Vanhat vakkarit?

nimimerkitön...

Hei, missä kaikki "vanhat vakkarit" palstalta? Nyt on joulutervehdysten ja -kuulumisten aika! Itse olen ollut mukan vuosia, kylläkin ilman nimimerkkiä ja melkein kokonaan lukijana.
Karjalan käkönen, Kirjosieppo, S-tintti, Mumsku, Jatta, ym. ym. jatkakoon joku toinen luetteloa, kun en muista nimimerkkejä!

Iloista joulua kaikille!

16

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkitön...

      Voi mikä pettymys, ei kukaan ole ottanut mitään kantaa kirjoitukseeni! Aivan kuin minua ei olisi olemassakaan, voi voi...
      Minua jäivät vaivaamaan monet palstalaiset, jotka hävisivät palstalta, eivätkä ole vastanneet enää peräänkuulutuksiin. Ajattelin, jos joulun aika toisi vanhat muistot mieleen, ja tulisivat kurkkimaan tänne, ja sitten heltyisivät kirjoittamaan kuulumisensa...mutta tekevätkö sytot joillekin vainoharhaisuutta? Ettei uskalla kirjoittaa tänne?

    • 1+1

      Niin, valitettavasti osalle vakkareista on käynyt niin etteivät enää pysty tänne kirjoittelemaan......koskaan.

      • ??????

        Kenelle?


      • RLSKEM
        ?????? kirjoitti:

        Kenelle?

        Raspis
        Loistava polku
        Sipetti
        Karjalan Kägönen
        Elisama
        Metastaasi
        ja näiden lisäksi parikymmentä muuta
        riittääkö luettelo


      • tiinaliina
        RLSKEM kirjoitti:

        Raspis
        Loistava polku
        Sipetti
        Karjalan Kägönen
        Elisama
        Metastaasi
        ja näiden lisäksi parikymmentä muuta
        riittääkö luettelo

        Eivät kaikki näistä ole kuolleet...onneksi. Mitenkähän Karjalan Kägönen, onkohan hän vielä elossa? Tietääkö kukaan hänestä? Jos joku tietää hänen nimensä, voisi kysyä osoitetta tiedustelusta, silloin kuulisi, että onko hän elossa.


    • - 10..

      Rauhoitu,anna entisten vakkareitten elää rauhassa elämäänsä syövän jälkeen,vuoden -07.syöpäpotilaat tuskin enää muistavat tätä palstaa .Tuskin sinä itse enää viiden vuoden kuluttua tänne kirjoitat......

      • ap.

        ...joo, varmaan saavat elää rauhassa, mitenkäs minä heitä häiritsisin? En mene ovikelloja rimputtelemaan...!


    • ergo sum

      hei, nimimerkitön!

      hyvää jatkoa sinulle. Minäkin olen ollut palstalla ilman nimimerkkiä, aina siitä asti kun tämä 'kuulumisia' erotettiin toisesta syöpä-palstasta - siinä kun ei saanut kirjoittaa kuulumisia jne.

      oli hienoa vertaistukea oman sairauden aikana vaihtaa ajatuksia toisten kanssa täällä. Monena päivänä aivan odotti olisiko joku 'tuttu' kirjoittaja vastannut tai jatkanut hyvää keskustelua.

      toivon että palstalla jatkuu toinen toisten tukeminen.

      En kovinkaan usein käy täällä enää kun paranin ja kontrollitkin loppuivat. Ei se syöpäsairaus enää ole mielessä, paitsi toisinaan kun oikein selkää särkee (skolioosi). Sairastuminen pisti asioita tärkeysjärjestykseen ja antoi näkökulmaa omaan elämäänkin. Moni turha asia jäi pois.

      Ajattelen lämpimästi ja kiitollisena niitä kirjoittajia, jotka elämänkokemustaan täällä kertoivat ja tukivat läsnäolollaan ja elämänfilosofiallaan.
      .

      • -ra

        Kumpa vieläkin olisi tukemista sairauden eri vaiheissa.Kiitokset kanssa kulkijoille olitte korvaamaton apu.


    • -ra

      Työ vie aikaa ja nyt juhlapäivät ei paljoa kerkiä koneelle

    • 4+4.

      Ra,oletko sinäkin' vanha vakkari'?
      Heitä aloittaja kyseli.

    • -ra

      Olen -07 leikattu .Maaliskuussa on 5 v_ tarkastus

    • -ra

      Olisi mukavaa kuulla 07 sairastuneista mitä heille tänään kuuluu.Toivottavasti hyvää.Hyvää uutta vuotta toivon jokaiselle.

      • kuppila

        Oikein hyvää kuuluu,kun on saanut hoidot täällä Suomessa,siitä olen ikikiitollinen.
        Ja omalle kohdalle osunut hyvin orjentoinut mahtava henkilökunta,arvostan paljon
        heidän vaativaa työtä aina siivoojaa myöten.
        Ja nyt nautin pienestä eläkkeestä ja hyvin alkaneesta tervehtymisestä marraskuussa viimeinen kontrolli .
        Ollaan onnellisia kun asutaan suomessa täällä suht hyvin kuitenkin kaikki
        sinullekkin ra mahtavaa alkuvuotta


    • Rintsari -06

      Elossa ollaan! Rintasyöpä -06. Tamofenin lopetin 4 päivää sitten. Elämä jatkuu. Vielä viimeinen kontrolli on maaliskuussa syöppiksellä.
      Ihmettelen,että tamofenistakin tulee vieroitusoireita.

    • Kiss Kiss

      Nii, kuka se kissan hännän..................;))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe