ZTE Blade vs Samsung Galaxy Gio

hitto

Kumpi kannatais ostaa, kuullu sen verran huonoa palautetta ZTE:stä joten mietin nyt Gio. Ja kysymys jos ostan Elisa Shopitista ZTE Bladen niin onko siinä valmiiksi Androind 2.2 ? Ja lagaako pelit näillä kännyköillä?

18

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Android 2.2 alkaa olla jo vanha ja osittain turvaton käyttis. Etenkin jos puhelinta ei voi päivittää versioon 2.3.....

• gfdgdgf

gio voi päivittää,ostasin gion

• Aloituspostaaja

Mitenkä käytännössä toi päivitys vaikuttaa ja onko se virallinen. Ja voiko ZTE päivittää? En tiiä kumman ostais.

• badboy25

kyllä zte blade on paaaljon parempi. koska giossa on surkea näyttö ja pienikin vielä kaverin känny oli gio ja sano että se on paska sitte se osti bladen )ja ittelläni on kanssa blade) ja sano: täähä on paljon parempi ja jos bladessa on 2,2 adr se on paljon parempi uskokaa!

• Zte:(

Zte erittäin hidas!!! Näyttökään ei ole loistava.

• ggdg s2

zte sekundaa

• 24

Ei lagaa näillä kännyköillä, koska kumpikaan ei ole kännykkä.

• juliaseppänen

Kyllä ehdottomasti gio on parempi!!!!!! paljon parempi näyttö, toimii paremmin , zte:n näyttö on tahmea eikä välttämättä ota jos siihen koskee... pelit lagaa ihan hirveesti bladessa, ja on huonompi laatuinen kamera... :/ ei saa niin paljon pelejä siihen bladeen ku on 2.1 android ja muutenki.... ja zte on ihan paska ! GIO ON PAREMPI OSTA SE !

• randomxxssd

sain joululahjaks valkosen zte bladen, siinä on 5 megapixelin kamera, android 2.2 ja ei lagaa yhtää, mun kaveri sai joululahjaks gion eikä sekää kyllä lagaa sen mitä oon nähny, siinä on 3.2 mpg kamera mutta android 2.3.3 mutta silti toimii ztessä paremmin pelit ku ollaan vertailtu, ztessä näyttö isompi eli itse valitsen zten. eli jos ostat zten osta elisashopitista koska siellä myydään uusin versio 100e ilman sopimuksia. :)))

• adfadsfadsf

no vittu asentakaa cyanogenmod ni ei lagaa pellet

• ztebladerulaa

Joo oon nyt ostamas zte ja ostankin sen tänää elisashopitista 120eurolla
      Tyttökaverilla on tuo gio ja aiva paska itä oon pelannu sillä ja ollu netis! lagaa lagaa ja lagaa....

• Zte kuraa.

Edes pahimmalle viholliselle en suosittelis mitää missä lukee ZTE, mitään muuta kun ongelmia ei ole ollut vuoden aikana jota olen sitä käyttänyt.

• heholopainen

Joo samaa mieltä tääl ZTE Blade ollu mul suht vähä aikaa käytös ja näyttö pimenee koko ajan!!! ja tuntuu et kaikki sanoo samaa!!! vakuutuskaan ei korvannu rikkoutunutta näyttöä niin vein sen tänne huoltoon http://www.hetihuolto.fi/?qa_faqs=zte-blade-naytto . Suht edullisesti ja nopeesti tuli kyl takasin! toivotaa et kestää

• mursurandomi

EI GIOA IKINÄ se on oikeesti ihan ***** ***** se hajos aika nopiaa :// ja käyttöjärjestelmä oli per****** sitte otin ZTE Bladen nii on kestäny kannatan ;)

• ZTE bladen omistaja

ZTE Blade on suurkee lagaa ja sekoilee =(

• kiinnostuja

Paljon ZTE Blade maksaa?

• Mitä ZTE Blade evrsiota tarkoitat? 1 ei kannata ainakana ostaa koska se on aika vanha ja siinä on android 2.2 (joka sisältää tietoturva ongelmia).

• S2 jyräää

mull oli zte blade enne nyt ostin joulun s2 blade ei lagaaa ja ko katoin kaverin gio ko se pelass bikeracee ni se puhelin sekos kaverill on jo gio ja se ostaa mun bladen ei blade mikää huippu oo mut parempi :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe