Kaikille Asiallisesti Kirjoittaville palstan käyttäjille rauhallista ja leppoisaa Joulunaikaa.
Valitettavasti olen pannut merkille että palstalla puuttuvat niin monet hyvin kirjoittavat henkilöt, varsinkin ne "vanhat parrat" unohtamatta eräitä parempaa sukupuoltakaan...
Ehkäpä uusi vuosi tuo viisautta ja sitä suvaitsevaisuutta eräille kirjoittajille jotka eivät ota todesta niitä lukemattomia havaintoja jotka liittyvät kiinteästi ufoihin ja niiden havainnointeihin. Vaikka se vahva omakohtainen kokemus ufoista puuttuu, niinkuin eräillä palstan kirjoittajilla on sitäkin vahvempi luottamus näkemäänsä ja kokemaansaan...
" On matalan ja alhaisen mielen merkki, kun joku tahtoo olla samaa mieltä massojen tai enemmistön kanssa vain siksi, että enemmistö on enemmistö. Totuus ei muutu sen perusteella, uskooko ihmisten enemmistö siihen vai ei. "
- Giordano Bruno -
HYVÄÄ JOULUA JA UUTTA VUOTTA 2012 !
8
176
Vastaukset
- litsi
Hyvää Joulua myös Solarmanille ja muillekin. Mikä on se parempi puoli? Ihan huumorilla kyselen, Tasa-arvoisiahan Suomessa pitäisi olla. Vaikka ei ollakaan. Anteeksi, jos olen riitaa joskus haastanut ja ärhennellyt. Yritän muuttua kovasti. Auttakaa minua siinä? :)
Samoin toivon viisautta skepoille. Ja myös wanna-be-skeboille tällä palstalla. Ja toivottavasti, tälle palstalle saadaan valvontaa, jotta nekin tarinat, jotka muuten piiloon ovat jääneet herjaajien tähden kerrottaisiin. Sitä ennen kaikkea toivoo, - S
Kuin myös omasta puolesta.
Asiallisuudesta en tiedä, mutta joskus tulee otettua kantaa. - skeppana
Hyvää joulua täyspäisille ja pikaista paranemista ufohihhuleille.
- mammutti-masakin
Hyvää Joulua kaikille! Ja hoitoa sokeuttavaan sairauteen skepoille!
Toivottaa:
Hyvää Joulua minunkin puolesta samaiselle joukolle ja niitä positiivisessa mielessä tiukempia keskusteluita vuodelle 2012!!!
Sekä pienin varauksin hyvää Joulua myöskin ei niin asiallisille palstalisille, koska voihan sitä sellaista myönteistä kasvua tapahtua heissäkin :).
Työ ja opiskelukombinaatio ei ole oikein toimiva ratkaisu, ainakaan ajallisessa mielessä ja siksipä aktiivisuuteni palstalla onkin ollut jo jonkin aikaa hyvin lähellä nollaa. Aloituksien otsikot olen aina välillä pyrkinnnyt käydä lukemassa ja vähän vahtaamassa sitä onko jo tutuksikin käyneitä nimimerkkejä ilmaantunut uusien viestien kera (vähissä ovat olleet :( ).
Nyt pitääkin sitten mennä katsomaan jospa sitä suklaata jostain vielä löytyisi ;DRauhaisaa joulua ja mukavaa uutta vuotta vielä kerran täältäkin, nyt ilman sen kummempia erittelyitä...joulupukkihan sen kuitenkin tekee tähän aikaan vuodesta viimeistään :).
Vuosi loppuunsa kuluva taitaa jäädä ilman sen suurempia merkkipaaluja ufoilun saralta, vaikka paljon maailmalla muuta tapahtuikin. Määrä kun ei korvaa laatua. Ehkäpä tuleva vuosi petraa tilannetta, ja sen myötä kaivattua keskusteluakin syntyisi nykyistä enemmän.- kulkija-kummallinen
Vaikka joskus kulkija on kummallinen,niin siitä huolimatta haluan toivottaa kaikille palstalaisille rauhaisaa joulua ja mielenkiintoista vuotta 2012.
- kardemumma
Hyvää Joulua. Ja Hyvää Uutta Vuotta 2012.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612