minkä kokoinen elementti kysyisessä setissä on?? kun ei tunnu mistää sen kokoa löytyvän
logitech z906 subbarin koko????
10
416
Vastaukset
- llllllllllllllllllll
Käytä googlea hyvä ihminen
- hifisti69
se setti ei näytä niin hyvältä että mun mielestä sillä ei oikeen oo väliä.PS se näytää 6 tuumaselta.
- jiijiii
kiitti vitustu hommahan on ihan päivän selvää nyt:D:D
- oki
mitä ny? onks tyhmää kysyä jos ei tietä?mee ite kuukleen .....,. muistaako kukaan K L H 150 kajareita kartion reunat ovat mustaa vaahtokumia, miten ne saa korjattua, muuten kuin ostamalla uudet kajarit tai elementit????terveisin tyhmä OKI
- jumpsipöksjumpsi
Eikös tuo liene 8" ja varmasti "laadukas"! :)
- Samodamsod
8 tuumaa ja 165 wattia, sama basso kuin logitech z-2300:ssa
- Hattiwatteja!!
Tuossa mitään 8'' elementtiä ole. Sisältä löytyy 4'' elementti ja tuo edessä oleva on aaltopahvista tehty feikki 8'' elementti. 165w, no joo en sano mitään...
- ya5y
Hattiwatteja!! kirjoitti:
Tuossa mitään 8'' elementtiä ole. Sisältä löytyy 4'' elementti ja tuo edessä oleva on aaltopahvista tehty feikki 8'' elementti. 165w, no joo en sano mitään...
kyllä se on 8tuumanen ite oon avannu niin monta kertaa et ei oo mikää aaltopahvi kalvo vaa ihan perus elementti
- jansba3
feikki elementti? :D älä jauha paskaa kyllä se ihan 8'' on
ja hyvä ! - Likessä
Ei se ole niin yksin kertaista että pelkästä elementtin koko ratkaise äänen latuu.
Sittä kantta käydä likessä koe kuntelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984