Kaikille palstan vieraille. Myöskin kaikille onnen- sekä oikeuksien etsijöille kaikesta huolimatta, sillä jouluhan on rauhan aikaa? Tuota etsintää kannattaa taas jatkaa vuoden alusta jos enää intressejä on....ja mikähän ne olisi vienyt ;D
Toivotan ihan vilpittömästi!
Rauhaisaa Joulua!
3
109
Vastaukset
- niinniinniinniinniin
Eipä tainnut olla mitään vilpitöntä tuossa viestissä. Näkee kyllä ettei joillakin ole elämänsisältöä jossei pääse jänkäämään täällä palstalla.Jos pääriitapukarista ei hetkeen kuulu, niin joka kerta on löytynyt joku tekopyhä jeesustelija kirjoittelemaan siitä "kuinka mukava on huomata ettei se "eräs"; ) ; ) ; ) henkilö enää häiriköi täällä ..." yms. muuta vastaavaa provosointia. Ilmeisesti nämä tekopyhät mussuttajat, kuten tämän ketjun aloittaja, kuvittelevat ettei kukaan muka ymmärrä että näiden jeesusteluiden ja "vilpittömien toivotusten" ainoa tarkoitus on loitsuta tappeluseuraa itselleen.Myöntäisitte rehellisesti että nautitte oikeudenhakijan kanssa kinastelusta ja siitä että voitte tuntea itsenne paremmaksi ihmiseksi. Ja että se että saa joukolla nauraa yhdelle on teistä vieläkin yhtä hauskaa kuin se oli ala-asteellakin. Ette te halua, että oikeudenhakija lähtisi palstalta.Siitä kertovat nämä aina toistuvat provosoinnit henkilölle joka vastaa niihin aina.AINA. Hyvää joulua teille kaikille "HYVILLE ihmisille".
- Nooh,.....
...ei toi nyt noin paha ollut! Palstalainen puhui täyttä asiaa! Voidaan kai nyt edes yhtenä päivänä täälläkin osoittaa inhimillisyyttä ja sovintomieltä. Ne tyypilliset "sodat" taas tänne kyllä tulee jos on tullakseen. :)
- Kirjoitat.....
....ihan oikeeta asiaan palstalainen! Miksi me emme todellakin voisi unohtaa nuo menneet ainakin näin joulun ajaksi ja itse olen ihan mukana tässä! Jos meikää on joskus v*tuttanut ton nimimerkki ***eudettoman- ja muidenkin ***ipäiset kirjoitukset ja jutut täällä niin joulun aika kaikkinensa on ihan tunnetusti rauhan aikaa ja ainakin minä pyydän ihan aidosti anteeksi tältä ***eudettomalta että olen provosoitunut niistä hänen jutuistaan vaikkakaan minua ne eivät koske edes sivujuonteilla! Ne ovat vain niin absurdeja ja ihan maalaisjärjelläkin uskomattomia juttuja mihin on todella vaikea samaistua. Se että ne alkavat ***uttamaan lukijaa, ei liene ole ollenkaan sen ihmeellisempää.
Ainakin minä uskon että tämä ***eudeton on ihan oikea ihminen vaikkakin joskus sitäkin olen ihmetellyt, mutta hänelläkin on oma elämänsä mitä hän yrittää elää mahdollisuuksiensa mukaan, niin ainakin minä vilpittömästi toivotan hänellekin ihan rauhaisaa joulua ja vieläpä onnellista sellaista! Palataan taas asiaan joulun jälkeen jolloin taas saat puuttua niihin tavallisiin "nimettömiin selkäänpuukottajiin" sekä muihin sinulle tuttuihin muilta oppimiisi fraaseihin ja sanontoihin, sinulla kun se "sana" ei ole niin kovin hyvin hallussa- niinkuin ollaan opittu näkemään. ;) ei millään pahalla, mutta hyvää- ja todella rauhallista joulua kuitenkin sinulle! Minäkin toivon sitä ihan vilpittömästi!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962336Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1831480
- 247912
- 81898
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621