Miten pääsee?? voiko joku antaa hyviä neuvoja..Kieltä lähinnä ensiksi pitäisi opetella..
Venäjälle opiskelemaan..
12
1043
Vastaukset
- riina00
Olen haaveillut itse ymös samasta asiasta, ja aion seuraavan kahden vuoden sisällä muuttaa Venäjälle. Kannattaa ensin mennä ihan Suomessa venäjän kielen kurssille, koska muuten on vaikea pärjätä. Mihis päin Venäjää olet suunnitellut?
- Heisba
..Vielä oikein tiedä..periaatteessa mietin että jos pietariin mutta toisaalta olisi mukava lähteä hieman kauemmaksi..mäkin ajattelin että tässä kahden vuoden sisällä viimeistään johonkin suunnistan..Olen vuoden lukenut venäjää joten kielitaito on todella heikko..varmaan on mentävä ensin viipuriin tai johonkin vain kieltä opettelemaan ennen kuin opiskelemaan alkaa..Muhun on kyllä iskenyt ihan mahdoton venäjä riippuvuus ja joka reissulle on päästävä mukaan..
- Devushka
Heisba kirjoitti:
..Vielä oikein tiedä..periaatteessa mietin että jos pietariin mutta toisaalta olisi mukava lähteä hieman kauemmaksi..mäkin ajattelin että tässä kahden vuoden sisällä viimeistään johonkin suunnistan..Olen vuoden lukenut venäjää joten kielitaito on todella heikko..varmaan on mentävä ensin viipuriin tai johonkin vain kieltä opettelemaan ennen kuin opiskelemaan alkaa..Muhun on kyllä iskenyt ihan mahdoton venäjä riippuvuus ja joka reissulle on päästävä mukaan..
Itse olen vuosikaudet opiskellut venäjää ja olen myös harkinnut Venäjälle lähtemistä. Viime vuonna sitten piti päättää, minne mennä vaihtoon syksyllä, mutta valitsin lopulta Saksan. Ehkä joskus vielä menen Venäjällekin. Mistä sulle on tullut hinku päästä Venäjälle?
- Heisba
Devushka kirjoitti:
Itse olen vuosikaudet opiskellut venäjää ja olen myös harkinnut Venäjälle lähtemistä. Viime vuonna sitten piti päättää, minne mennä vaihtoon syksyllä, mutta valitsin lopulta Saksan. Ehkä joskus vielä menen Venäjällekin. Mistä sulle on tullut hinku päästä Venäjälle?
Se vaan on sellanen maa mihin on aina mukava mennä..Erilainen kulttuuri, ihanat ihmiset, kaikkea mahdollista..Siel on jonkun verran kavereita ja silleen..Ja sielä kun on tullut useit käytyä niin on jäänyt sellainen side siihen maahan..ja töitä riittää ja silleen..
Ja kieli;se on niin mielenkiintoinen ja jätkät..
No kyl te tiedätte ketkä olette venäjään ihastuneet että mikä sinne vetää! - bullabuu
Heisba kirjoitti:
Voit lähteä Venäjälle myös vähän heikommalla kielitaidolla, se edellyttää, että sitten yliopistossa opiskelet ensin vuoden venäjää. Mutta kannattaa suoraan hakea sen yliopiston kielikurssille jolle haluat. Paikan päällä sen oppii.
Itse aikanaan lukiosta hain Moskovaan yliopistoon ja pääsin ja noin, mutta pääsin myös Suomeen joten jäin sitten tänne, mutta joka vuosi on pakko päästä russomaniaa vähän lievittämään Venäjälle :P
Yliopistot tosiaan järjestää sen kielikurssin ja usein vielä joustaa ulkomaalaisten kohdalla pääsykokeista. Venäjällä on byrokratia kunniassaan joten voi joskus olla vähän vaikeeta :) Mutta venäläisten kanssa pitää muistaa yksi asia, kun olet kohtelias heille niin he on kohteliaita sulle. Kaupan tädit ei hymyile ja yliopiston toimistotädit vihaa sua, mutta sellaisten ei saa antaa masentaa :) Ihmiset on kivoja ja kun opit ne kiemurat niin elämä helpottuu. - Heisba
bullabuu kirjoitti:
Voit lähteä Venäjälle myös vähän heikommalla kielitaidolla, se edellyttää, että sitten yliopistossa opiskelet ensin vuoden venäjää. Mutta kannattaa suoraan hakea sen yliopiston kielikurssille jolle haluat. Paikan päällä sen oppii.
Itse aikanaan lukiosta hain Moskovaan yliopistoon ja pääsin ja noin, mutta pääsin myös Suomeen joten jäin sitten tänne, mutta joka vuosi on pakko päästä russomaniaa vähän lievittämään Venäjälle :P
Yliopistot tosiaan järjestää sen kielikurssin ja usein vielä joustaa ulkomaalaisten kohdalla pääsykokeista. Venäjällä on byrokratia kunniassaan joten voi joskus olla vähän vaikeeta :) Mutta venäläisten kanssa pitää muistaa yksi asia, kun olet kohtelias heille niin he on kohteliaita sulle. Kaupan tädit ei hymyile ja yliopiston toimistotädit vihaa sua, mutta sellaisten ei saa antaa masentaa :) Ihmiset on kivoja ja kun opit ne kiemurat niin elämä helpottuu.Olen vasta ammattikoulussa ja 17 vuotias..Mitä mahdollisuuksia on päästä siis venäjälle kieltä opiskelemaan?joka tapauksessa aion sinne nyt lähteä..
- riina00
Heisba kirjoitti:
Minullekin on iskenyt venäjäkärpänen. Tai no on ollut jo monta vuotta tuollainen Venäjähulluus. Asun vain niin pienellä paikkakunnalla, että venäjää on todella vaikea opiskella. Onneksi koulussamme on yksi venäläinen tyttö jolta sitten oppii aina jotain. Olisikos mahdollista jos vaikka mailaisit minulle. Olen 17-vuotias ja aion myös muuttaa Venäjälle joskus, joten yhteistä riittää.
Mutta mailaa jos tykkäät
[email protected]
- x-fly
Opiskelen suomea ja asun Venajassa. Luulen etta me voimme auttaa toista. Kirjoitetaan jos haluatte kuulustaa jotakin
- riina00
Voisitko kirjoittaa sähköpostiini:
[email protected]
Itse olen opiskellut hieman venäjää ja aion muuttaa sinne joskus. Olisi mukava auttaa sinua suomenkielen opinnoissasi ja sinä voisit auttaa minua venäjän opiskelussa.
Kiitos jos jaksat kirjoittaa. - HeisBa
riina00 kirjoitti:
Voisitko kirjoittaa sähköpostiini:
[email protected]
Itse olen opiskellut hieman venäjää ja aion muuttaa sinne joskus. Olisi mukava auttaa sinua suomenkielen opinnoissasi ja sinä voisit auttaa minua venäjän opiskelussa.
Kiitos jos jaksat kirjoittaa.Voisitteko mailailla? Mulla onki tässä venäjälle muutto edessä jo viikonloppuna mut olis todella kiva jos mailailisitte..
- HeisBa
HeisBa kirjoitti:
Voisitteko mailailla? Mulla onki tässä venäjälle muutto edessä jo viikonloppuna mut olis todella kiva jos mailailisitte..
.. no se on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161