eli miksi samyangin fisheye ei anna käyttää salamaa nikon d3000n kanssa? En voi käyttää vaankuin m kohtaa kiekkovalikosta, koska objektiivi on käsitarkenteinen ja aukko ja valotus valitaan itse. Kun koitan laittaa salaman esiin tulee vain viesti: salamavalo on ttl tilassa . Valitse jokin muu asetus tai käytä cpu- objektiivia. Missä siis vika?
nikon d3000 ja fisheye
9
240
Vastaukset
- apua ja äkkiä
ja tosiaan mulla ei oo mitää lisäsalamaa ainoastaa se mikä siinä on valmiina :)
- Turun Keisari IV
"eli miksi samyangin fisheye ei anna käyttää salamaa nikon d3000n kanssa?"
Se runko ei anna käyttää.
" En voi käyttää vaankuin m kohtaa kiekkovalikosta, koska objektiivi on käsitarkenteinen ja aukko ja valotus valitaan itse. Kun koitan laittaa salaman esiin tulee vain viesti: salamavalo on ttl tilassa . Valitse jokin muu asetus tai käytä cpu- objektiivia. Missä siis vika? "
Ei missään.
Käytä cpu-objektiivia, eli siis sellaista, jossa on sähköiset osat objektiivissa.
Tai älä käytä TTL-salamaa vaan laita manuaalinen salaman välähdysteho.- apua ja äkkiä
no mistä laitan sen manuaalisen välähdystehon? Kiitos avusta muuten :) ja pitäiskö hankkia lisäsalama?
- jklioufiuwe
Taitaa olla turhaa touhua sikälikin, että salamat ei valaise kalansilmän laajuudelta.
Noin muuten salama pitäisi olla käytettävissä, kun valitsee manuaalisen suljinajan.
Katso manuaalista, mikä on nopein salamatäsmäysaika.- apuaaa
mun mielestä sitä ei voi laittaa tässä kamerassa, joten voisitko viisaampana neuvoa mista nään sen ?
- apuaaa
apuaaa kirjoitti:
mun mielestä sitä ei voi laittaa tässä kamerassa, joten voisitko viisaampana neuvoa mista nään sen ?
siis salaman täsmäysajan ja miten saan sitte sen salaman päälle jos sitä voi saada ees. Joo hankalaa
- k,kjojjjmlp..
apuaaa kirjoitti:
siis salaman täsmäysajan ja miten saan sitte sen salaman päälle jos sitä voi saada ees. Joo hankalaa
sain sen nyt toimimaa, enää pitää saada kuvista sellaisia ei ylivalottuneita :) kiitos kaikille avusta
- minäminää
hei voisiks kertoo mullekki kui sait sen toimimaa ku ei mullakaa toimi? :D
- kujkzppoki
laita manuaaline salama sieltä asetuksista ja sitte valitse siihe vaikka 1/32 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022774Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246870Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20869Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka299854Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies95846Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93729