Ensi kosketus Mac-maailmaan... Sain naapurin vanhan Mac-koneen. Toimii loistavasti, mutta kun laitan Verkkoasetuksissa langattoman asetukset ja salasanat kohdilleen ja kaikki toimii. Seuraavan kerran konetta käynnistäessäni kaikki asetukset ovat palanneet entiselleen ja saan syöttää kaikki uudelleen. Ja olen kyllä klikannut sen kohdan, missä on jotain että muista nämä asetukset.... Ja ltallentanut. Missä vika.? Minussa tietty, mutta missä?
Mac-apua tumpelolle
4
254
Vastaukset
- 1stMacFinn
Olisko sulla käytössä tuo Vierastili? Kun se käyttäytyy noin, niinkuin sen pitääkin.
Kai sulla on luotuna oma Hallinoijan oikeuksin varustettu tili. Monet luovat vielä toisenkin, ns. perustilin jota käyttävät sitten päivittäisessä käytössä ja hallinnoijatiliä vain ohjelmien asennuksiin. - 31
kyllä se on ihan mun nimelle luotu tili, ylläpitö on erikseen. yritän kaivella, oisko määritetty jotenkin vieraaksi....
- Josabet
Minulla on MacBook 2007. Latasin siihen Lion, jonka jälkeen piti ostaa uusi Office. Tämän jälkeen kaikki näyttää toimivan paitsi iPhoto. Kone väittää että iPhoto Library:a ei ole, ja että pitäisi tarkistaa että levy jolla se on on kytketty. Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Pitääkö ostaa uusi iPhoto, onko kaikki mun kuvat hävinnyt? T'ähän voin lisätä että minulla on ulkoinen kovalevy (La Cie Time Machine) mutta sieltä en ole osannut löytää mitään.
Kiittäen avusta,
Johanna Westman- 1stMacFinn
Katso Kuvat-kansiosta onko siellä edelleen iPhoto Library tiedosto. Uskon, että on.
Jos kone on vuodelta 2007 etkä ole päivittänyt iPhotoa, näin voi käydä.
AppStoresta vaan uusi iPhoto tilalle, peräti 12 euroa.
http://itunes.apple.com/fi/app/iphoto/id408981381?l=fi&mt=12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 932983
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201674
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364