Ehtiiks ennen uutta vuotta saamaan luvan johonkin pyssyyn niin vois ampua uutenavuotena jotain valopateja taivaalle. Mistä pyssystä tulis eniten valoo ja olis edullinen. Ennestään ei ole aseita ja metsästyskorttikin puuttuu.
Vastaukset 5
- olipa hauska
kerta kaikkiaan, et varmastikkaan ole tosissasi tämän aloituksen kanssa.
- Valonpää
mistään pyssykästä ei tule pelkästään valoa, joten älä vaivaudu edes lupia kyselemään....
- Jarde edellen
Entäs kun on valopistoolia niin niistä kai ainakin tulee valoa. Missäs niitä myydään. Ja onhan sellasia jotka ampuu viiruja taivaalle ja muutenki pimeyteen ainakin sotaleffoissa. Niin että mistä nioit saa ja mites lupajutut menee?
- jos nyt sitten
olisitkin ihan tosissasi tämän asiasi kanssa niin rontosta poliisilaitokselle kysäisemään noista valopistooleista ja viirujen taivaalle ampumisesta. saattaapi olla että siellä ryöpsähtää melko äänekäs naurunremakka.
- ...
jardelle ammu sä vaan viiruja kalsareihis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578