Ihmettelen ettei suomessa ole myynnissä tuotetta numero 10188 joka on siis se aivan loistava tähtiensodan kuolemantähti.
Voin sanoa että on paras lelu mitä olen ikinä elämäni aikana nähnyt. Ostin sen tenaville ja ovat onnesta soikeena. Itsekin materialistina olen kaikkea elämässäni nähnyt mutta tuo on ylitse kaiken muun!
Poitsut on vasta ala-aste ikäisiä mutta tuon rakentaminen onnistuu hienosti. Ja voi että sitä leikkimisen määrää jossa vain mielikuvitus on rajana ja lapsillahan se ei ole koskaan rajoittava tekijä :-)
Eli jos mietitte pelikonsolin tai jonkun muun lelun välillä niin kannattaa osta tuo! Vaikka maksaakin ihan sikana niin on jokaisen euron arvoinen moninkertaisesti.
Death Star - Tuotenumero 10188
LordPavel
1
270
Vastaukset
- iha paras
niin on olen 9.v ja kaverillani on se death star jonka sai joululahjaksi legojen virallisilta sivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984