Hyvää Joulua Köyhät

paperirimies Pertti

Itse vietän uuden vaimoni kanssa Joulun Bahamalla silkoilla tuotantotuki FYRKILLA , samoilla joilla ostin itselleni Tanskasta uuden nuoren vaimon ( Birgit 22 v mitat: 110-80-110.

12

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

      Ihanaa onko vaimollasi myös silikonirinnat kuten tällä Imatran kuuluisuudella?

    • Katos, Pertti on

      saanu sossun jouluapupaketin ja hakenu ärrältä käsityölehden.
      Bahamalla on niin edullista, ettei sielä lomaile kuin köyhä. Mutta joulua silti.

      • tenttu-ukko

        Pertti menee sinne takapihalle roskikseen kurkkaamaan olisiko joku sinne heittänyt vanhoja ruokia, kun jouluruokaa on jääkaapit täynnä.
        Voisi Perttikin sitten Alman kanssa nauttia joulusta kosken rannassa Sinolia naukkaillen.


    • höhkysynmie

      Terveisii Pertille, menit ja ostit sitten Niilsennin Birgitin, mites hää nyt kauppalistoille on joutunut?

    • paperimies Pertti

      HÄ Mie heräsin ! Tää olikii unta -- mie heräsi appose ammollaan ja s epposen selällää...näin unta et olin valveill,,,

      Oikeest mie olen avuton ja matalapalkka-pulpperi ukko, jatkuvaa 3-vuorotyötä orjan lailla raatava rempula-paperimies ( metabolinen oireyhtymä-urea vaikeudet yms )----hu huuh hyvä et heräsin kaamee painajainen ja se Birgittaa aaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAPUAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa..

    • ┘╩

      Jos olisit enemmän kouluja käynyt ja osaisit lukea, niin huomaisit, että matkalipussa lukee Tallinna eikä Bahama.

    • OPA 8+4=12

      с Рождеством Христовым !

    • huz huzzz

      Ei voissapaistetut ( R***sät ) vietä Joulua !

    • Paskapaperia

      Ihanaa, että vielä jollakin paperimiehellä on kaiken kurjuuden keskellä noinkin hyvä huumorintaju (tai lääkitys yliannoksella)!!!!! Tahtoo vain olla niin että ei ole paperimiestenkään elämä kovin hääppöistä!

    • "luuttuja"

      kaikille tiedoksi!!!voipi kohta olla voi pula myös kaukopään paperimiehen voileivän päällä,kun kuului huuto osakkeen omistajan,heti lapamadot lomalle!!!!kun ei tilauksia koneilemme ole!!!!ja siis kaikki kaukopäässä viettävät lomaa,no ei ehkä iha kaikki ;-) mut ainaki nelone.......ja ehkä joku muuki ;-)vai tuleeko nyt sit se monon kuvaa äässiiii,ku näin nyt joulukin on vietetty....buahahahahahahahahahahahahaaaa.......buahahahahahahahahahahahaaaa

    • teuvo 69

      joo kuulema tilaukset vähis,ovat kuulema ain viikon kerrallaa lomil.buahahahahahahahaaaaa

    • Pertti peruspaperi

      Sieltä voi sitten siirtyä sujuvasti suoraan eteläiseen-ameriikkaan johon paperiteollisuus siirretään.
      Aika halpa muuten oli jos oikein ymmärrän 110e normi seksi 80e suuseksi 110e b-rappu.
      Ootko varma ettei vaan oo menny bahama ja sveto sekasin ja Birgit onkin Raisa Raja(lta)?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe