Valmistuin juuri yliopistosta mutta minulle ei heti tarjottu koulutustani vastaavaa työpaikkaa eikä kunnon palkkaa, mutta onneksi himassa on kiva surffailla netissä ja lojua vaan, niin mun kaikki kamutkin tekee ja chattailee. Odottelen vaan että joku firman edustaja tulee tarjoamaan töitä niin pääsen kaikkein helpoimmalla.
olen vaan kuullut että on maa nimeltä peru jossain afrikassa. Ei tässä nyt muuta keksi niin voisin mennä sinne ajan kuluksi. onks kellään mitään vinkkejä mulle heti?
hengailua
helppoa ja nopeeta
3
221
Vastaukset
- chilimanjaro
Sinuna lähtisin heti.
Ota pelkkä meno.Perillä saa kolmasosahintaan paluun. - jos vielä kuitenkin
Ei taida olla koulunkäynnistä mitään hyötyä? Ainakaan mitä tulee tiedon saamiseen ja hallintaan...! Ei kyllä ole ensimmäinen kerta kun nykynuoriso kirjoittaa puuta-heinää ihan tosissaan!
- Sipas Sumaq
Peru Youtubessa :
Sendero Luminoso
He llegado o no he llegado
Yawar Fiesta
Chonguinada Jauja
Jala Pato
Marinera norteña
Huyalash moderna Pucara
Martina Portocarrero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865