Hyvää joulua sulle, jostain syystä menen ihan puihin ku oon sun kanssa kahden, mutta mun sisin roihuaa. Olisin niin halunnut halata sua eilen, mut ei, olen jäyhääkin jäyhempi, mut sä näet että tykkään susta. Ja mä aistin saman susta... Ehkä ensi vuonna jo rohkaistutaan molemmat.
Kaunis työkaverini
19
1404
Vastaukset
- ÄitiLepakko
Valitettavasti tämä ei mene minulle.. Minä olin jo päättänyt, että unohdan ihanan työkaverini. Mutta hyvää joulua toivotellessamme hänen halauksensa tuntui niin kestämättömän ihanalta. Poski hänen pehmeää poskeaan vasten.. Olisin voinut jäädä siihen! Toivottavasti uusi vuosi tuo onnea sinulle ja hänelle, lähentymisen merkeissä. :o)
- Työkaveri
Minäkin toivon rohkaistuvani ja tunnen tismalleen samoin. Hyvää joulua myös minun kollegalleni.
- yks vaan_
Sama tunne mulla, olisin halunnut niin halata eilen mun ihanaa tonttulakkista työkaveriani, Jenniä :)
- 5+20
Olisin halunnut myös halia työkamuani, mutta pelkäsin, että olisin puristanut itseni häntä vasten ja kosketellut ja tunnustellut liikaakin.....Jos hän hipaiseekin minua, tuntuu kuin kihelmöivä sähköisku menisi läpi koko kropan. En halua pilata ihanaa ystävyyttä, mutta hellyyden kaipuu tekee voimattomaksi, samoin sen pohtiminen, että voisiko hän tuntea samoin sittenkin.
- sydän roihuaa
työpaikoilla sitä vaan tunteet roihuaa
- a will be
roihua näköjään on, mut onko kukaan päässyt esim. suuteluun asti työpaikan ihastuksensa kanssa? Olis kiva lukea jotain positiivista ja rohkaisevaa :)
- ÄitiLepakko
a will be kirjoitti:
roihua näköjään on, mut onko kukaan päässyt esim. suuteluun asti työpaikan ihastuksensa kanssa? Olis kiva lukea jotain positiivista ja rohkaisevaa :)
Minäkin haluaisin kuulla jotain positiivista ja rohkaisevaa!
Itse en ole edes uskaltanut unelmoida halausta enemmästä. Tai no, ketä kuvittelen huijaavani. Olen unelmoinut suudelmista ja paaaljon muustakin.. - burningheart
a will be kirjoitti:
Kyllä on päästy pidemmällekin ;) Yhteisen baari-illan aikana tunnustin ihastukseni ja suutelimme. Vietimme yhteisen yön hänen luonaan. Kiinnostus on molemminpuolinen, mutta hiljaa hyvä tulee... Saa nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta sydämeni hän on kyllä täysin vienyt ja innolla aina töihin suuntaan ;)
- 8 + 10 = 18
ÄitiLepakko kirjoitti:
Minäkin haluaisin kuulla jotain positiivista ja rohkaisevaa!
Itse en ole edes uskaltanut unelmoida halausta enemmästä. Tai no, ketä kuvittelen huijaavani. Olen unelmoinut suudelmista ja paaaljon muustakin..Mistä päin Suomea kirjoittelet? Kuulostat aivan ihanaiselta työkaveriltani, jota sain halata jouluja toivotellessani. :)
- Tyttötuollainen
Mulla taasen on sellainen ongelma, että olen työpaikkani ainoa lesbo ja myös hyvin avoin asiasta. Eräs nainen on ilmeisesti vähän myöhäisherännyt tapaus, ja syystä että satun juurikin olemaan se ainoa lesbo, niin hän on iskenyt silmänsä minuun. (se klassinen tapaus). Aluksi mua vähän ahdisti ja ärsytti hänen lähentymisyrityksensä yhteisissä työporukan vapaailloissa, mutta nyt mua taas on alkanut kiinnostaa tämä tapaus aika paljon.... Ja nyt en saa häntä mielestä millään.
Outoa sinänsä, koska olin hyvin kielteinen aluksi...musta se on vaan niin hirmuisen söpöä katsella kuinka se on ihaaaan hakoteillä itsensä kanssa :)
Mutta toisaalta en halua sekoittaa sen päätä sen enempää. tiedän että jos tekisin sen "mun ensimmäisen" askeleen sitä kohtaan, niin saisin haluamani, mutta mulla on KAUHEA muuri itseni kanssa. Nyt taidan itse olla vähän hakoteillä itseni kanssa :D Eipä ole aikaisemmin tällaista ollut...- tyttötuollainen
Plus että hän on monesti yrittänyt humalassa pussata mua, mutta olen aina torjunut hänet. Nyt pelottaa että torjuinko liian monta kertaa jo? nyt kun itse olisin kiinnostunut. APUA
- jotoipunut
Minäkin taannoin rakastuin työkaveriin, tosin en voinut heti olla huomaamatta että hän oli lepakko. Muutaman kk se vedätti ja flirttaili ja sitten kun sanoin olevani siihen rakastunut, se kertoi kauniisti hymyillen, että on ollut vakituisessa suhteessa jo vuosia ja että on käyttäytynyt minua kohtaan aivan samoin kuin kaikkia muitakin. :(
Monenlaisista asioista toiset saa kiksinsä.- 11+11
Tällaisille tyypeille on ihan tautiluokituskin!
- jotoipunut
11+11 kirjoitti:
Tällaisille tyypeille on ihan tautiluokituskin!
No mikäs se tautiluokitus on?
Tosi härskisti flirttaili, tekstaili jne. Eikä ole kyse mistään nuoresta typystä, kypsempää käytöstä olis tosiaan voinut odottaa. Kaunis se kyllä oli mutta ei auta. - mur
Voi kun tuli paha olo sinun puolestasi.. :( Just tätä pelkään :( Miksi joillakin ihmisillä on tarve leikkiä toisten tunteilla?!
- jotoipunut?
mur kirjoitti:
Voi kun tuli paha olo sinun puolestasi.. :( Just tätä pelkään :( Miksi joillakin ihmisillä on tarve leikkiä toisten tunteilla?!
Turha murehtia menneitä, mutta ainakin tuo juttu lisäsi varovaisuuttani. Taas yksi lepakko lisää, joka ei niin helposti ota kontaktia. Täytyy kai toipua vähän lisää.
- ei sano edes hei enää
jotoipunut? kirjoitti:
Turha murehtia menneitä, mutta ainakin tuo juttu lisäsi varovaisuuttani. Taas yksi lepakko lisää, joka ei niin helposti ota kontaktia. Täytyy kai toipua vähän lisää.
mun tarina on sellainen että ekaks oli flirttiä puolin ja toisin, hänkin otti kontaktia,kehui tekemisiäni töissä ja ulkonäköäni (kyseessä ihminen joka ei yleensä paljoa ketään kehu). Hän katseli mua salaa ja punastui jos jäi kiinni,punasteli muutenkin paljon. Sitten tapahtui jotain, ehkä hän tuli toisiin ajatuksiin,ehkä vaikutin liian innokkaalta,ehkä hän pelästyi jotain tms. Koskaan emme puhuneet näistä asioista. Nykyään töissäolo on yhtä helvettiä, hän välttelee kaikin tavoin minua, ei edes tervehdi vaikka tervehdin häntä,ja jos kahvihuoneen ainut vapaa paikka on vieressäni niin voi hän istahtaa siihen mutta vetää tuolin mahdollisemman kauas minusta. Olen henkisesti aika loppu tällaiseen tilanteeseen, miten ihailemani ihminen voi käyttäytyä noin ja vähätellä kaikessa minua.itken itseni uneen ja uusi duuni on hakusessa. Kaikkein hirveintä on se että tuo nykyisin lähes työpaikkakiusaajaksi muuttunut ihastus on yhä mun mielessä,siis romanttisesti. Kiitos että jaksoitte lukea.
- en ymmärrä
ei sano edes hei enää kirjoitti:
mun tarina on sellainen että ekaks oli flirttiä puolin ja toisin, hänkin otti kontaktia,kehui tekemisiäni töissä ja ulkonäköäni (kyseessä ihminen joka ei yleensä paljoa ketään kehu). Hän katseli mua salaa ja punastui jos jäi kiinni,punasteli muutenkin paljon. Sitten tapahtui jotain, ehkä hän tuli toisiin ajatuksiin,ehkä vaikutin liian innokkaalta,ehkä hän pelästyi jotain tms. Koskaan emme puhuneet näistä asioista. Nykyään töissäolo on yhtä helvettiä, hän välttelee kaikin tavoin minua, ei edes tervehdi vaikka tervehdin häntä,ja jos kahvihuoneen ainut vapaa paikka on vieressäni niin voi hän istahtaa siihen mutta vetää tuolin mahdollisemman kauas minusta. Olen henkisesti aika loppu tällaiseen tilanteeseen, miten ihailemani ihminen voi käyttäytyä noin ja vähätellä kaikessa minua.itken itseni uneen ja uusi duuni on hakusessa. Kaikkein hirveintä on se että tuo nykyisin lähes työpaikkakiusaajaksi muuttunut ihastus on yhä mun mielessä,siis romanttisesti. Kiitos että jaksoitte lukea.
Itsekin ihastuin työkaveriini, joka on avoimesti lesbo. No huomasin kyllä sitten, että hän ei ollut kiinnostunut minusta ja päätin sitten jättää hänet rauhaan. Kului noin puoli vuotta kunnes jotain tapahtui: yhtäkkiä huomasin, että hän oli kertonut minusta muille työkavereilla jotain, minkä takia hän ja muut alkoivat katsoa minua kummeksuen ja vältellä minua. Itse en tiedä, mitä hän oli minusta kertonut. Minulla ei ole edes oikein ketään niin läheistä työkaveria keneltä voisin kysyä mistä on kyse. Kurjaa on sekin, että minäkin kuitenkin jollain tasolla vielä haaveilen hänestä vaikka järki jo sanookin, että juokse pois ja lujaa.
- yeba
Kuulostaapa siltä että on tainnut säikähtää, tai teidän juttu edennyt liian nopeasti. Se vaistoo et haluat enemmän, ja ehkä siks säikähti. Varattu? Sinkku? Vasta kaapista tullut? Nämä kun tiedän niin osais vähän enemmän päätellä.
Mutta siltikin oli se mitä tahansa, tässä tilanteessa on yksi ainoa keino: Välttele takaisin. Älä ole liian helppo, älä näytä sille että kuolaat sen perään. Usein sellanen saattaa ajaa toista kauemmaks. Anna sille haastetta enemmän, se yleensä auttaa. Näytä et oot tosi cool ja juttele vaikka muille enemmän ja oo niiden kans enemmän tekemisissä, ja ignoraa se totaalisesti. Vastakkaispsykologiaa ;D
Uskon myös, että jos se kerta susta oli kiinnostunut, niin varmasti saat sen uudestaan kiinnostumaan. Ole sinä se kiinnostava ihminen vaihteeks, jota se voi kalastella =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve703543Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1412418Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572309Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094