KUKAAN EI VITTU YMMÄRRÄ

enoonördestna

ei prkl saatiin siskon kanssa yhteinen ps3 vaikka olisin halunnut oman. isä ehdotti, että jos molemmat antaa saaneensa rahat jouluna (70€) voi hän ostaa meille 160gb ps3... mutta sehän ei sille vitun idiootti siskolle käynyt -,-. nyt sitä sitte joutuu saatana vuorotteleen, että kumpi on ps:ll ja joutuu käyttää viä samaa accounttia -,-' !!! sitte ku meil on yhteiset pelit ja se vitun paska pelaa mun bf3, ni mul on nytte ihan paskat ratet !!! -,-

14

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N3rd g1rl 13

      U MAD ?

      Ps. Tytöt ei pelaa BF3:sta.

      • henskumari

        Mä pelasin jotain bf:ää joskus 6-8 vanhana. XD


    • 34534545

      hahaha vittu miten säälittävää. joko trolli tai sitten joku erittäin nolife.

    • EmoGiRL !

      Luuleksä et joku vielä uskoo ton valheen.... "Prkl saatana paska " ookko nyt kova

    • eihyvänenaika135

      Ei jumalauta tällasii tuut ilmottelee jossai nettipalstoil,kuule jonne säästä vaikka es rahas siihe konsolii jos muutaman päivän pystyt ilman es:ssää olemaa :D

    • seppo82

      vitun hikinen nörtti mee ulos
      t:make

    • trololololololololol

      läski jätkä, mä sanon sulle suoraan, mulla on niin nälkä et sä alat muistuttaa ruokaa!

    • fff1

      vittu

    • Kannataa

      Tarjoa siskolle, että annat sille suuhoidon kerran viikossa niin se ei koske pleikkaan.

    • 24.12.2011

      24.12.2011 aloitus.

    • å'åäå

      Onneks mun sisko ei pelaa enää pleikkaa eikä kato telkkarii niin mä saan vaikka kuinka paljon pelata pleikkaa ja kattoo TV:tä.

      • 69nigaz69

        älä lihoo muute painat 85kg ja oot semmone 175pätkä


    • asdfghujiko

      Voi luoja ku sul on suuret ongelmat. Ensinnäki, mulla ei ollu koko lapsuuteni/nuoruuteni aikana ensimmäistäkään pelikonsolia koska ei kerta kaikkiaan ollu rahaa sellaseen. Että on sulla sinänsä asiat paremmin.
      Mutta koska tää on näin vanha alotus niin ehkä sä oot jo kasvanu tosta ohi ja selviytynyt tästä suuresta kärsimyksestä jotenkin.

    • vitudumbass

      lol voi tehä oman accoutin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe