Saakos sähkötainnutinta kuljetella rajojen yli laillisesti?
Reilaus ja turvallisuus.
8
321
Vastaukset
- 22
Kannatko sitä Suomessa aina mukanasi? Onko sinulla ollut kotimaassa sille tarvetta?
Osaatko toimia niin, ettei sitä käytetä sinua itseäsi vastaan? - reilaaja12321
En tarvitse oman elämän jeesuksia vastailemaan, kiinnostaa vain se että saanko sen rajojen yli euroopassa ilman onglemia...
- seniorireilaaja
Mihin hittoon sitä tarvitset?
- reilaaja12321
Jos rahat loppuu saa paikallisilta lisää... Tai sitten olen 45kg 150cm tyttö yksin matkassa ja haluaisin puolustaa itseäni? Vaikee vastata ? pakko trollata tolleen...
- veli seppo
Et tarvitse mitään muuta kuin uskon Jeesukseen niin sinulle ei käy kuinkaan.
- paljaat kädet
Vain heikon itsetunnon omaavat omistavat ja kuljettavat moisia laitteita mukanaan.
Ellet uskalla ilman tuota, matkustella niin suosittelen kotipaikkaunnalla lomailua.
Hyvää Uutta Vuotta. - jjjoooo
Mitä varten tulette vastailemaan jos ette vastausta tiedä, en tullut kyselemään ohjeita vaan saako kyseistä laitetta kuljetella rajojen yli...
- gaad
työnnä se tainnutin hanuriis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747