Angry birds Rio -pc pelin pelaaminen??

Tyhmeliini

Voi olla ehkä tyhmä kysymys, mutta pitääkö tosiaan tuossa pc-pelissä OSTAA jotain avaimia, jotta pääsee pelaamaan ensimmäistä tasoa pidemmälle? Jotenkin kuvittelin, että jos hankkii tuon pelin pc:nä, niin siihen ei tarvitse enää ostella mitään vaan koko peli löytyy sen jälkeen kokonaisuudessaan omalta koneelta. Peli ei kuitenkaan päästä eteenpäin ensimmäiseltä tasolta (vaikka se on läpäisty!), vaan pyytää ostamaan avaimen. Ja jos ei ole edes maksuvälineeksi kelpaavaa korttia (esim, visaa), niin avaimia ei voi edes ostaa.

4

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttutee

      Samaa kysyisin minäkin!!
      Joulupukki toi tämän saman pc-pelin meille ja nyt se pyytää koodia. Laitoin kotelon sisällä olevan koodin, koska kuvittelen tämän olevan se pyydetty koodi... mutta tulee virheilmoitus, että koodi on väärin tai internetyhteyttä ei ole...

      Onko kellään tietoa??

    • Tyhmeliini

      ongelma ratkesi! laitoin viestiä suoraan angry birdsin valmistajalle ja hän vastas, että se koodi siellä kotelon sisäpuolella on se avain!itse en älynnyt sitä, kun yleensä se koodi pyydetään ennen pelin alkamista eikä ensimmäisen tasoin jälkeen. Ja nyt siis toimii! Eli Minttutee, sä oot joko kirjoittanut koodin väärin tai sitten on jotain muuta häikkää..

    • angry birds

      mut sehän näyttää siel viimeses jutus coming soon sitä ei voi pelata en tiiä miks!!!

    • plää plää plää

      Oon aivan sika kiitollinen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe