Kävi nyt niin että tuli ostettu prätkä vähän herätteenä ja nyt pitäisi sitten varmaan hommata ajokamat. Ongelmana on vain se että olen kookas, jo normi vaatteiden löytämin muualta kuin xxxl liikkeistä tuottaa tuskaa. Vatsan ja rinnan ympärys jotain 140cm. Lisäksi ongelmana on se että kypärää ei tahdo löytyä, minulla on joku kelkkakypärä joka mahtuu jotenkin päähän, mutta ei sitä prätkäillessä voi pitää pidempää aikaa, alkaa painamaan.
Siis löytyykö ideoita mistä liikkeistä voisi aloittaa, vai pitääkö painua heti räätälille ja kallonkutistajalle suoraan? Olen myös kuullut että kypärättömyyteen saa jotain lupia lääkäriltä, onko tarpeeksi iso pää hyvä syy? Toki mieluummin kypärän ottaisin, päävärkki sen verran arvokas kuitenkin.
Ajovarusteita isolle tyypille
16
4236
Vastaukset
- Heräisitkö viimein
laihduttamaan?Toivottavasti! Arvosta elämääsi sen verran !
- GermanHööring
Kukkakeppi hiljaa! Läsnäoloasi ei huomaa muusta kuin hajusta.
- aöskldfj
Joo, pikkuhiljaa putoaa paino nyt kun saatiin kilpirauhasarvotkin lääkityksellä kuntoon, eipä varmaan kuitenkaan ihmeitä ehdi ensi kesäksi tapahtua. Ja päähän ei laihduttamalla pienene, eli kypärä ongelma kyllä pysyy.
- aerfsdfasdfsdf
Kannattaa kysellä tämän videon esiintyjiltä
http://www.youtube.com/watch?v=BNr80gYjUO8&feature=related - ja kanssa suosittele
Se on kumma että puolet vastauksista on aina vittuilua eikö sitä vois vaan pitää turpansa kiinnni jos ei ole asiaa.
Ja sitten koitetaan asiaa jos tuo ei ole provo niin kyseleppä pohjanmaalta päin sellainen kuin Rina desing sieltä vois päästä eteenpäin noissa ajovarusteissa mutta kypärä asiassa en voi minäkään auttaa jokin suuri avokypärä mahdollisimman matala profiilinen vois olla kohdallaan ei kyllä kaikkein turvallisin mutta kypärä kylläkin.- Pääkin pienenee
silmien alapuolelta ja niskapuolelta kun laihduttaa,siinä voi fätikkä yllättyä kun parinumeroa pienempi potta meneekin päähän 40kg hoikempana.
- Läskimotoristi
Storm Motorsilla näyttäisi olevan Rpm Oulu merkkisiä kamoja isokokoisina, mutta nettisivujen mukaan ne on loppu. Mahtaako noita löytyä jostain muusta prätkäliikkeestä? Jos niin mistä? Mielellään eteläsuomesta niin että pääsisi sovittamaan.
- Heljoona
Ootko vielä ilman ajoasua ? Kaapissa olisi lähes käyttämätön 3XL:n ajoasu myytävänä...
- mika2
Älä välitä noista suunpieksäjistä, tai kai sinä niihin olet tottunut ihan kuten minäkin (olen kanssasi samaa kokoa nimittäin). Harvalta valmistajalta löytyy oikein isoja kokoja valmisvaatteissa, vaan ne yleensä joutuu tilaamaan erikseen ja maksamaan siitä lisähintaa (Hanxilla esim. 50€ - 70€) vähän riippuen siitä että tuleeko vaate suoraan linjalta vain mittoihin ommeltuna vai tehdäänkö siihen muitakin muutoksia. Stormilla on minun kokemuksen mukaan lähinnä tyttöjen kokoja enkä ole tullut selvittäneeksi saisiko sieltä tilaamallakaan miehille sopivia. Helsingissä Hanx ja Eurobiker ainakin toimittavat sopivan vaatteen muutaman viikon viiveellä ja lisähinnalla.
Itse ostin tämän Racer ajoasun, josta motoplazasta löytyy 10XL kokojakin. Oli edullinen ja kolme vuotta nyt kestänyt. http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/ajovarusteet/isot-koot/ ei mikään tyylikäs, mutta eihän lihavan päällä mikään ole tyyliksätä;-). Tuolla kaupalla oli myymälä vielä viimekesänä Espoossa, mutta ei ole enään. Tilaamalla varmaan saa ja noi on todella reilun kokoisia.- Pukeutukaa läskit
vaikka puolijoukkuetelttaan!
- mika2
Pukeutukaa läskit kirjoitti:
Olet ilkeä ihminen, mutta et voi loukata minua.
- HermanHööring
Pukeutukaa läskit kirjoitti:
Ettekste anorekikot ja kukkakepit tiedä että paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
- isopää
TÄÄLTÄ löytyi isopäisellkin kaverille laadukas kypärä !!
tuli postissa viikon sisällä
luottokortti kelpasi
http://www.fstorm.co.uk/- isopää
tässä vielä kypärän koon mittaus.....mittaa mittanauhalla korvien kohdalta niin ei tule liian tiukkaa
http://www.helmets4u.co.uk/Product_Listing.aspx?Category=422
- motoräätäli tallinna
- Forte
www.mosquitobiker.com myy ainakin ixs vaatteita.. Niillä on sellaiset mallit kuin Namur ja Enak, jotka varmasti sopivat myös sinulle. Lisäksi löytyy omaa mallistoa 5xl asti.. Takit alle 100e..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150