Muilla menkat jouluna? :)

joulupilalla

Mun neljännet menkat alkoivat sitten eilen, viikko myöhässä... Huoh, joulun joudun sitten kestämään :s Ärsyttää ihan sairaasti, vaikka mulla onkin niukat eikä oo kipuja... Mutta ne kestää aina viikon!!
Nyt mua masentaa ihan sairaasti ja olo on kurja, koska oisin niin halunnu, et ne alkas joulun jälkeen. Siksi haluun kysyykki, että onko ketään muita, joilla olis menkat jouluna? :) Josko se helpottas mun tuskaa jos huomaisin, etten ois ainoa.
Tiedän, että menkat on ihan normaali juttu ja jotkut voi alkaa sanookki et "koita tajuta nyt, että et voi niille mitään" ja plaaplaaplaa, mutta tää on mun EKA joulu menkkojen kanssa, joten siks tää ottaa hieman koville... :( :( Oon aina rakastanut joulua, mutta joulu tuntuu varmasti aivan erilaiselta tänä vuonna...

Tiedän, että tää on tyhmä aihe, mutta haluisin viettää hauskan joulun, ilman masennusta.

9

2008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samavaiva

      Ymmärrän sua mäki masennun aina kun on menkat. Mulla oli kans neljännet menkat nyt just, mut mul oli tosi hyvä tuuri, kun ne loppu just eilen. Pelkäsin kans et joudun olee menkkojen kaa joulun... Mut tsemppii sulle koita kestää ♥ :)

    • herttuli

      No häntä pystyyn nyt, joskushan se on aina ensimmäinen kerta. Olet nyt nainen, ja saat vielä huomata, että ne menkat tulee muutenkin aina väärään aikaan, kipuineen kaikkineen :) Menkkojen aikaan saattaa masentaa, mutta ainakin itselläni helpottaa jo pelkästään tieto siitä, että se on normaalia. Jos vuoto ei ole edes runsasta eikä kipua ole, niin kuukautiset ei vaikuta sinun jouluusi millään tavalla, usko pois.

      Itellä juilii vatsaa siihen malliin, että kohta tärähtää. Mutta ei muuta kuin särkylääke nassuun ja sohvan mutkaan syömään suklaata.

    • honeymoon

      jep.aikanaan kouluaikana tuntui että aina väärään aikaan alkoi,just uimahallipäivinä,kuumeisena kun angiina iski,aikuisena just lapsen synttäripäivänä kunheikottin ja olo kaikkea muuta kuin pirtsakka.naisen elämäähän tää vain on ja ihan hyvä kun SUHTAUTUU luontevasti ja meneehän ne taas ohi muutaman päivän jälkeen.

    • joulupilalla

      Oon tosi ilonen, et tuli tosi kannustavia ja asiallisia vastauksia :) Olo parani hiukan, onneks menkat alko pari pv sitte, eli nyt tulee vaan tosi vähän enää vuotoo (:(: Yö on mulla sellasta aikaa, et sillo tulee melko runsaasti, päivällä ei tuu melkee yhtää ; D Ja oon melko onnelline, ettei oo kipuja, joulu kivuliailla&runsailla menkoilla ois painajaine ! :s

      Mut koitan kestää (:(: Kai nyt yksi joulu voidaan menkkojen kanssa mennä (vaikka tiedän, että tälläisiä jouluja elämäni aikana tulee tulemaan monia...), kun oon sentään yli 14-vuotta saanu nauttia joulusta ilman (:

      • miss 15

        Moikka! Vastaukseni tuli vähän myöhään, mutta ehkä tulevia jouluja ajatellen. Minulle sattui myös kuukautiset joulun ajaksi, mutta se ei pilannut jouluani mitenkään. Joulusauna jäi osaltani väliin, mutta tamponien ansiosta en joutunut muuten miettimään asiaa lainkaan. Tietysti kovat kuukautiskivut voivat haitata, mutta itse olen onnekas, sillä minulla ei ole kipuja lähes ollenkaan. Kaksi ekaa yötä nukuin tamponin kanssa, ettei menet unet pilalle. Muina öinä minulla ei ole vuotoa ollenkaan. Hyvää uutta vuotta sinulle ja voimia kuukautisten kanssa!


    • samiksii<343

      mul on menkat kans jouluna...siis voi vittu,, ja kaike lisäks oon joulun mökil ja siel ei oo vessaa joudun kuseksii puskaan ja ei oo suihkuu ni joudun sellasel kauhal heittää vettä päälle ei jumavitunlauta

    • KANANKAKAKKA

      Mullakin on menkat jouluna...Alko eilen :(

    • Anonyymi

      Nice onneks ei oo sellanen tuuri mitä mulla... 4 vuotta... 4!!! MULLA ON OLLUT JOKA JOULUAATTO MENKAT!! Itken... Ja ne kestää yleensä noin 8 päivää ja jotenkin sattuu aina jouluna on ne on vaan niin käsittämättömän kivuliaat, suuret (toisin sanoen ohivuodot ovat liian yleisiä aivan sama mitä käyttäisi) tai sitten muuten vaan mielialan vaihetelu on kovimmillaan ja koko hiton joulu on pilalla... Mukavaa olla nainen...

    • Anonyymi

      😅🤣😂🤣🤣🤣😅😅🤣😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣
      No voimia sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe