Ei enää ikinä!

Juulia26

Olimme pargassa kaveriporukalla viime syksynä. Minun mielestä se on aivan hirveä paikka! En menisi kyllä uudestaan, vaikka saisin ilmaisen matkan. Espanjakin on 1000 kertaa parempi. Pargassa ihmiset vain esittää ystävällisiä ja ruoka ja juoma on suoraan sanottuna paskaa. Pastassani oli eräässä ravintolassa TOUKKIA! Tarjoilia vaan hymisi jotain ja yritti tarjota uutta annosta, jota en tietenkään ottanut. :) Olkaa tarkkoina juomien ja ruokien kanssa. Seuraavaksi mennään ranskaan! :)

4

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mythos 9

      No tuota juttua ei usko vanha Erkkikään. Taidat olla katkera siittä ettei Jorgos antanut?

    • 1000x

      Espanjassakin oli jäätelötöttörön pohjalla toukkia, ei ikinä Espanjaan...hih

    • Pargaan

      Olin itse Pargassa elokuussa, ja ihan mielelläni lähtisin uudelleen. Ruoka oli minusta hyvää (tosin kävin ehkä vähän kalliimmissa paikoissa?). Paikka oli rauhallinen, mutta juuri sitä halusinkin. Ystävällisiäkin minusta olivat. Olin lähdössä päiväksi saaristoon ja tarkoitukseni oli nostaa automaatista käteistä (minulla oli ehkä kymmisen euroa, mutta ajattelin että saarissa tarvitaan käteistä) ja käydä sitten aamiaisella. No kaksi kokeilemaani automaattia oli rikki, menin kuitenkin aamiaspaikkaan ja kysyin voiko heillä maksaa kortilla. Ei voinut, mutta voisin maksaa seuraavana päivänä! Niin teinkin, mutta matkalla satamaan löysin sitten toimivan automaatinkin.Joten minulla on vain hyvää sanottavaa Pargasta.

    • oksettaa kuin toukat

      Jaahas Hupakko on taas työnanjajan mieliksi kyhännyt yhden löysän pas*an sivulle.
      Koko juttu on taas huppelissa tai lääketokkurassa huitaistu.

      Olisi tietysti kiva,ettei tuollaiset sinne menisi. Ehkä Limmokselle enintään sekonkiajan ulkopuolella.

      Ja nyt jos saan pyytää,painu sinne matkaopaslehdelle nostamaan Air Finland

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2519
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      198
      2234
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      56
      2232
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      173
      1743
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      9
      1263
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe