Angry birds Rio -pc pelin pelaaminen??

Tyhmeliini

Voi olla ehkä tyhmä kysymys, mutta pitääkö tosiaan tuossa pc-pelissä OSTAA jotain avaimia, jotta pääsee pelaamaan ensimmäistä tasoa pidemmälle? Jotenkin kuvittelin, että jos hankkii tuon pelin pc:nä, niin siihen ei tarvitse enää ostella mitään vaan koko peli löytyy sen jälkeen kokonaisuudessaan omalta koneelta. Peli ei kuitenkaan päästä eteenpäin ensimmäiseltä tasolta (vaikka se on läpäisty!), vaan pyytää ostamaan avaimen. Ja jos ei ole edes maksuvälineeksi kelpaavaa korttia (esim, visaa), niin avaimia ei voi edes ostaa.

4

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttutee

Samaa kysyisin minäkin!!
      Joulupukki toi tämän saman pc-pelin meille ja nyt se pyytää koodia. Laitoin kotelon sisällä olevan koodin, koska kuvittelen tämän olevan se pyydetty koodi... mutta tulee virheilmoitus, että koodi on väärin tai internetyhteyttä ei ole...

Onko kellään tietoa??

• Tyhmeliini

ongelma ratkesi! laitoin viestiä suoraan angry birdsin valmistajalle ja hän vastas, että se koodi siellä kotelon sisäpuolella on se avain!itse en älynnyt sitä, kun yleensä se koodi pyydetään ennen pelin alkamista eikä ensimmäisen tasoin jälkeen. Ja nyt siis toimii! Eli Minttutee, sä oot joko kirjoittanut koodin väärin tai sitten on jotain muuta häikkää..

• angry birds

mut sehän näyttää siel viimeses jutus coming soon sitä ei voi pelata en tiiä miks!!!

• plää plää plää

Oon aivan sika kiitollinen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      264
      3231
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      77
      1295
    3. 66
      1203
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1039
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      933
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      931
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      41
      772
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39