Pikkuveljet on perseestä!!!

Joonas1995

4-vuotias veljeni on ärsyttävä paska! Joka koulun juhlassa,oli se sitte kevät tai joulujuhla, se tulee aina sanoon jotain tyhmää ja kaverit vaan vittuilee siit... Just viime kevätjuhlassaki se tuli sanoon todistusten jaon jälkeen mulle tyylii jtn "minä rakastan sinua" ja kaikkien vanhempien ja luokkalaisten edessä! Se oli ihan vitun noloo ja punastuin tietenki, enkä ees muista mitä tokaisin sille takas. Kaikki vaa nauro ja meijän luokan tytöt oli vaa sillee "vähänks söpöö" ja nauro, mutta mua ei paljoo naurattanut. Ja muutenkin must tuntuu et se jotenki onnistuu nolaan mut aina sillonkin, jos meil on joku mun kaveri kylässä. Ja kaveri saa taas kunnon naurut!!! Onks kellään muulla samanlaista ongelmaa tai jtn???

72

3031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö neuvoo

      Hei, sinähän olet jo 16-vuotias. Tuon ikäinen pitäisi osata jo ottaa pikkuveljen rakkaudenilmaisut ihan luonnollisina. Olisit iloinen ja vastaisit, että sinäkin rakastat häntä. Olet pikkuveljesi suurin idoli.

      Koulutoverisi nauravat sinulle, koska huomaavat sinun olevan kiusaantunut tilanteesta, josta voisit kerätä pisteet kotiin, kaappaamalla pikkuveljesi syliin ja moiskauttamalla häntä poskelle ja sanomalla, että rakastat häntä myös. Tämän jälkeen olisit tyttöjen suosikki. :)

      • Joonas1995

        Juu toi ois ollu hyvä neuvo, jos olisin tyttö. Näät tän tilanteen niinku tytön näkökulmasta, mutta ei se vaan mee pojilla noin...
        Se on mun veli, mutta ei meistä tuu IKINÄ kavereita...


      • blaaaargh_
        Joonas1995 kirjoitti:

        Juu toi ois ollu hyvä neuvo, jos olisin tyttö. Näät tän tilanteen niinku tytön näkökulmasta, mutta ei se vaan mee pojilla noin...
        Se on mun veli, mutta ei meistä tuu IKINÄ kavereita...

        voi tää on just tätä. itse olen 15-vuotias poika ja hävettää että voit olla noin epäkypsä. se on nelivuotias!! jos se sanoo sulle et se rakastaa sua miks sä siihen purat sen vihan? ei se oo sen vika. vitun hyvä isoveli olet joo.


      • Joonas1995
        blaaaargh_ kirjoitti:

        voi tää on just tätä. itse olen 15-vuotias poika ja hävettää että voit olla noin epäkypsä. se on nelivuotias!! jos se sanoo sulle et se rakastaa sua miks sä siihen purat sen vihan? ei se oo sen vika. vitun hyvä isoveli olet joo.

        No anteeks vitusti, jos menee nelivuotiaaseen kakaraan välil hermo! Varsinkin, kun joudun kuskaan sitä joka aamu ennen kouluun menoo johki tarhaan! Sulla ei taida olla minkäänlaista käsitystä, millasta vitutusta se herättää! Onko sulla sisaruksia, kun oot noin avomielinen. Ja jos on, ni ne on sit ihan eri sorttia, ku mun veli. Enkä mä oo sanonu missään vaiheessa, et se olis sen syy, vaan oon sanonu, et se on ärsyttävää!


      • blaaaargh_
        Joonas1995 kirjoitti:

        No anteeks vitusti, jos menee nelivuotiaaseen kakaraan välil hermo! Varsinkin, kun joudun kuskaan sitä joka aamu ennen kouluun menoo johki tarhaan! Sulla ei taida olla minkäänlaista käsitystä, millasta vitutusta se herättää! Onko sulla sisaruksia, kun oot noin avomielinen. Ja jos on, ni ne on sit ihan eri sorttia, ku mun veli. Enkä mä oo sanonu missään vaiheessa, et se olis sen syy, vaan oon sanonu, et se on ärsyttävää!

        sisaruksia on neljä. toisella isosiskolla nelivuotias poika joka on meillä tosi paljon. ja miten niin et oo muka syyttäny? ''Ja muutenkin must tuntuu et se jotenki onnistuu nolaan mut aina sillonkin, jos meil on joku mun kaveri kylässä.'' toi on niin syyttelyä, joten älä selitä. oli kyse sitten syyttelystä tai ärsyttämisestä käyttäydyt silti epäkypsästi. voi voi jos vituttaa, sulla on silti sentään perhe ja katto pään päällä, joten lopeta valitus.


      • Joonas1995
        blaaaargh_ kirjoitti:

        sisaruksia on neljä. toisella isosiskolla nelivuotias poika joka on meillä tosi paljon. ja miten niin et oo muka syyttäny? ''Ja muutenkin must tuntuu et se jotenki onnistuu nolaan mut aina sillonkin, jos meil on joku mun kaveri kylässä.'' toi on niin syyttelyä, joten älä selitä. oli kyse sitten syyttelystä tai ärsyttämisestä käyttäydyt silti epäkypsästi. voi voi jos vituttaa, sulla on silti sentään perhe ja katto pään päällä, joten lopeta valitus.

        No hei, onneks olkoon! Voisit vaikka voittaa Vuoden kasvattaja-palkinnon!!! Mutta blaaaargh_ minä kysyn sinulta: Onko sinulla 4- vuotiasta veljeä, jota näät hyvällä lykyllä 24h joka päivä, jota joudut kuskaamaan tarhaan joka helvetin aamu, ja vielä kaupanpäälle jäämään uudeksivuodeksi KOTIIN kattoon sen perään, kun muut kaverit menee johki pippaloihin, ja vanhemmat Italiaan!!! Vastaus: ei vitussa, joten et todellakaan voi samaistua juuri tämänhetkiseen vitutukseeni!:DD Ja usko pois, sillä ei oo mitään tekemistä mun kypsyyteni kanssa!


      • Joonas1995
        Joonas1995 kirjoitti:

        No hei, onneks olkoon! Voisit vaikka voittaa Vuoden kasvattaja-palkinnon!!! Mutta blaaaargh_ minä kysyn sinulta: Onko sinulla 4- vuotiasta veljeä, jota näät hyvällä lykyllä 24h joka päivä, jota joudut kuskaamaan tarhaan joka helvetin aamu, ja vielä kaupanpäälle jäämään uudeksivuodeksi KOTIIN kattoon sen perään, kun muut kaverit menee johki pippaloihin, ja vanhemmat Italiaan!!! Vastaus: ei vitussa, joten et todellakaan voi samaistua juuri tämänhetkiseen vitutukseeni!:DD Ja usko pois, sillä ei oo mitään tekemistä mun kypsyyteni kanssa!

        Ai niin, ja joka vielä nolaa sinut koko koulun edessä! Joo ja ei muuten tartte sanoo, et se ei oo sen vika! Kenen vika sen sitten pitäis olla??? Ymmärrän kyllä, et se on vie pieni, mut miks sen silti pitää tulla joka juhlaan!


      • kokoa ittes :)
        Joonas1995 kirjoitti:

        Ai niin, ja joka vielä nolaa sinut koko koulun edessä! Joo ja ei muuten tartte sanoo, et se ei oo sen vika! Kenen vika sen sitten pitäis olla??? Ymmärrän kyllä, et se on vie pieni, mut miks sen silti pitää tulla joka juhlaan!

        Sun ongelmas on pikemminkin kuspot vanhemmat, kuin tuo pikkuveli. Otan osaa.


      • blaaaargh_
        kokoa ittes :) kirjoitti:

        Sun ongelmas on pikemminkin kuspot vanhemmat, kuin tuo pikkuveli. Otan osaa.

        ...siis... sun vanhemmat lähtee ulkomaille ja jättää viistoistavuotiaan nelivuotiaan kanssa? mitä vittua?


      • Joonas1995
        blaaaargh_ kirjoitti:

        ...siis... sun vanhemmat lähtee ulkomaille ja jättää viistoistavuotiaan nelivuotiaan kanssa? mitä vittua?

        Nii, mut siis kyl sisko tulee käymään sit uudenvuoden jälkeen, mut vaa muutamaks paivää kattoon et kaikki on ok. Ei siinä muuten mitää ku oon muutenki aina kotona jonku kaverin kaa ni voin hyvin kattoo samalla sen perää, mut että uutenavuotena! Kyl sillon olis varmaan vähän parempaaki tekemistä!!!

        Ja siis se täyttää noin kuukauden päästä viis ja ite oon 16.


      • Joonas1995
        Joonas1995 kirjoitti:

        No anteeks vitusti, jos menee nelivuotiaaseen kakaraan välil hermo! Varsinkin, kun joudun kuskaan sitä joka aamu ennen kouluun menoo johki tarhaan! Sulla ei taida olla minkäänlaista käsitystä, millasta vitutusta se herättää! Onko sulla sisaruksia, kun oot noin avomielinen. Ja jos on, ni ne on sit ihan eri sorttia, ku mun veli. Enkä mä oo sanonu missään vaiheessa, et se olis sen syy, vaan oon sanonu, et se on ärsyttävää!

        Ja oonko muka sanonu jossain kohtaa, et oon hyvä isoveli?? Päinvastoin, en keksi hirveempää, kun nuoremmat sisarukset:-D


      • Oletpa avuton
        Joonas1995 kirjoitti:

        Nii, mut siis kyl sisko tulee käymään sit uudenvuoden jälkeen, mut vaa muutamaks paivää kattoon et kaikki on ok. Ei siinä muuten mitää ku oon muutenki aina kotona jonku kaverin kaa ni voin hyvin kattoo samalla sen perää, mut että uutenavuotena! Kyl sillon olis varmaan vähän parempaaki tekemistä!!!

        Ja siis se täyttää noin kuukauden päästä viis ja ite oon 16.

        Sano vanhemmillesi, jos et halua pikkuveljeä juhlaan tai halaamaan. Suurin osa pojistakin osaa ottaa tuollaisen ihan hyvin, mutta kaikki eivät pidä halailusta kenenkään kanssa, eikä siihen pidä pakottaa.
        Sääliksi käy pikkuveljeäsi. Voi olla, että joskus tarvitsisit hänen apuaan, mutta et saakaan. Koulukaverit häviää, mutta suku hyvällä onnella säilyy.


      • homoo

        Haista ny vittu. Mul on ittellä pikkuveli ja se on niin vitun ärsyttävä. Vähän lyön sitä se menee kertoo äidille. Sitte ku se lyö mua ja meen sanoon niin vanhemmat ei välitä tippaakaan :( olisin onnellinen jos sitä ei ois syntyny!!!


      • 13-tyttö99
        Joonas1995 kirjoitti:

        Ja oonko muka sanonu jossain kohtaa, et oon hyvä isoveli?? Päinvastoin, en keksi hirveempää, kun nuoremmat sisarukset:-D

        Minuakin ärsyttää mun nuoremmat sisarukset,varsinkin mun 7v pikkusysteri, joka lähettelee koko ajan mun kännyl tyhjii tekstareita mun frendil ja joillekin muille.Nimenomaan kymmeniää tyhjii tekstareita.


      • Epäilijää
        13-tyttö99 kirjoitti:

        Minuakin ärsyttää mun nuoremmat sisarukset,varsinkin mun 7v pikkusysteri, joka lähettelee koko ajan mun kännyl tyhjii tekstareita mun frendil ja joillekin muille.Nimenomaan kymmeniää tyhjii tekstareita.

        Miksi pidät kännykkääsi 7-vuotiaan ulottuvilla?


      • en keksinyt nimeä
        homoo kirjoitti:

        Haista ny vittu. Mul on ittellä pikkuveli ja se on niin vitun ärsyttävä. Vähän lyön sitä se menee kertoo äidille. Sitte ku se lyö mua ja meen sanoon niin vanhemmat ei välitä tippaakaan :( olisin onnellinen jos sitä ei ois syntyny!!!

        sama juttu mutta pikkusiskon kanssa


    • ---Tyttö92---

      No sano niille sun kavereille, että se on vielä niin pieni, ettei tajua mitä sanotaan ja missä. Kyllä ne sen ymmärtää. :)

    • pathetic

      voi jumalauta jos tollasta häpeet niin... vittu oikeesti. :D ihan sama ootko poika vai tyttö, se on sentään sun oma veljes ja niin pieni vielä. ja noi sun kaverit vaikuttaa kans ihan vitun lapsellisilta jos kerran tollaselle nauraa. ootko ihan varmasti 16?

    • Joonas1995

      Voi Vittu!!! Teijän onki varmaan helppo sanoo noin, kun ette tunne sitä! Tuuppa koittaa elää ees viikko sen kans, ni huomaisit, et se on yhtä helvettiä:D Ja kyllä, olen 16 ja munmielest se nyt vaan on aika noloo, kun siinä oli kaikki meidän luokkalaiset ja niiden vanhemmat. Ei se munkaa mielest mikää naurun asia oo, mut mieti, jos vaikka sun oma mutsis tulis huutaan rakkauden osotuksensa jumalauta koko koulun eteen!!! Olisko se susta kovinki helmee???

      • tyttö neuvoo

        No onhan toki mutsilla ja 4-vuotiaalla pikkuveljellä vähän eroa.

        Mutta voihan olla, että sun pikkuveljelläsi ei vielä ole kehttynyt älyä niin paljon, että se ymmärtäisi tuollaisen käytöksen olevan susta todella noloa. Mun serkku on asperger ja se oli 4-vuotiaana rasittava kakara. Siinä ei kyllä puheetkaan auttaneet.

        Kokeile nyt kuitenkin jutella veljellesi, ennen seuraavia koulun juhlia tai muuta julkista tilaisuutta, jossa joudut olemaan sen kanssa. Kerro sille, että et tykkää, kun se koilottaa julkisesti rakkaudentunnustuksia. Jos se ymmärtää puheen, se saatta ymmärtää miltä susta tuntuu tai sitten ei.


      • Kokoa ittes. :)

        Sano sun vanhemmillesi ennen kevätjuhlia, että toinen niistä jää kotiin sun veljesi kanssa ja jos se ei käy, niin sanot ettet halua kumpaakaan vanhemmistasi juhliisi. Mä en ole päästänyt mun vanhempia koululle enää ala-asteen jälkeen. :D


      • Vanhempien
        Kokoa ittes. :) kirjoitti:

        Sano sun vanhemmillesi ennen kevätjuhlia, että toinen niistä jää kotiin sun veljesi kanssa ja jos se ei käy, niin sanot ettet halua kumpaakaan vanhemmistasi juhliisi. Mä en ole päästänyt mun vanhempia koululle enää ala-asteen jälkeen. :D

        häpeäminen se vasta kypsää onkin, vaikka toisaalta ymmärrän senkin. Ihmiset kypsyy niin eri tahtiin ja joillekin kavereiden vaikutus on liian suuri.


    • Joonas1995

      No mitää aspergeriä sil ei kyl oo ja se tästä vielä puuttuiski! Joo ja tiedän, että jotkut lukijat paheksuu mua, että olen ilkeä ihminen, mutta kun on pikkuveli, joka täyttää vasta kohta viis, nii se ikäero siinä on perseestä! Se menee kaikissa asioissa edelle, tietenkin koska on pienempi, mutta viimenen pisara oli, ku ostin jumalauta omilla kesätyörahoilla xboxin, jonka olin kovalla työllä ansainnut niin veljeni saa pelata sillä aina, kun se haluaa, ja minulla ei ole siihen mitään sanottavaa! Toki piilotan aina ohjaimet ennen kouluun lähtöä, mutta äiti on ruvennu skitsoon siitäkin!! Kukaan tässä vitun huushollissa ei ymmärrä mua, ees senvertaa et saisin pitää omalla työllä hankitut tavarat!!! Se on perseestä, tiedättehän sen.

      • 345345

        no voi vittu mikä ongelma sulla on. koeta kestää.


      • Joonas1995
        345345 kirjoitti:

        no voi vittu mikä ongelma sulla on. koeta kestää.

        Vituttaako???


      • 345345
        Joonas1995 kirjoitti:

        Vituttaako???

        mua vituttaa? o_____O kato peiliin vitun teini. ''yhyy pikkuveli pelaa xboxiani miten selviän elämässä eteenpäin''


      • Joonas1995
        345345 kirjoitti:

        mua vituttaa? o_____O kato peiliin vitun teini. ''yhyy pikkuveli pelaa xboxiani miten selviän elämässä eteenpäin''

        Ei se ny ollu ihan se pointti, vaan tarkotin sillä sitä, et se on perseestä, jos ite hankkii jtn omalla työllä, ja muut vaa hyötyy siit niinku jotkut loiset! Sanoinki siit mutsille, et vois ottaa hyvin veljen säästötililt 100e (kun sie on muutenki joku 2000)ja antaa sen mulle ja sit se sais pelaa sil niin paljo ku huvittaa. Joo ja sä et taas ymmärrä, koska ootki varmaan semmonen, jonka faija maksaa vittu kaiken! Ite et selviäis elämässäs eteenpäin, ilman vanhempia!:D


      • 345345
        Joonas1995 kirjoitti:

        Ei se ny ollu ihan se pointti, vaan tarkotin sillä sitä, et se on perseestä, jos ite hankkii jtn omalla työllä, ja muut vaa hyötyy siit niinku jotkut loiset! Sanoinki siit mutsille, et vois ottaa hyvin veljen säästötililt 100e (kun sie on muutenki joku 2000)ja antaa sen mulle ja sit se sais pelaa sil niin paljo ku huvittaa. Joo ja sä et taas ymmärrä, koska ootki varmaan semmonen, jonka faija maksaa vittu kaiken! Ite et selviäis elämässäs eteenpäin, ilman vanhempia!:D

        minä olen sinulle ihan täysin tuntematon ihminen ja sinä rupeat haukkumaan minua luuseriksi joka ei selviäisi ilman vanhempia? ja sinäkö selviäisit sen perusteella että säästit xboxiin? ja se on nelivuotias, ehkä sen rahat menee johonkin tärkeämpään kun johonkin vitun pelikoneeseen. ryhdistäydy herranjumala sä olet sentään jo kuustoista, kyllä sen ikäseltä pitäs löytyä älliä tajuta että nelivuotias yksinkertaisesti ei pysty tajuamaan kaikkea niin kuin teini-ikänen.


      • Joonas1995
        345345 kirjoitti:

        minä olen sinulle ihan täysin tuntematon ihminen ja sinä rupeat haukkumaan minua luuseriksi joka ei selviäisi ilman vanhempia? ja sinäkö selviäisit sen perusteella että säästit xboxiin? ja se on nelivuotias, ehkä sen rahat menee johonkin tärkeämpään kun johonkin vitun pelikoneeseen. ryhdistäydy herranjumala sä olet sentään jo kuustoista, kyllä sen ikäseltä pitäs löytyä älliä tajuta että nelivuotias yksinkertaisesti ei pysty tajuamaan kaikkea niin kuin teini-ikänen.

        No sori vaan, mut siltä vähän kuulostat, ku et osaa arvostaa mitään, minkä joku on itse omalla työllä tienannut! Sanotaan nyt esim että säästät rahaa mersuun. Teet vitusti töitä ja saat loulta kasaan sen summan rahaa. Sitten joku siskosi tai veljesi tai no vaikka vittu joku kaverisi lainais sun mersua kokoajan ja et sais lopulta käyttää sitä siihen tarkotukseen mihin oot ite sen ostanu!!

        (Enkä sanonu missään kohtaa, et oot luuseri, vaan että sun vanhemmat varmaan maksaa sulle kaiken.)


      • Joonas1995
        Joonas1995 kirjoitti:

        No sori vaan, mut siltä vähän kuulostat, ku et osaa arvostaa mitään, minkä joku on itse omalla työllä tienannut! Sanotaan nyt esim että säästät rahaa mersuun. Teet vitusti töitä ja saat loulta kasaan sen summan rahaa. Sitten joku siskosi tai veljesi tai no vaikka vittu joku kaverisi lainais sun mersua kokoajan ja et sais lopulta käyttää sitä siihen tarkotukseen mihin oot ite sen ostanu!!

        (Enkä sanonu missään kohtaa, et oot luuseri, vaan että sun vanhemmat varmaan maksaa sulle kaiken.)

        Ja oli muuten paska vertaus, tiedän mutta sama asia.:D


      • 35345345
        Joonas1995 kirjoitti:

        Ja oli muuten paska vertaus, tiedän mutta sama asia.:D

        en arvosta sitä minkä on omalla työllä tienannut? mistäs vitusta sinä niin luulet? pointti oli se että se on neljä, ei se tajua. se on ameeba. okei ei ole mutta silti. saatana pitääkö tällainenki vääntää rautalangasta?


      • Joonas1995
        35345345 kirjoitti:

        en arvosta sitä minkä on omalla työllä tienannut? mistäs vitusta sinä niin luulet? pointti oli se että se on neljä, ei se tajua. se on ameeba. okei ei ole mutta silti. saatana pitääkö tällainenki vääntää rautalangasta?

        No pitää sit varmaan ja pointti oli se, että se on kaukana ameebasta ja se kyl tajuu!!!


      • 6576756
        Joonas1995 kirjoitti:

        No pitää sit varmaan ja pointti oli se, että se on kaukana ameebasta ja se kyl tajuu!!!

        ei tajua. jos et sitä käsitä/ymmärrä niin olet ihan vitun tyhmä!


      • 456456456456
        6576756 kirjoitti:

        ei tajua. jos et sitä käsitä/ymmärrä niin olet ihan vitun tyhmä!

        siis ihan oikeasti nyt, et sä voi väittää tässä vastaan. se on ihan biologinen fakta että nelivuotiaan aivot eivät ole niin kehittyneet että ne pystyisivät käsitäämään että veljen pelikonetta ei voi pelata koska hän sen itse ansaitsi. ja mitä vitun väliä sillä on? oletko peliriippuvainen nolife läski jolla ei ole mitään muuta elämää cuin cod tai battlefield?


      • Joonas1995
        456456456456 kirjoitti:

        siis ihan oikeasti nyt, et sä voi väittää tässä vastaan. se on ihan biologinen fakta että nelivuotiaan aivot eivät ole niin kehittyneet että ne pystyisivät käsitäämään että veljen pelikonetta ei voi pelata koska hän sen itse ansaitsi. ja mitä vitun väliä sillä on? oletko peliriippuvainen nolife läski jolla ei ole mitään muuta elämää cuin cod tai battlefield?

        Haha, kiitos nauruista!! Ensin siis itket, että olet minulle täysin tuntematon ihminen, niin en voi tietää susta mitään! Nytkö sä sitte voit tietää, et oon läski? Ei saatana ihan normaalipainoinen olen. Ja todellakin väitän tässä nyt vastaan! Se todellakin ymmärtää, että se on mun boxi, ja se tietää myös sen, et se saa pelaa sil heti, ku vähän vinkuu mutsille. Ei sillä, että jtn arvokasta peliaikaani menis siinä, mut sanoinhan jo, että se on ärsyä, jos se hyötyy siit... . PS: hyvää vitun uuttavuotta kaikille!!!! Oon vaa vittu himas, mutta mikäs siinä!!!


      • 5646456456
        Joonas1995 kirjoitti:

        Haha, kiitos nauruista!! Ensin siis itket, että olet minulle täysin tuntematon ihminen, niin en voi tietää susta mitään! Nytkö sä sitte voit tietää, et oon läski? Ei saatana ihan normaalipainoinen olen. Ja todellakin väitän tässä nyt vastaan! Se todellakin ymmärtää, että se on mun boxi, ja se tietää myös sen, et se saa pelaa sil heti, ku vähän vinkuu mutsille. Ei sillä, että jtn arvokasta peliaikaani menis siinä, mut sanoinhan jo, että se on ärsyä, jos se hyötyy siit... . PS: hyvää vitun uuttavuotta kaikille!!!! Oon vaa vittu himas, mutta mikäs siinä!!!

        ...luovutan... vittu mikä pelle. ansaitsit kyllä sen homehtumisen kotona uutenavuotena, pikkuveljesi ei.


      • Joonas1995
        5646456456 kirjoitti:

        ...luovutan... vittu mikä pelle. ansaitsit kyllä sen homehtumisen kotona uutenavuotena, pikkuveljesi ei.

        Ai? No hyvä, et sä tiedät paremmin... -.-


      • Ymmärrän tuon
        Joonas1995 kirjoitti:

        Haha, kiitos nauruista!! Ensin siis itket, että olet minulle täysin tuntematon ihminen, niin en voi tietää susta mitään! Nytkö sä sitte voit tietää, et oon läski? Ei saatana ihan normaalipainoinen olen. Ja todellakin väitän tässä nyt vastaan! Se todellakin ymmärtää, että se on mun boxi, ja se tietää myös sen, et se saa pelaa sil heti, ku vähän vinkuu mutsille. Ei sillä, että jtn arvokasta peliaikaani menis siinä, mut sanoinhan jo, että se on ärsyä, jos se hyötyy siit... . PS: hyvää vitun uuttavuotta kaikille!!!! Oon vaa vittu himas, mutta mikäs siinä!!!

        ihan hyvin. Itsekin pikkusiskoni kanssa käytin vanhempien sisarusten tavaroita luvatta, mutta ei sitä osannut ajatella silloin. Toisaalta vanhemmat sisarukset käytti minunkin tavaroita ja teki muutenkin typeriä asioita.

        Parempi vanhempiesi olisi ostaa veljellesi omat pelit, ettei tulisi turhia riitoja. Minulle pelit ei ole koskaan olleet tärkeitä, teen mieluummin asioita oikeasti, mutta omat tavarat pitäisi olla omia. Noin pientä pitää kuitenkin ymmärtää, olisit saattanut itse olla samanlainen.


      • Ананимный
        Joonas1995 kirjoitti:

        Ei se ny ollu ihan se pointti, vaan tarkotin sillä sitä, et se on perseestä, jos ite hankkii jtn omalla työllä, ja muut vaa hyötyy siit niinku jotkut loiset! Sanoinki siit mutsille, et vois ottaa hyvin veljen säästötililt 100e (kun sie on muutenki joku 2000)ja antaa sen mulle ja sit se sais pelaa sil niin paljo ku huvittaa. Joo ja sä et taas ymmärrä, koska ootki varmaan semmonen, jonka faija maksaa vittu kaiken! Ite et selviäis elämässäs eteenpäin, ilman vanhempia!:D

        En suosittele ostamaan xboxii, koska jos keräisitte rahat ja investoisit ne oikeasti johonkin hyödylliseen asiaan esim. Bisnesidea tai mopo. XBoxista et hyödy millään vain paskentamalla älyäsi, pelinörtiksi tuleminen ja kun pikkuveljeni kattoo, kun pelaat jotain BF 3 mitähän se siitä oppii?!

        Suosittelen, että alkaisit säästämään rahaa asuntoaan varten, kun tulet 18 ja lähtisit jonnekin toiseen kaupunkiin asuu ettet näkisi erään pikkuveljees.


    • 47syrduyjfjhgv

      Minä tiiän miljoona nolompaa tilannetta ja ne on kaikki käyny mulle.

      • Joonas1995

        No kerro pois!!!


    • N3rd g1rl 13

      Voi! Ei kai tuollaiset "Minä rakastan sinua."-juttu voi olla ärsyttäviä? Ole onnellinen, koska veljesi voisi olla oikeasti ärsyttävä. Oikeasti ärsyttävä on sellainen, että vaikka tonkii tavaroita ja nimittelee.

    • N3rd g1rl 13

      Voi! Ei kai tuollaiset "Minä rakastan sinua."-jutut voi olla ärsyttäviä? Ole onnellinen, koska veljesi voisi olla oikeasti ärsyttävä. Oikeasti ärsyttävä on sellainen, että vaikka tonkii tavaroita ja nimittelee.

      • Joonas1995

        Voi kuule, se onkin ajan kysymys koska se rupee tonkiin mun tavaroita. Täähän on vasta alkua! No ei sillä, kyllä mä nyt varmaan oikeesti rakastan sitä, tommoset tilanteet ja jutut on vaa ärsyttäviä ja noloja. Kyllä se nyt vaan Pistää vituttamaan. Ei sille mitään voi.


      • Sksks
        Joonas1995 kirjoitti:

        Voi kuule, se onkin ajan kysymys koska se rupee tonkiin mun tavaroita. Täähän on vasta alkua! No ei sillä, kyllä mä nyt varmaan oikeesti rakastan sitä, tommoset tilanteet ja jutut on vaa ärsyttäviä ja noloja. Kyllä se nyt vaan Pistää vituttamaan. Ei sille mitään voi.

        Voi hyvänen aika, olet melkeinpä 17 mutta käyttäydyt kuin kakara. Itse olisin iloinen, jos oma veljeni käyttäytyisi noin, ikäeroa on vaan 2 vuotta, (veli on siis nuorempi) mutta emme tule yhtään toimeen keskenämme, aina vain suoraa haistattelua vaikka huomenta vaan herralle sanoisi. Emme tuskin koskaan tule olemaan parhaissa väleissä ja velipoika onkin suoraan sanonut inhoavansa minua, arvaatkos miltä se tuntuu kun ainoa sisarus sanoo niin?
        Sinulla onnea, että pikkuveljesi on vielä noin pieni joten voit antaa itsestäsi hänelle hyvän miehen mallin. Olisiko hyvä jos veljesi huutaisi inhoavansa sinua? Uskonpa ettet halua samanlaista tilannetta kuin itselläni. Hän tulee aina olemaan veljesi, etkä voi asialle mitään, joten järki käteen ja mieti miten kannattaa käyttäytyä, sisarukset kuitenkin ovat läpi elämän, halusi tai ei.


      • 2veljee&minä isosisko
        Sksks kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, olet melkeinpä 17 mutta käyttäydyt kuin kakara. Itse olisin iloinen, jos oma veljeni käyttäytyisi noin, ikäeroa on vaan 2 vuotta, (veli on siis nuorempi) mutta emme tule yhtään toimeen keskenämme, aina vain suoraa haistattelua vaikka huomenta vaan herralle sanoisi. Emme tuskin koskaan tule olemaan parhaissa väleissä ja velipoika onkin suoraan sanonut inhoavansa minua, arvaatkos miltä se tuntuu kun ainoa sisarus sanoo niin?
        Sinulla onnea, että pikkuveljesi on vielä noin pieni joten voit antaa itsestäsi hänelle hyvän miehen mallin. Olisiko hyvä jos veljesi huutaisi inhoavansa sinua? Uskonpa ettet halua samanlaista tilannetta kuin itselläni. Hän tulee aina olemaan veljesi, etkä voi asialle mitään, joten järki käteen ja mieti miten kannattaa käyttäytyä, sisarukset kuitenkin ovat läpi elämän, halusi tai ei.

        Ite oon ny 13-vuotias tyttö ja mua harmittaa kun mun pikkuveli (6v) ei tunnu tykkäävän musta yhtään. Se ei oo ikinä sanonu et oon sillee tärkee tai jotain sellasta, päinvastoin hän on kutsunut minua "tyhmäksi kakkapääksi" ja rikkonut tavaroitani. Se muutenkin vihaa mua :(

        No, onneks mun toinen pikkuveli (9v) on täysin erilainen. On sekin joskus tehnyt tuhmuuksia, esim: vuosi sitten se luki mun päiväkirjaa ja repi sieltä sivun missä luki kehen oon ihastunut, olin sille todella vihanen ja tunnin päästä se tuli itkien mun huoneeseen ja pyys anteeks, (se itki ihan oikeesti, oli ihan sairaan pahoillaan) sitten se viäl halas mua oikein kunnolla enkä mä enää ollu vihainen sille. Joskus se oli kehunut kavereilleen kuinka kiltti isosisko mä oon, se on kyllä ihanin pikkuveli mikä voi olla


    • spurdöspärde

      Kaveris on aika vitun pellejä jos tollaselle nauraa...

    • Söpöö

      Toi on söpöintä mitä oon kuullu ;) Awwwwww....

    • VITTU

      Kenen mielestä kannattais huutaa jos pikku veljet menee huutaa äitille :Toi kiusaa ja ja äiti raivostuu jos pikkuveljet ärsyttää omapa on vikansa jos ne saa turpaan tai niitä nimitellää ******** pkuu veljiksi

      • VITTU

        ******** PIKKUVELJIKSI


    • APUA, EIKÄ VALITUSTA

      Oikeesti vittuttais kyl tollane pikkuveli. Mut täällä on tullu ohje, että puhu sille.
      Ootko koittanu? Kerro mitä tapahtu jos oot. Puhu sun äitis kaa, että vois pikkuveli
      antaa xboxin edes joskus sulle. Sano et: Osta sille oma xbox joku vitun nalle puh- peli, et säästyisit pikkuveljes kaa riidoilta. Tai sit osta sille ikioma xbox joku vitu nalle puh- peli! Tai että ostat mulle xboxin, koska mun oma on "lainauksessa", eikä lainaaja suostu palauttaa. Sit lopetan tän keskustelun. Uutena vuotena ite uhkaisin, et lähen ite kaupungille, pikkuveli saa kypsyyttä kun yksin kotona pärjäilee. Ja et oo mikään lapsenvahti, kyysätkää ite tarhaan! On vähän raa'an kuulosta mut silti...

    • ylpeeeisoveliiiiii

      Mä ainaki tykkään mun pikkuveljestä! Se on musta kivaa kuinks se ilmaisee mulle mun tärkeyttä :)

    • iso veikka

      mun piku veli puree ja se on nii ärsyttävä et oon välil kurmoottanu ku se kiitämätön paska ei tottele oon12v se rajottaa kans tekemisiä ku hakka ovee jos ei pääse mun huoneesee mul varmaa koht katkeaa veri suoni päässä mut muo autaa se et huuan tyynnyyn päin naama kiini tyynyssä ja hengitän hiljaaa

    • tyttö jollaonropleim

      jeb on sama ongelma D: se on kauhee tyyppi ku aina sanomassa kaikkee ku on kaveri käymässä aina riehumassa siinä saakutin veli mie inhoon sitä ja se täyttää kohta 5-vuotta D:

    • Anonyymi

      Mun pikkuveli suuttuu pienimmästäkin asiasta. Jos teen jotain vahingossa se kostaa. Pikkuveli oli edesmenneen mummini mielestäkin känkkärä.

    • Wixu 12W

      Hei, kuule. Mulla on 2 pikkuveljeä. Ja kolmas sisarus mulle tulee sit marraskuus. Ite oon tyttö. Mut, kaihan sen jo tajuu et jos lapsi on vasta 4-vuotias ni eihän se tottakai ymärrä et mikä on sun mielestä noloo ja mikä ei. Mun nuorin pikkuveli on 2v ja kyllähän se osaa olla ärsyttävä kun tuo uhmaikäkin on nyt. Meinaan, meillä ei ole kohta yhtään laseja :]. Ja tiedän miltä susta tuntuu. Mun pikkuveli joka on just se 2 vee ni .. vaikkapa Aleksi (nimi muutettu). Ni se on kaikkien mielestä niiiiiin yli söpö ja tällästä. Sit se haluu koko ajan halii kaikkiii mun kavereita. :)

      Tosin yksi kerta jä mun mieleen hyvällä tavalla : Mun kaveri Sanna oli meillä yötä. Sit aamulla mentiin katoo telkkarii. Sitten Aleksi tulee sillee ''coolisti'' Sannan viereen ja sanoo söpösti : ''Noh, mitäs Sanna tyttö'' se oli niin söpöä :DD

    • Tärkeä ystävä kuoli

      ole onnellinen edes välillä veljestäs, sillä mun isoveljen paras kaveri kuoli syöpään 13-vuotiaana sairastettuaan 2 vuotta aggressiivista laatua olevaa syöpää. 5 vuotta nuorempi veli jäi ilman veljeä ja sanoikin ennen veljen kuolemaa:"minä rakastan sinua". Siitä on kulunut yli vuosi kun minun sekä veljen ystävä kuoli ja aina välillä ajamme mopolla kaupunkiin viemään punaisen ruusun ystävämme haudalle. Luulen et sinäkin kaipaisin veljeäsi, vaikka tunnut inhoavan häntä:(

    • Vittujen Vittu

      mulla on 7v pikkuveli joka sai oman kännykän toissapäivänä. nyt se joka toinen minuutti lähettää viestejä joissa 99,99% lukee että haista paska. ja nyt kun menen käväseen paskalla nii se pöllii koneen ja sanoo että r*** ottaa kädestä ja märisee ku on ite saanu pelata vaan viikon ps3 ja että en oo saanu pelata konneella. ainaku joku kaveri on kylässä se tulee esittämmään ja kerran ku oli tyttökaveri kylässä ja hän tuli saunasta meiän huoneeseen ja perkele otti pyyhkeen pois mutta tyttökaveri palkitsi seuraavana päivänä ´´oman käden kautta. miten saisi tämän veljen lopettamaan inhottavan toiminnan kokonaan?

    • lalsh

      Vittu mun pikkuveli on 13v se pelaa codii hän huutaa mullw itkee lyö mua namaan ja vain vittuilee mulle kun mä katson breaking bad netfixistä

      • Eiiijjjjuma

        Juu älä vitus itel iha samallaine paskavittu


    • Sama

    • Haistakaavittu123

      Munkin pikkuveli on perseestä se ei anna tehdä mitään ja on vittumainen paska ja omii kaiken ja ees vähänkin tönäsen sitä niin alkaa märisee kertoo vanhemmilleen ja nolaa mut kaikkien eessä vittu oisin iloinen jos sitä vitun pikku äpärä paskiaista ei ois syntynyt tai kuollu heti syntymän jälkeen

    • Haistakaavittu123

      Ja se inisee vittu joka ikisestä asiasta ärsyttävä paska

    • uliuliuliuliuliuliuliuli

      Myötähäpeä on vahvasti läsnä kun lukee näitä teinien ulinoita nuoremmista sisaruksistaan. No... ehkä se menee murrosiän piikkiin kun aivot eivät ole vielä tarpeeksi kehittyneet. Sitten kun olette aikuisia niin ymmärrätte asioita laajemmasta näkökulmasta... ehkä.

      • Anonyymi

        Ja mun myötähäpeä on läsnä tuossa uliuliuliuliuliuliuliuliuliuli kusipää paskiaiseen kun sen paskiaiselle aivot eivät ole kehittyneet vituttaa tommoset näsäviisastelevat pikkupaskat vittu tekis mieli tappaa susta aivot pihalle


    • Tuulessapuhaltaa

      Isona veljenä oleminen on suuri etuoikeus ja kunniatehtävä. Saa olla mittapaaluna ja veturina omille nuoremmille sisaruksille. Etenkin niille omille pikkuveikoille. Runsaasti vastuutakin harteilla. Joutuu ponnistelemaan. Suorituspaineita on. Mitä paremmin isoveli menestyy urheilussa, opiskelussa, harrastuksissa, ihmissuhteissa jne sitä varmemmin myös pikkuveljet pärjäävät elämässään hienosti. Hyvästä isoveikasta nuorempi veli saa valtavasti nostetta elämällensä. Jos kuitenkin isoveli onkin onneton epäonnistuja "luuseri" ja B-luokan hiihtäjä, silloin on valtavan suuri riski että myös nuoremmat veljet ovat täysin eksyksissä elämässään. Heiltä puuttuu menestyjän malli. Hyvä esimerkki isoveljen merkityksestä nuoremmille on Barry Gibb (ref. Bee Gees) . Barry on ollut erinomaisen hyvä roolimalli pikkuveljillensä. Menestystä tuli valtavasti. Ethän hermostu "lapsellisiin" pikkubroideihisi vaan pidä veljestiimi kasassa. Ole se isoveli. Kanna esikoisoikeutesi ylpeydellä. Siinä ei ole suinkaan mitään häpeällistä eikä noloa. Päin vastoin. Jotensakin näin voit toimia. https://www.youtube.com/watch?v=AjbVNNXjOzk

    • Haistakaavittu123

      Pitäkää te kaikki se turpa kii saatana haistakaa vittu tappakaa ittenne

    • Haistakaavittu123

      Pitäkää te kaikki se turpa kii saatana haistakaa vittu tappakaa itsenne

    • Anonyymi

      Niin mun myötähäpeää on läsnä tuon uliuliuliuliuliuliuliuliuliuli kusipää paskiaiseen, mua vituttaa sen näsäviisaus ja tekisi mieli hakkaa siltä aivot pihalle

    • Anonyymi

      Kun sen uliuliuliuliuliuliuliuliuliuli paskiasen, kun sen aivot ei oo kehittyneet, vittu mikä mulkku kerrassaan saatana

    • Anonyymi

      Pikkuveljet on aivan saatanan ärsyttäviä tyhmiä vittu niihi menee moti joka vitun kerta😤😤

    • Anonyymi

      Nyt sinun täytyy olla vähän fiksumpi. Hän on vasta 4v ja jos et tiedä mikä on 4v kehitysaste niin otappa selvää. Sinä osaat kirjoittaa tänne niin osaat varmasti käyttää nettiä muutenkin. 4v kertoo avoimesti jos hän jotain rakastaa. Ja jos hän kerran sinua rakstaa niin siinä halauksessa ja tunnustuksessa ei ole mitään noloa. Nolous tulee sinulle jostain muusta. Toivon että kasvaessasi saat vahvemman ja terveemmän itsetunnon ja osaat suhtautua tuollaisiin asioihin niin kuin niihin pitääkin. Ilman nolostumista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe