Osaan tanssia suht hyvin, ihan ok-näköinen ym. mutta kun pyydän saatille, niin ette lähde. Miksi?
Miksi naiset ette lähde saatille?
34
2674
Vastaukset
- Herrasmies
Olen kanssasi samaa mieltä. Miksi te naiset ette lähde saatille? Sehän kuuluu jo Herrasmiehen tapoihin.
- humpparuusa
Kokemuksesta voin sanoa, että saatille pyrkijät yleensä on vain seksiä vailla ja kun ei suostu petipuuhiin niin sen jälkeen eivät halua enää edes tuntea.
Useimmiten vielä kohdalleni on sattunut sellaisia jotka asuu jossain huitsin kuusessa, ei edes samalla suunnalla kuin minä ja sinne pitäisi sitten lähteä, joten ei kiitos. Nuo kaukana asujat vielä kovasti pyytelee numeroa ja vakuuttelevat, että haluaa vielä tavata, mutta aina on mennyt niin, että kun tapaamista sovitaan niin minun pitäisi matkustaa, joten ei tule kauppoja, kun minähän en lähde yli 100 kilsaa bussissa istumaan jonkun tuntemattoman ukon takia jonka olen vain kerran tansseissa tavannut.
Eikös se mene niin, että HERRASMIES lähtee naisen luo. Niin ainakin ennen, miten lie nykyään.
- Onnea yrityksille
Jotain vikaa sussa sitten on jos pakkeja saat.. Kova olet kyselemään, kun on paljon kyseleviä aloituksia tänne ilmaantunut, joissa kysellään naisten mielipidettä. Jos nainen ei koe samoin kun sinä niin aika tökeröltä kuulostaa saatille pyyntö. Ei pidä naisen antaa ymmärtää jne..
- Nyt uuteen
Älä kysele niin pian niitä alkaa työntymään! Ajat on muuttuneet.
"ennen vanhaan" - Ohhoh 2
Eli pitää olla hiljaa Narikassa ja katsella vähän sillä silmällä naista. Mutta puhua pukahtaa ei saa. Näinkö se menee?;)
- eiku eiku...
saa puhua pukahtaa
MUTTA
pelisilmää ja ihmistuntemusta täytyy kehittää siinä määrin, että tajuaa, milloin ei kannata kysyä lähdetäänkö yhtä matkaa.
Jos juttu _oikeasti_ sujuu, ja ilmassa on flirttiä tai muuten vaan on mukavaa yhdessä, on mielestäni parempi kysyä, tultaisiinko tänne (mentäisiinkö joskus jonnekin muualle) tanssimaan uudelleen TAI voitaisiinko kokeilla, luistaisiko juttu myös kahvikupposten ääressä.
Tämä on ainakin omasta mielestäni mukavampaa kuin "saatille" lähteminen. - Tansin taikaa
eiku eiku... kirjoitti:
saa puhua pukahtaa
MUTTA
pelisilmää ja ihmistuntemusta täytyy kehittää siinä määrin, että tajuaa, milloin ei kannata kysyä lähdetäänkö yhtä matkaa.
Jos juttu _oikeasti_ sujuu, ja ilmassa on flirttiä tai muuten vaan on mukavaa yhdessä, on mielestäni parempi kysyä, tultaisiinko tänne (mentäisiinkö joskus jonnekin muualle) tanssimaan uudelleen TAI voitaisiinko kokeilla, luistaisiko juttu myös kahvikupposten ääressä.
Tämä on ainakin omasta mielestäni mukavampaa kuin "saatille" lähteminen.Pelisilmää pitää olla, ei saa tulla tunne, että toista ollaan ahdistamassa nurkkaan.
Miten tämä saattohomma oikein sitten käytännössä kävisi... (mä mietin asiat myös aina käytännön kannalta). Jos molemmat tulee tansseihin omalla autolla, niin ajetaanko peräkkäin...
Ehkäpä tämä saattokuvio toimisi, jos daami on tullut bussilla tai kimppakyydillä. Silloin voisi herrasmiehenä tarjota turvallisen kyydin kotiovelle.
Eikä sitten muuta!!!
Tästä se juttu saattaisi lähteä käyntiin, jos on lähteäkseen!
- Anna Ilona
Ansatsisi on falski. Tanssi vaan, mutta älä vaadi keneltäkään laupeuden töitä. Kukaan ei ole nähnyt saati kuullut saatistasi, mutta terve itsesuojeluvaisto saa naiset välttelemään lähempää tuttavuutta.
Kannattaisiko sun tehdä tällaiset keskustelunavaukset Pelastusarmeijan treffipalstalla? - Oi aikoja
Enää ei eletä 60- ja 70-lukuja, jolloin tanssit olivat paikka, mistä etsittiin seuraa. Ja yleensä onnistuttiin, kun se oli tanssien pääasiallinen tarkoitus. Ajat muuttuvat, nyt vain tanssitaan tukka putkella ja seuraavana iltana uudestaan. Siinä on koko juttu.
- what are words
Suoraan kysymykseen suora vastaus! Siksi en lähde kun yleensä kysyjä on jo varattu, vaikka antaa sellaisen kuvan että ei ole.
- niin ja sitten sekin
että myös se nainen voi olla varattu, vaikka onkin liikkellä ilman seuraa sinä iltana.
Hän on ehkä ihan oikeasti tullut vain tanssimaan, koska pitää siitä paljon.
- Kysy kieltäytyjiltä
Tyhmää parkua täällä ja kysellä vastausta tuollaiseen kysymykseen. Eiköhän kaikki ole tapauskohtaista. Oikeaa vastausta ongelmaasi tuskin täältä saat. Mikset kysy niiltä daameilta,jotka ovat kieltäytyneet. Heidän on helpompi vastata kun tietävät sinut. Kaikki vastaukset täällä on vaan spekulointia ja arvailua.
- Sanansaattajakin
Puhumalla tai ei! Naiset ovat muuttuneet ja asenteet sekä "imagot" kultuuri tässä SAATTI tarkoituksessa on muuttunut aivan erilaiseksi!
Ennen aikoina saattaminen tarkoitti tosiaan sitä kumppanin etsimistä. Nykyään on vain ns: vapaita haluja ja niiden tyydyttämistä ja tämä jos mikä on täysiin naisille sama kuin miehillekkin.
Varattu tai ei niin asia on sama. Tanssipaikoilla se onneksi on jäänyt merkityksettömäksi ja siellä voi käydä tanssimassa ja useimmiten voi olla rauhassa tuosta iholle työntymisestä ja "välttämättömästä" yöparinlöytämisestä.
Voi nauttia tanssin tuoman nautinnon ja sosiaalisen ja laajemman yhteyden tuoman viintyvyyden täysillä. - punatukka
Kun kokemukseni mukaan saatille mukaan haluava haluaa seksiä. Minä taas en ole heti sänkyyn hyppimässä kenenkään kanssa, vanhanaikainen lienen...
Pyydä numeroa ( ja soita), pyydä mukaan seuraavalle tanssireissulle, tai kahville tai jotain... kunhan et ole vaan se yhden asian perässä.
Seksiä saa nainen liiankin helposti. Mukavaa, fiksua seuraa tositarkoituksella onkin sitten vaikeampi löytää. - Se Jokin Sinulla On
Heti lähden , kun löytyy oikea mies !
Tanssitaidolla ei ole merkitystä vaan miehellä !
Saattomiehiä kaivataan Etelä -Savoon ;) - D- Romeo
Mennäänkö sun vai mun mersulla?
- Demonex
Sull on lahkeessa liian laiha patu. Siks et pääse saatille.
- Onnea vuodelle 2012
sen koollakaan ei merkitystä ihan alkajai'seksi -D
- Casanova 2
Mieluimmin Bemarilla. mersut tätä nykyä Romuja.
- holmesin jokke
Ei tarvitse kysellä miksei pääse saatille, jos elin kaipaa bemarin kaltaista jatketta.
- Kahvilletanssimaan
ON myös niin että, on mielikuvaharha sillä ei se nyt aina ole niin että kyse on seksin haluamisesta.
Mies saa seksi kyllä mutta asiallista ja vastuuvilpitöntä naista on vaikeampi löytää! Joskus sitä on aika tärkeää kysellä joallakin tavalla.- liidellen
itse pelkään sitä että mies alkaa vainoamaan minua jos suostuisin kanssaan johonkin, kun jo tanssitilanteessakin joskus tukkivat jotkut miehet käyttäytymään omistavasti, tyylillään puhua.
- Hokkus pokkus :)
Takiaisista pääsee eroon etsimällä uuden takiaisen hätäavuksi ;)
Puhuminen on helppoa , kun vaan saat sen miehen kuuntelemaan -D - Hohhoijaa
Provohan tämä viesti taitaa olla mutta vastataan nyt kumminkin...
Tanssimassa käydään nykyään vain tanssin takia. Seuranhaku ei liity lavatansseihin enää sen kummemmin kun mihinkään muuhunkaan harrastukseen. Tapa millä viittaat saattamiseen viittaa seurusteluun seksiin jne...nykyään naiset ja miehet tulevat lavoille vain tanssimaan. Kirjoituksesi perusteella on vaikea uskoa että osaat oikeasti tanssia tai saat tanssimisesta mitään aitoa iloa. On ikävää että miehissä löytyy edelleen sinunkaltaisiasi takapajuisia idiootteja. - Maryan -80
On tossa sellainenkin pointti, että jos et tunne miestä, et voi tietää millainen kyttääjä hän mahdollisesti on. Jos päästät hänet saatille, hän tietää missä asut, ja seuraukset voivat olla ikävät. Minun seuraani on kerran lyöttäytynyt mies, joka yritti selvästi seurata kotiovelle, vaikka pyysin häntä lähtemään. Onneksi hän ei ymmärtänyt Suomea, ja kun hän seurasi minua lähikioskille, kerroin tilanteen tutulle myyjälle, joka päästi minut takaovesta ulos, ja sain miehen karistettua kannoiltani. Pistää varovaiseksi tuollainen.
- Haku päällä :)
Suosi suomalaista lihaa ja lähiruokaa -D - Kaukosuhde ei kannata !
sama pätee kaksilahkeisiinkin !!!
- Saatille vain miehen autolle , joten siitä on hyvä salakännyllä jatkaa tutustumista
onko mies luottamuksen arvoinen jos ei jo ennestään tuttu oman kylän poika.
- Cübermench
Kaikki toimintaa siirtyy pikkuhiljaa tosimaailmasta nettiin: tutustuminen, seksi ja kohta varmaan perhe-elämäkin.
- Parempi flaksi
Koskapa nainen miettii asiaa aina niin päin, että miksi lähtisin saatille? Kohdallasi ei ilmeisesti löydy mitään hyvää syytä lähteä.
- Bmw-man
Totta. Volkkarilla ei kannata lähteä. Voi jäädä tien sivuun. Naisen varmempi bongata Mersu, BMW ja1990-luvun takaveto-Volvo -mies tansseista. Jolla sitten lähdetään saatille. Ja päästään perille.
- lumilinnan tanssit
Entäs miten on Skoda tai ladamies? Käviskös sellainen? Entä jos ei omista autoa laisinkaan?
- 1Volganlautturi
onks sulla lyhyt kun noita jatkoja tarviit
- Turskan perkaaja
Olkoon nyt ...rkele vaikka Pobeda!
- Usko Kylmänen Vaasa
Siihen on vain yksi vastaus,en anna vaikka olen Mäen Anna.
- silloin ennen
pohjanmaalla ennenaikaan poika pyysi saatille tyttöä,niin tämä tokaisi jotta rumihiahan vain saatellahan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671