Eka kerta Niinan kanssa

miro

Jäin viikonlopuksi yksin kotiin, kun vanhempani lähtivät laivalle. Olin 16-vuotias ja asuimme silloin kerrostalossa. Oli lauantai, joten tuttuun tapaan olin illalla ulkona kaverin kanssa. Kun kaverini joutui lähtemään kotiin puoli yhdeksältä, niin ajattelin, että ehdin hyvin saunavuorollemme.

Kun tulin kotiin, vaihdoin päälleni kylpytakin ja laitoin saunakamat kasaan. Kellon tultua yhdeksän lähdin saunaan. Se sijaitsi aivan alimmassa kerroksessa. Siellä oli kaksi puku- ja suihkuhuonetta sekä yhteinen saunapuoli. Tuttuun tapaan menin meidän pukuhuoneeseemme.

Kastauduttuani suihkun alla avasin saunan oven. Yllätyksekseni saunan lauteilla istui vielä taloon juuri muuttanut noin 20- vuotias nainen. Hänen nimensä oli muistaakseni Niina. Hän säikähti varmasti yhtä paljon kuin minäkin.
Sanoin hänelle, että sauno vain rauhassa, olihan meillä viimeinen saunavuoro. Niina sanoikin minulle, että tule vain lauteille, on tylsää saunoa yksin. Hetken mietin ja lopulta nousin lauteille.

Niina oli hoikka ja hänen rintansa olivat kauniit. Niitä katsellessa minulla alkoi seisomaan ja jouduin peittelemään munaani. Niina huomasi sen ja kysyi, että onko hän noin kiihottava. Mutisin jotain vastaukseksi.

Puhuimme niitä näitä ja yhtäkkiä nainen kysyi onko minulla tyttöystävää. Vastasin, että ei. Viehän urheilu paljon aikaa. Niina hivuttautui lähemmäksi ja suuteli minua. Hämmästyin, mutta jatkoimme hetken. Kaluni taas noustessa Niina kysyi voiko hän ottaa suihin ja tottakai vastasin myöntävästi. Se oli aivan taivaallista. Hän jatkoi sitä joitakin minuutteja.

Niina kysyi, että minulla ei varmaan ole kortsua mukana, niinkuin ei ollutkaan. Hän olisi halunnut nussia kanssani, mutta ilman kortsua se ei kuulemma onnistunut. Niina kysyi minulta, että tulisinko hänen luokseen saunan jälkeen puoli yhdeltätoista. Vastasin myöntävästi. Pussailimme vielä hetken, kunnes siirryimme omille puolillemme.

Suihkussa ollessa minulla oli muna pystyssä koko ajan, kun mietin Niinaa ja sitä, mitä tekisimme hänen luonaan. Kurkistin saunan oven ali, oliko Niina vielä toisella poulella. Ei ollut, kun valot olivat sammuneet. Siirryin pukuhuoneeseen, jossa puin ja lähdin sitten yläkertaan. Kello oli tuolloin noin kymmenen.

Kotona laitoin päälle t-paidan ja farkut. Kellon tullessa puoli yksitoista, lähdin paria kerrosta alemmaksi Niinan luo. Soitin ovikelloa ja odotin hetken. Niinan tullessa hänellä oli päällä vain rintsikat ja alushousut. Hän riuhtaisi minut sisään ja aloimme pussailla eteisessä. Hänen kätensä pujahtivat minun paitani alle ja alkoivat hieroa vartaloani. Minä puolestani aloin riisumaan häneltä rintsikat. Ne tippuivatkin nopeasti lattialle niinkuin paitanikin.

Niina veti minut makuuhuoneeseensa, jossa hän tönäisi minut sängylleen. Hän hyppäsi perässä ja alkoi avata farkkujani. Lopulta makasin hänen sängyllän alasti. Hän otti munani suuhun ja jatkoi nuolemista, kunnes jouduin keskeyttämään hänet orgasmin lähestyessä. Niina kaivoi yöpöydän laatikostaan Magic- paketin ja otti sieltä yhden kortsun, avasi ja vieritti sen munani päälle.

Ensin menin hänen päälleen ja työnsin munani hänen sisäänsä. Kuuma pillu tuntui ihanalta ja nopeutin vauhtia. Painauduin Niinaa vasten ja hän voihki hiljaa. Jatkoimme tätä noin kymmenen minuuttia. Vaihdoimme asentoa. Niina tuli päälleni ja alkoi ratsastamaan hullunlailla. Välillä pussailimme kiihkeästi. Niina nuosi päältäni ja meni kontalleen lattialle. Meni taakseen ja alkoi hurja läiske, joka kuului varmaan rappukäytävään asti. Lopulta nuosimme takaisin sängylle ja menimme lähetyssaarnaaja- asentoon. Hetken kuluttua Niinan voihkinta kävi vain äänekkäämmäksi ja hän sai orgasmin. Tunsi kuinki hänen pillunsa supisteli.

Vedin munani ulos ja otin kortsun pois. Niina alkoi ottamaan suihin. Tunsin kuinka lastit lähtivät liikkeelle kiveksistäni. Laukesin niin lujaa, että oli pakko päästää muutama huudahdus. Kuuma spermani lensi Niinan maamalle ja osa meni suuhunkin. Rojahdin sängylle Niinan päälle, johon myös nukahdimme.

3

7660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonskidude

      Aika koskettava ja unelma tarina, minulla jopa nousi oma kalu pystyyn tätä luetessa. Ja sitten aamulla, pyysikö Niina 500€ suoraan käteen vai?

    • haukotus

      Hauska ja päästä keksityksi tarinaksi todella ekakertalaisen tekstiä todella ;)

      • Muiu

        Moi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe