Kummat nimet antaisimme näistä kaksosillemme Lia ja Leo vaiko Eden ja Aidan?
Kummat nimet kaksosille?
12
90
Vastaukset
- so much better...
Miten olis Aada ja Eetu?
- Pk
Lia ja Leo
- sisiiskosisko
Lia ja Leo! Varsinkin jos Lia lausuttaan Liia? Silloin nimet ei ole liian samanlaiset.
- Primrose
Muistakaa kuitenkin, että Lia taipuu samoin kuin sana lika.
Mieluummin Lila tai Lisa. - Primrose
En antaisi pojalle nimeksi Aidan. Kuulostaa naisen nimen Aida tai sanan aita genetiiviltä.
Entäpä Eden ja Adam? .- Täti
Olen Primrosen kanssa samaa mieltä, että Eden ja Adam sopisivat paremmin.
Myös Eden ja Abel olisi mukavan kuuloinen sisaruspari.
- -ada-
Lausuttaisko sitten iiden ja eidan vai eden ja aidan? Erikseen ihan kivat nimet, mutta sisaruksilla on jo aika tyhmää tiku ja taku meininkiä.
Jos Lia halutaan sanoo pitkällä vokaalilla, niin kirjoittaisin sen myös Liia.
Ehdotan nimiä Ellen ja Leo!?! Molemmat lyhyitä "kansainvälisiä" ja pehmeitä, molemmissa L-kirjain. Meea ja Leo olisivat paremmat.
- NImiTäti
Lia ja Leo kuten täällä jo ehdotettukin.
- hömppälöösä
jos vanhemmat miettivät kumpi vaihtoehto olisi parempi, niin miksi ihmeessä täälä aletaan ehdotella tilalle muita nimiä. tuossa oli silti ihan hyviä pointteja jopa harkita nimiä uudelleen juurikin taivutuksen suhteen. no kunhan ittekki lämpimikseni kirjottelen, että tulipa tuosta liasta mieleen mun rakkahin auto. sen rekkari oli LIA
- Mantillah
Lia ja Leo
- Nimikki
Ääni Liialle ja Leolle.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604