HYVÄÄ JOULUA JA UUTTA VUOTTA 2012 !

Solarman

Kaikille Asiallisesti Kirjoittaville palstan käyttäjille rauhallista ja leppoisaa Joulunaikaa.

Valitettavasti olen pannut merkille että palstalla puuttuvat niin monet hyvin kirjoittavat henkilöt, varsinkin ne "vanhat parrat" unohtamatta eräitä parempaa sukupuoltakaan...

Ehkäpä uusi vuosi tuo viisautta ja sitä suvaitsevaisuutta eräille kirjoittajille jotka eivät ota todesta niitä lukemattomia havaintoja jotka liittyvät kiinteästi ufoihin ja niiden havainnointeihin. Vaikka se vahva omakohtainen kokemus ufoista puuttuu, niinkuin eräillä palstan kirjoittajilla on sitäkin vahvempi luottamus näkemäänsä ja kokemaansaan...




" On matalan ja alhaisen mielen merkki, kun joku tahtoo olla samaa mieltä massojen tai enemmistön kanssa vain siksi, että enemmistö on enemmistö. Totuus ei muutu sen perusteella, uskooko ihmisten enemmistö siihen vai ei. "

- Giordano Bruno -

8

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • litsi

      Hyvää Joulua myös Solarmanille ja muillekin. Mikä on se parempi puoli? Ihan huumorilla kyselen, Tasa-arvoisiahan Suomessa pitäisi olla. Vaikka ei ollakaan. Anteeksi, jos olen riitaa joskus haastanut ja ärhennellyt. Yritän muuttua kovasti. Auttakaa minua siinä? :)
      Samoin toivon viisautta skepoille. Ja myös wanna-be-skeboille tällä palstalla. Ja toivottavasti, tälle palstalle saadaan valvontaa, jotta nekin tarinat, jotka muuten piiloon ovat jääneet herjaajien tähden kerrottaisiin. Sitä ennen kaikkea toivoo,

    • S

      Kuin myös omasta puolesta.
      Asiallisuudesta en tiedä, mutta joskus tulee otettua kantaa.

    • skeppana

      Hyvää joulua täyspäisille ja pikaista paranemista ufohihhuleille.

      • mammutti-masakin

        Hyvää Joulua kaikille! Ja hoitoa sokeuttavaan sairauteen skepoille!
        Toivottaa:


    • Hyvää Joulua minunkin puolesta samaiselle joukolle ja niitä positiivisessa mielessä tiukempia keskusteluita vuodelle 2012!!!

      Sekä pienin varauksin hyvää Joulua myöskin ei niin asiallisille palstalisille, koska voihan sitä sellaista myönteistä kasvua tapahtua heissäkin :).

      Työ ja opiskelukombinaatio ei ole oikein toimiva ratkaisu, ainakaan ajallisessa mielessä ja siksipä aktiivisuuteni palstalla onkin ollut jo jonkin aikaa hyvin lähellä nollaa. Aloituksien otsikot olen aina välillä pyrkinnnyt käydä lukemassa ja vähän vahtaamassa sitä onko jo tutuksikin käyneitä nimimerkkejä ilmaantunut uusien viestien kera (vähissä ovat olleet :( ).

      Nyt pitääkin sitten mennä katsomaan jospa sitä suklaata jostain vielä löytyisi ;D

    • Rauhaisaa joulua ja mukavaa uutta vuotta vielä kerran täältäkin, nyt ilman sen kummempia erittelyitä...joulupukkihan sen kuitenkin tekee tähän aikaan vuodesta viimeistään :).

      Vuosi loppuunsa kuluva taitaa jäädä ilman sen suurempia merkkipaaluja ufoilun saralta, vaikka paljon maailmalla muuta tapahtuikin. Määrä kun ei korvaa laatua. Ehkäpä tuleva vuosi petraa tilannetta, ja sen myötä kaivattua keskusteluakin syntyisi nykyistä enemmän.

    • kulkija-kummallinen

      Vaikka joskus kulkija on kummallinen,niin siitä huolimatta haluan toivottaa kaikille palstalaisille rauhaisaa joulua ja mielenkiintoista vuotta 2012.

      • kardemumma

        Hyvää Joulua. Ja Hyvää Uutta Vuotta 2012.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe