Huono otsikko, mutta kysymyksenä siis, että minkä ikäisenä olette antaneet pentujen ruveta leikkimään isompien koirien kanssa? Tuttavilla on useilla isoja ja erittäin raju leikkisiä koiria ja omani olen antanut muutaman kerran käydä riekkumassa niiden kanssa, ihan vain jo tutustumisen vuoksi. Leikit vain tosissaan ovat aika kovia ja välillä joutuu väliin menemään. Varsinkin, kun menon yltyessä pentu ei edes väistä tai itse rupea himmaamaan vaan aloittaa järjettömän provosoinnin toista koiraa kohtaan. Puree, puree, puree, hyökkää päin, käy kiinni vaikka toinen isompi hyppii jo lähestulkoon "raivoissaan" päälle. Siis ei kumminkaan oikeasti agressiivisena :)
Minkä ikäisenä rajut leikit?
LuupääManse
1
106
Vastaukset
- voi elämän kevät
"Puree, puree, puree, hyökkää päin, käy kiinni vaikka toinen isompi hyppii jo lähestulkoon "raivoissaan" päälle. Siis ei kumminkaan oikeasti agressiivisena :)"
joo , ei oikeasti agressiivisesti..mutta kun nämä rottweilerit on tämmösiä periksiantamattomia pikku puupäitä :)..
Palaa isommalta käämit helposti tollaseen rähjääjään.
En antaisi pennun jatkaa riehumistaan ..jää ns. vaihde päälle , on paha alkaa kitkemään tapaa pois kun on kaveri 60 kiloinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984