Voi olla ehkä tyhmä kysymys, mutta pitääkö tosiaan tuossa pc-pelissä OSTAA jotain avaimia, jotta pääsee pelaamaan ensimmäistä tasoa pidemmälle? Jotenkin kuvittelin, että jos hankkii tuon pelin pc:nä, niin siihen ei tarvitse enää ostella mitään vaan koko peli löytyy sen jälkeen kokonaisuudessaan omalta koneelta. Peli ei kuitenkaan päästä eteenpäin ensimmäiseltä tasolta (vaikka se on läpäisty!), vaan pyytää ostamaan avaimen. Ja jos ei ole edes maksuvälineeksi kelpaavaa korttia (esim, visaa), niin avaimia ei voi edes ostaa.
Angry birds Rio -pc pelin pelaaminen??
4
449
Vastaukset
- Minttutee
Samaa kysyisin minäkin!!
Joulupukki toi tämän saman pc-pelin meille ja nyt se pyytää koodia. Laitoin kotelon sisällä olevan koodin, koska kuvittelen tämän olevan se pyydetty koodi... mutta tulee virheilmoitus, että koodi on väärin tai internetyhteyttä ei ole...
Onko kellään tietoa?? - Tyhmeliini
ongelma ratkesi! laitoin viestiä suoraan angry birdsin valmistajalle ja hän vastas, että se koodi siellä kotelon sisäpuolella on se avain!itse en älynnyt sitä, kun yleensä se koodi pyydetään ennen pelin alkamista eikä ensimmäisen tasoin jälkeen. Ja nyt siis toimii! Eli Minttutee, sä oot joko kirjoittanut koodin väärin tai sitten on jotain muuta häikkää..
- angry birds
mut sehän näyttää siel viimeses jutus coming soon sitä ei voi pelata en tiiä miks!!!
- plää plää plää
Oon aivan sika kiitollinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393