Huono otsikko, mutta kysymyksenä siis, että minkä ikäisenä olette antaneet pentujen ruveta leikkimään isompien koirien kanssa? Tuttavilla on useilla isoja ja erittäin raju leikkisiä koiria ja omani olen antanut muutaman kerran käydä riekkumassa niiden kanssa, ihan vain jo tutustumisen vuoksi. Leikit vain tosissaan ovat aika kovia ja välillä joutuu väliin menemään. Varsinkin, kun menon yltyessä pentu ei edes väistä tai itse rupea himmaamaan vaan aloittaa järjettömän provosoinnin toista koiraa kohtaan. Puree, puree, puree, hyökkää päin, käy kiinni vaikka toinen isompi hyppii jo lähestulkoon "raivoissaan" päälle. Siis ei kumminkaan oikeasti agressiivisena :)
Vastaukset 1
- voi elämän kevät
"Puree, puree, puree, hyökkää päin, käy kiinni vaikka toinen isompi hyppii jo lähestulkoon "raivoissaan" päälle. Siis ei kumminkaan oikeasti agressiivisena :)"
joo , ei oikeasti agressiivisesti..mutta kun nämä rottweilerit on tämmösiä periksiantamattomia pikku puupäitä :)..
Palaa isommalta käämit helposti tollaseen rähjääjään.
En antaisi pennun jatkaa riehumistaan ..jää ns. vaihde päälle , on paha alkaa kitkemään tapaa pois kun on kaveri 60 kiloinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644