eli miksi samyangin fisheye ei anna käyttää salamaa nikon d3000n kanssa? En voi käyttää vaankuin m kohtaa kiekkovalikosta, koska objektiivi on käsitarkenteinen ja aukko ja valotus valitaan itse. Kun koitan laittaa salaman esiin tulee vain viesti: salamavalo on ttl tilassa . Valitse jokin muu asetus tai käytä cpu- objektiivia. Missä siis vika?
nikon d3000 ja fisheye
9
207
Vastaukset
- apua ja äkkiä
ja tosiaan mulla ei oo mitää lisäsalamaa ainoastaa se mikä siinä on valmiina :)
- Turun Keisari IV
"eli miksi samyangin fisheye ei anna käyttää salamaa nikon d3000n kanssa?"
Se runko ei anna käyttää.
" En voi käyttää vaankuin m kohtaa kiekkovalikosta, koska objektiivi on käsitarkenteinen ja aukko ja valotus valitaan itse. Kun koitan laittaa salaman esiin tulee vain viesti: salamavalo on ttl tilassa . Valitse jokin muu asetus tai käytä cpu- objektiivia. Missä siis vika? "
Ei missään.
Käytä cpu-objektiivia, eli siis sellaista, jossa on sähköiset osat objektiivissa.
Tai älä käytä TTL-salamaa vaan laita manuaalinen salaman välähdysteho.- apua ja äkkiä
no mistä laitan sen manuaalisen välähdystehon? Kiitos avusta muuten :) ja pitäiskö hankkia lisäsalama?
- jklioufiuwe
Taitaa olla turhaa touhua sikälikin, että salamat ei valaise kalansilmän laajuudelta.
Noin muuten salama pitäisi olla käytettävissä, kun valitsee manuaalisen suljinajan.
Katso manuaalista, mikä on nopein salamatäsmäysaika.- apuaaa
mun mielestä sitä ei voi laittaa tässä kamerassa, joten voisitko viisaampana neuvoa mista nään sen ?
- apuaaa
apuaaa kirjoitti:
mun mielestä sitä ei voi laittaa tässä kamerassa, joten voisitko viisaampana neuvoa mista nään sen ?
siis salaman täsmäysajan ja miten saan sitte sen salaman päälle jos sitä voi saada ees. Joo hankalaa
- k,kjojjjmlp..
apuaaa kirjoitti:
siis salaman täsmäysajan ja miten saan sitte sen salaman päälle jos sitä voi saada ees. Joo hankalaa
sain sen nyt toimimaa, enää pitää saada kuvista sellaisia ei ylivalottuneita :) kiitos kaikille avusta
- minäminää
hei voisiks kertoo mullekki kui sait sen toimimaa ku ei mullakaa toimi? :D
- kujkzppoki
laita manuaaline salama sieltä asetuksista ja sitte valitse siihe vaikka 1/32 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798