.

Nii ja olen ollut suhteessa miehiin ja tehny lapset, jotka nyt jo aikuisia ja tietävät suuntautumiseni.

• Onko mahdollista?

Moi Mummo Lesbo! Täytyy nostaa hattua että olet uskaltanut tulla kaapista ulos.Sinä olet yksi niistä rohkeista suunnannäyttäjistä joita todellakin tarvitaan.Onkohan kuitenkin niin että naisilla se on helpompaa?En tiedä mutta olen jostain syystä aina näin ajatellut.Onhan se tietty luonnekysymys ja tuskin se helppoa on kuitenkaan kun on perhettä ja ikää on tullut,läheisten ja lasten ajatukset askarrutaa.Kyllä täytyy vaan myöntää etten uskalla ja haenkin seuraa mahdollisesti ymmärtävästä naisesta edelleen,mikä on tietty aika vaikeaa muttei toivottavasti mahdotonta.Tällä ajatusmaailmalla ja tänä aikana ukaltaisin ja harkitsisin myös itse tulla kaapista ulos ja hakisin avoimesti kumpaakin sukupuolta, jos olisin 30vuotta nuorempi.Toivompa sinulle onnea että sinä löydät vielä elämäsi naisen.Sääli ettei kirjoteltu kymmenen vuotta sitten.

• Lepakkoko?

Tere! Näin naispuolisena bissenä näen asiat niinkuin monet ikäiseni 20-30v.Seurustelin muutaman kuukauden elämäni hienoimman kaverin kans ja kaikki tuntui olevan kohdallaan,kunnes kaverini tunnusti että pitää myös miehistä!!!Minulle se oli shokki,vaikka olen tuntenut tunteita ja seksuaalista vetoa naisiin pienen ikäni nii mun oli vaikea aatella kaveriani toisen miehen kans,ja jotenkin seksi miesten kesken tuntuu likaisemmalta ku naisten kesken.Tämä vaan mun ajatus,enkä rupee moralisoimaan mikä on oikeen ja mikä väärin,muttei se mun kohdalla ollut hieno ajatus ja tunsinkin ettei meidän suhde voi enää jatkua.Jälkeenpäin on ollut tunteeni ristiriitainen,sillä pidänhän itsekkin naisista.

• Onko mahdollista?

No Joopa joo! Siis lopetit suhteenne sen vuoksi että miehesi oli samanlainen kuin itsekkin olet????Likaisempaa miesten kesken?On ihmeellistä miten naiset/miehet ajattelee että miesten keskeiset jutut on vaan peppuun panemista ja jotenkin irstaampaa kuin naisilla.No hyvä että edes jälkeenpäin olet asiaa pohtinut ja ollut ristiriitaisissa tunnelmissa..

• Bisse tantta

Tämä on tasa-arvon aikana noloa myöntää, mutta olen samoilla linjoilla kirjoittajan Lepakkoko? kanssa. Minulla on ikää tosin paljon enemmän, liki 50, ja olen aikoinani puuhastellut vaikka mitä seksin parissa, siis naisten ja miesten kanssa, sekä molempien kanssa samaan aikaan. Tunnen olevani 100% bisse, molemmat sytyttävät ihan yhtä suuren himon.

Lisäksi minulla on ihan lapsuudesta asti pari tosi hyvää kaiffaria, jotaka ovat homoja, mutta kaikesta huolimatta....en nyt sanoisi likaista, mutta minä vaan en haluaisi, että joku joka panee jotain toista anaaliin, panee minua sitten samalla peniksellä vaginaan....Joo-joo, pestäänhän se kalu siinä välissä yms-yms ja aina on turvaseksi yms-yms, joo ja tiedän, ettei edes kaikki homppelit harrasta veturi ja perävaunu juttuja, mutta kuitenkin.....

Toisaalta olisihan se polyamorisen suhteen ihanne, että minulla olisi oma typy ja sinulla mieheni olisi oma poju, mutta siihen asti....ei tämä ole varmaankaan kiinni mistään asenne ilmapiiristä yms-yms. Tämä vaan on tunnetila, joku tykkää miehistä, joku tykkää naisista, joku molemmista, jne...

• Onko mahdollista?

Niinhän tämä menee niinkuin arvelinkin,mutta ihan mielenkiintoista kuulla naisten näkökantaa.Tunnetila?Anteeksi tyhmyyteni mutta en siltikään ymmärrä.Olen yrittänyt paneutua kuvitteellisesti tälläiseen naisen rooliin missä asiat olisivat juuri näin,että bissejä kummatkin ja kummallakin myös toiset suhteet.Tietty olen nyt puolueellinen kun mies kerran olen,mutta kuitenkin????Ja eihän tosiaankaan kaikki homojutut ole pelkkää peppuun panemista,vaikka tietenkin sitäkin,kuten myöskin heterosuhteissa harrastetaan anaaliseksiä.Kyllä olen ymmärtänyt että myös naiset koskettelevat toisten peräaukkoja joko sormin taikka kielellä.Onko jotain eroa miehen ja naisen peräaukolla?,ymmärtääkseni ne ovat aivan samanlaiset.Toisinsanoen naiset jotka kammoksuu ajatusta että miehen kalu on käynyt peräaukossa,niin ei naisten tarvitsi moneenkaan kaluun koskea,onhan suurin taikka suuri osa sitä kuitenkin harrastanut/kokeillut naisensa kanssa,kuten minäkin.Ja jos nyt vielä jaaritellaan lisää,niin miten mies voisi suudella sitten naista jonka kieli on käynyt naisen pepulla ,ja entäs ne sormet??? Kuitenkin jatkan haaveilua edelleen että löytäsin naisen joka tätä ei paheksu,vaikka vaikeaa taitaa olla.

• Inkivääri

Onhan se mahdollista, nimittäin täällä ainakin yksi bi-nainen, jolle bi-mies ja toinen suhde ei ole kauhistus. Oma itsetuntemus ja tietoisuus omista toiveista ja kokemuksista kasvanut. Meitä on, mutta harva sitä ääneen lausuu. Se miten ihmiset toisensa löytävät, kun tunnetasolla kuitenkin pyöritään ja kemioiden täytyy kohdata, jotta elämä siltä osin pelittää, onkin sitten jostakin muusta kiinni. Sattuma, kohtalo, tarkoitus, yms. Väkisin ja hakemalla eivät suhteet synny, on kyseessä puhdas heterosuhde tai lesbo/homo, bi-henkinen, tms.suhde. Toivottavasti löydät tai elämääsi ilmestyvät juuri ne ihmiset, jotka ymmärtävät ja ajattelevat samalla tavoin.

• a.o.v.

Hyvä vastaus. Minäkin ottaisin mielihyvin bi-miehen, joka hyväksyisi mun bisseyden. Alkaa tuntua, että kyllähän mä pystyisin rakastaan melkein ketä vaan, mutta kuka rakastaisi mua tällaisena kuin oon, onkin toinen juttu...

• Onko mahdollista?

Moikka Inkivääri! Tämähän mieluisa yllätys!Hienoa kuulla että on myös kaltaisiasi jotka eivät lennä heti kattoon jeesustellen näitä asioita.Kerrot että teitä on, se kiva kuulla,kunhan vielä löytäisi.Eipä tässä voi muuta kuin odotella ja toivoa että niitä ihmisiä jostain ilmestyy! Se myös totta ettei väkisin mitään synny,ja kiitos toivottelustasi.Lisää tällaisiakin kommentteja..

• Onko mahdollista?
        a.o.v. kirjoitti:

Hyvä vastaus. Minäkin ottaisin mielihyvin bi-miehen, joka hyväksyisi mun bisseyden. Alkaa tuntua, että kyllähän mä pystyisin rakastaan melkein ketä vaan, mutta kuka rakastaisi mua tällaisena kuin oon, onkin toinen juttu...

Moi a.o.v ! Täytyy kysyä heti alkuun,onko joku sinut hylännyt bisseytesi vuoksi?On se niin väärin jos näin on! Toiset niinkuin itsekkin haen bi naista ja toiset ei huoli.

• nainen tällainen oon

Itselleni suhde mieheen on ehkä se ainoa vaihtoehto sen takia, että suhteen muodostaminen naisen kanssa on niin vaikeaa. Minulle suhde naiseen olisi kuitenkin se juttu, en koskaan tunne miestä kohtaan kaverillisuutta enempää. En tiedä voisinko olla bi-miehen kanssa, mutta tosiaankin kaipaisin joka tapauksessa naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe