Voi olla ehkä tyhmä kysymys, mutta pitääkö tosiaan tuossa pc-pelissä OSTAA jotain avaimia, jotta pääsee pelaamaan ensimmäistä tasoa pidemmälle? Jotenkin kuvittelin, että jos hankkii tuon pelin pc:nä, niin siihen ei tarvitse enää ostella mitään vaan koko peli löytyy sen jälkeen kokonaisuudessaan omalta koneelta. Peli ei kuitenkaan päästä eteenpäin ensimmäiseltä tasolta (vaikka se on läpäisty!), vaan pyytää ostamaan avaimen. Ja jos ei ole edes maksuvälineeksi kelpaavaa korttia (esim, visaa), niin avaimia ei voi edes ostaa.
Angry birds Rio -pc pelin pelaaminen??
4
419
Vastaukset
- Minttutee
Samaa kysyisin minäkin!!
Joulupukki toi tämän saman pc-pelin meille ja nyt se pyytää koodia. Laitoin kotelon sisällä olevan koodin, koska kuvittelen tämän olevan se pyydetty koodi... mutta tulee virheilmoitus, että koodi on väärin tai internetyhteyttä ei ole...
Onko kellään tietoa?? - Tyhmeliini
ongelma ratkesi! laitoin viestiä suoraan angry birdsin valmistajalle ja hän vastas, että se koodi siellä kotelon sisäpuolella on se avain!itse en älynnyt sitä, kun yleensä se koodi pyydetään ennen pelin alkamista eikä ensimmäisen tasoin jälkeen. Ja nyt siis toimii! Eli Minttutee, sä oot joko kirjoittanut koodin väärin tai sitten on jotain muuta häikkää..
- angry birds
mut sehän näyttää siel viimeses jutus coming soon sitä ei voi pelata en tiiä miks!!!
- plää plää plää
Oon aivan sika kiitollinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024517Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831298- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826