minkä kokoinen elementti kysyisessä setissä on?? kun ei tunnu mistää sen kokoa löytyvän
logitech z906 subbarin koko????
10
450
Vastaukset
- llllllllllllllllllll
Käytä googlea hyvä ihminen
- hifisti69
se setti ei näytä niin hyvältä että mun mielestä sillä ei oikeen oo väliä.PS se näytää 6 tuumaselta.
- jiijiii
kiitti vitustu hommahan on ihan päivän selvää nyt:D:D
- oki
mitä ny? onks tyhmää kysyä jos ei tietä?mee ite kuukleen .....,. muistaako kukaan K L H 150 kajareita kartion reunat ovat mustaa vaahtokumia, miten ne saa korjattua, muuten kuin ostamalla uudet kajarit tai elementit????terveisin tyhmä OKI
- jumpsipöksjumpsi
Eikös tuo liene 8" ja varmasti "laadukas"! :)
- Samodamsod
8 tuumaa ja 165 wattia, sama basso kuin logitech z-2300:ssa
- Hattiwatteja!!
Tuossa mitään 8'' elementtiä ole. Sisältä löytyy 4'' elementti ja tuo edessä oleva on aaltopahvista tehty feikki 8'' elementti. 165w, no joo en sano mitään...
- ya5y
Hattiwatteja!! kirjoitti:
Tuossa mitään 8'' elementtiä ole. Sisältä löytyy 4'' elementti ja tuo edessä oleva on aaltopahvista tehty feikki 8'' elementti. 165w, no joo en sano mitään...
kyllä se on 8tuumanen ite oon avannu niin monta kertaa et ei oo mikää aaltopahvi kalvo vaa ihan perus elementti
- jansba3
feikki elementti? :D älä jauha paskaa kyllä se ihan 8'' on
ja hyvä ! - Likessä
Ei se ole niin yksin kertaista että pelkästä elementtin koko ratkaise äänen latuu.
Sittä kantta käydä likessä koe kuntelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815