saako collien korvia enää taipumaan jos kerran ovat kokonaan nousseet pystyyn? Eli auttaako enään mitkään korvanpainosalvat saamaan ne nätisti kääntymän.
collien korvat (huolestunut)
3
204
Vastaukset
- 15+14
Jos kyseessä on pentu niin auttaa ... esim yli vuoden ikäisellä en usko että kannattaa edes enää painottaa .
- toivotontilanne
Itselläni on bortsu n15 viikkoinen ja olen huolissani kun sen korvat kylläkin nousee pystyyn (mut onneks bortsuilla saakin olla pystyt), mutta ne vääntyy pään päällä melkein ristiin? Onko jokin ihme vaihe menos et ne korvat sit loppu pelis asettuisi erilleen toisistaan nätisti sivuille pystyyn vai, oisko jotain hyvää teippaus ohjetta millä ne sais nätisti erilleen. Välillä ovat ihan nätisti sivuilla ne korvat , mut jos kuuntelee tarkkaan ja yleensä ulkona kävellessä ne on siinä keskellä päätä melkein ristissä... :( Luovutin jo niistä ihanasti 1/3 lurppa korvien haaveiluista ku alkoivat nousta pystyyn, kun bortsuilla saa myös olla pystyt, mut en haluis et ne olis yhtä isoa korvaa vaan pään päällä. :DD Joten apuja kaipaillen... Kasvattaja käski liimailla mut en sentään raskisi ruveta liimailee, et jos ei löydy hyvää teippaus ohjetta ni kai se on liimapurkki otettava käyttöön.. Mut apuja ja vinkkejä otan mielellään vastaan.. :)
- !
Ei painosalvoja tuossa aloittajan tilanteessa!
Jos kyseessä on tosiaan alle vuotias koira, niin pyydä joku kokenut henkilö liimaamaan koiran korvat. Painosalvat auttavat oikein käytettynä siinä vaiheessa kun korvat meinaavat nousta pystyyn, mutta jo pystyt korvat saa alas parhaiten liiman kanssa.
Jos koira on kuitenkin jo aikuinen, niin voi sitä kokeilla, mutta todennäköisesti korvat ovat jo niin rustoutuneet pystyyn ettei niitä enää alas saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510