Ouija lauta

CountryMan

Jepulis elikkäs haluisin vaa kysellä et onko jengil paljonki kokemusta tämmösestä Ouija-Laudasta eli Spiritismi-laudasta. Tässä on vähän infoa.

http://www.geocities.com/wwfladyfan/page2.html

Tommosen laudan voi itekki kyhätä leivinpaperista:

http://www.geocities.com/gootinkiharat/spiritismi


Se mitä vaa halusin kysyy nii onko kukaan ikinä koittanu ja onko mitää tapahtunu. Netissä liikkuu paljo juttuu, osa aika uskomattomanki kuulosia eli pitää olla mieli avoin mut silti aina vähäse epäilläkki kaikkee. Kertokaa mahollisii kokemuksii tai mielipiteitä jos niitä tulee. Ite en oo ikinä koittanu paitsi jollain Online laudalla internetissä =)

49

14799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No one

      MUUTAMA VAROITUKSEN SANANEN

      Älä missään tapauksessa yritä spiritismiä!!!!!!!

      Saattaa olla hengenvaarallista.

      Jos nyt joka tapauksessa päätät kokeilla niin hanki tarkat säännöt tietoosi ja muista älä pelleile voimien kanssa joita et ymmärrä tai saatat kärsit seurauksista.

      • melkein hullu

        Joo, elikkä ite oon kokeillu ja ei oo mukavaa! jos haluat kokeilla niin älä kysy hengeltä:
        - Saatana, näytä naamasi
        - Henki ota minut mukaasi!
        - Henki käy luonani (jos kysyt tätä sinua jäädään riivaamaan)
        - Saatana, millaista on helvetissä?
        - Jumala millaista on taivaassa?
        - Henki, koska minä kuolen?
        Ja näitä voit kysyä vapaasti:
        - Henki, oletko pimeyden vai valon henki?
        - Henki, kuka murhasi sinut?
        - Henki, kuinka vanha sinä olet?
        - Henki, mikä on sinun nimesi?
        - Henki, anna merkki (jos kysyt tämän niin jokin esine voi liikahtaa älä pelästy se on merkki siitä että henki on paikalla)
        Ja muista! sinun täytyy eläytyä kokonaan spiritismiin jos et eläydy koko kehollasi henki voi paeta ja jättää sinut ihka yksin! Onnea vaan jos haluat kokeilla... MUTTA EN SUOSITTELE!


      • MariaC
        melkein hullu kirjoitti:

        Joo, elikkä ite oon kokeillu ja ei oo mukavaa! jos haluat kokeilla niin älä kysy hengeltä:
        - Saatana, näytä naamasi
        - Henki ota minut mukaasi!
        - Henki käy luonani (jos kysyt tätä sinua jäädään riivaamaan)
        - Saatana, millaista on helvetissä?
        - Jumala millaista on taivaassa?
        - Henki, koska minä kuolen?
        Ja näitä voit kysyä vapaasti:
        - Henki, oletko pimeyden vai valon henki?
        - Henki, kuka murhasi sinut?
        - Henki, kuinka vanha sinä olet?
        - Henki, mikä on sinun nimesi?
        - Henki, anna merkki (jos kysyt tämän niin jokin esine voi liikahtaa älä pelästy se on merkki siitä että henki on paikalla)
        Ja muista! sinun täytyy eläytyä kokonaan spiritismiin jos et eläydy koko kehollasi henki voi paeta ja jättää sinut ihka yksin! Onnea vaan jos haluat kokeilla... MUTTA EN SUOSITTELE!

        pyytää henkeä antamaan itsestään merkkiä tai näyttäytymään! Ei koskaan! Siitä voi seurata mitä vaan! Kiiltävät/heijastavat pinnat tulee peittää, ja paljon paljon muuta pitää valmistella.

        Aiheest englanninkielinen keskustelusivusto ja "ohjeita" miten pelata OIKEIN ja turvallisesti, jos välttämättä haluaa: www.unsolvedmysteries.com ja sieltä vasemmast alaidasta Ouija Mysteries


      • Anonyymi
        melkein hullu kirjoitti:

        Joo, elikkä ite oon kokeillu ja ei oo mukavaa! jos haluat kokeilla niin älä kysy hengeltä:
        - Saatana, näytä naamasi
        - Henki ota minut mukaasi!
        - Henki käy luonani (jos kysyt tätä sinua jäädään riivaamaan)
        - Saatana, millaista on helvetissä?
        - Jumala millaista on taivaassa?
        - Henki, koska minä kuolen?
        Ja näitä voit kysyä vapaasti:
        - Henki, oletko pimeyden vai valon henki?
        - Henki, kuka murhasi sinut?
        - Henki, kuinka vanha sinä olet?
        - Henki, mikä on sinun nimesi?
        - Henki, anna merkki (jos kysyt tämän niin jokin esine voi liikahtaa älä pelästy se on merkki siitä että henki on paikalla)
        Ja muista! sinun täytyy eläytyä kokonaan spiritismiin jos et eläydy koko kehollasi henki voi paeta ja jättää sinut ihka yksin! Onnea vaan jos haluat kokeilla... MUTTA EN SUOSITTELE!

        Mitäs jos syö hernesoppaa? Voiks perähengellä taistella hankalia henkiä vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos syö hernesoppaa? Voiks perähengellä taistella hankalia henkiä vastaan?

        Päivän naurut 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos syö hernesoppaa? Voiks perähengellä taistella hankalia henkiä vastaan?

        En usko


    • Valonkantaja

      Kopioin tähän tekstin jonka olin kirjoittanut toisaalle kyseisestä aiheesta henkilölle joka kyseli spiritismistä:

      Näillä asioilla ei kannata leikkiä!
      Kirjoittanut: VALONKANTAJA, 3.7.2004 klo 11.26

      Pelko on yleensä turhaa, mutta spritismiä koskien pieni varoituksen sana. Se todellakin toimii, mutta sillä ei pidä leikkiä. Eli pelkästä uteliaisuudesta ja ennustamisen halusta en suosittele sitä tekemään. Siinä todellakin PITÄISI tietää kenen/minkä hengen tai voiman kanssa on tekemisissä. Ja pitäisi myös osata "suojautua" pahoilta hengiltä jotka juuri yrittävät viedä mielenterveyden, harhauttaa ja kertovat kaikenlaista epäolennaista ja pelottavaa. Ja jotka helposti pystyvät juuri spiritismin avulla "ottamaan yhteyttä". Pitäisi olla yhteydessä rakkaudellisiin korkean tason valo-olentoihin oppaisiin ja enkeleihin. Jos ei henkisistä asioista tarpeeksi tiedä ja jos ei tiedä mitä edellä tarkoitin, vaan tuli mieleen lisäkysymyksiä henkisistä tasoista ym. ET OLE VALMIS tuollaiseen, enkä sitä suosittele.
      Vinkiksi vielä, että valon ja rakkauden palveluksessa olevat olennot eivät pääsääntöisesti työskentele tuollaisten "apuvälineiden" välityksellä, eivätkä he myöskään yleensä "ennusta" mitään, eivätkä varsinkaan kerro ilman asianomaisen lupaa toisten elämästä mitään.
      Siskoni sairastui mielenterveydellisesti, koska ei tiennyt mitä teki ja vain "pelleili" laudalla. Hän ei ollut siihen henkisesti valmis.
      Henkiset kyvyt ja voimavarat "aukeavat" meille luonnostaa juuri oikeaan aikaan ja vain ne mitä todella tarvitsemme ja silloin kun olemme siihen valmiita. Sisimmästänne löydätte paremmat vastaukset ja tiedot kuin mistään laudoista.
      Jos kuitenkin kaikesta huolimatta haluatte spiritismiä kokeilla, suosittelen että hakeutuisitte edes sellaisen henkilön, esim. meedion luokse joka asioista tietää. Häneltäkin kannatta varmistaa, "kenen laskuun hän toimii". Eli onko hän valon vai pimeyden voimien puolella.

      • noita

        mistä sellaisen laudan voisi ostaa??


    • Jolla

      Älkää kokeilko, serkkuni (kuka valmistuu papiksi) kaveri oli kokeillu, ja hänestä tuli "riivattu", ihan totta, näillä asioilla ei kannata pelleillä.

    • tappi_vanukas_

      Mä olen kokeillu spiritismii ja se toimi. Kokeiltii varmaa vuos sitte mun kaverin isän isossa omakotitalossa illalla mun kahen kaverin kanssa. Kysyttii silt jotain ja se lasi alko liikkuu, eka kaikki kyseli et kuka sitä liikutti mut se ihan oikeest liikku. Sit yhtäkkii mun niskat petti ja mun pää rojahti pöydälle. Jaksoin nostaa sen ylös mut sit silt hetkelt mul ei oo muistikuvaa. Kaverit sano et mul silmät oli menny ympäri monta kertaa... Ite en muista mitää. Mun toinen kaveri löi mua poskelle ja mä "heräsin" siihen. Lopetettii se heti ja avattii varhot heti. Sit myöhemmin huomattii et laudan, joka oli tehty itse tavallisesta paperista, kääntöpuolella oli pääkallonkuva. Kukaan ei muista sitä piirtäneensä ja se paperi otettiin suoraa paketista. Outoa. Pyöräillessämme pois kaverini isän luota meinasin jäädä auton alle. Jotenkin se kaikki tapahtui minulle vaikka en kysynyt mitää laudalta...

      • Anonyymi

        Oon pelannu kaks kertaa, eka se oli jännää ja toisella kerralla käjet alko tärisee enne sitä peliä, pelin aikana meijän uuni alko piippaa ja sit tuli tosi kylmä ja kynttilöit sammu, sitte lopetettii ja mä ja mun kaveri saatii paniikki kohtaus


    • juukajaja

      Kokeiltiin just parin kaverin kaa tehtiin ite normi paperista se lauta ja pidettiin ihan hellästi kiinni ja katottiin nii kukaan ei liikuttanu sitä ja ei meille oo mitään tapahtunu ja se siis liikku se "lasi"

    • Goldeon

      Minä aion tilata tämmöisen laudan netistä, en tiedä kokeilenko, vai tilaanko huvikseen, mutta en ikinä aio polttaa sitä!

      • Anonyymi

        Mitä tapahtuu jos sen polttaa?


    • skepmuukkonen

      Spiritismin voi helposti debunkata esim. seuraavalla testillä. Esim. kolme osallistujaa ja yksi valvoja. Osallistujien silmät peitetään ja yksi valvoo lasin/osoittimen liikettä. Testin lopputuloksen voi jokainen arvata.

      • Ehdottamasi tapa testata spiritismiä olisi ongelmallinen, koska "hengeltä" vastausta kysyvä ei itse näkisi vastausta, vaan sen näkisi vain valvoja, joka ei ole kysymystä hengelle esittänyt.

        En tiedä mikä logiikka spiritismissä on, taikka millä logiikalla "henget" toimivat. Olettaisin kuitenkin jonkun sellaisen vastaavan vain taholle, joka kysymyksen on esittänytkin. Jos kysyjä ei kykene vastausta laudalta näkemään, ei "hengellä" olisi syytä sitä kysyjälle antaakaan. Tähän ainakin voitaisiin ilmiön puolestapuhujien taholta vedota.

        Jos taas valvoja koskisi itse lasiin, ei testiä voitaisi pitää puolueettomana, koska hän voisi luonnollisesti vaikuttaa lasin liikuttamiseen taikka sen pysymiseen paikallaan.

        Mikäli valvoja yksinään, lasiin koskematta, esittäisi kysymykset "hengelle", olisi valvoja silti puuttunut testiin. Voitaisiin aina sanoa, että valvoja kysyi vain asioita, joihin "henki" ei kyennyt vastaamaan, taikka ettei se ymmärtänyt kysymystä.

        Itse en oikein ymmärrä koko spiritismin tarkoitusta. Jos on olemassa näkymättömiä entiteettejä, jotka kykenevät kommunikoimaan ihmisten kanssa, miksi sen täytyy tapahtua niin keinotekoisin järjestelyin? Kenties ne eivät kykene saamaan aikaiseksi ihmiskorvin kuultavaa ääntä, mutta ne kykenevät kuitenkin ohjaamaan ihmisten käsiä taikka sitten liikuttamaan lasia. Mikseivät ne vain yksinkertaisesti tarttuisi kynään, taikka sitä pitävään käteen, ja kirjoittaisi vastaustaan paperille taikka muulle alustalle.

        Entiteetit itsessäänkin herättävät kysymyksiä.

        Mikäli nämä entiteetit olisivat edesmenneitä ihmisiä, kuten niiden usein kerrotaan olevan, olisi parempi jättää heidät sen viimeisen rajan taakse. Vainajat ovat tehtävänsä eläessään jo tehneet. Miksi heitä pitäisi vaivata maallisilla asioilla vielä senkin jälkeen? He ovat omaisilleen jo perintönsä jättäneet, pitäisikö heidän selvittää ahneille sukulaisilleen vielä seuraavan viikon lottonumerotkin?

        Mikäli nämä "henget" eivät olisi, mitä väittävät olevansa, eli edesmenneitä ihmisiä, tarkoittaisi se, että ne valehtelevat. Tällöin kaikki niiltä saatu tieto olisi kyseenalaista. Toisin sanoen yhdentekevää. Yhteydenotto niihin voisi olla eksoottinen ja mielenkiintoinen kokemus, mutta herättäisi loppujen lopuksi vain enemmän kysymyksiä kuin niiltä ikinä voisi vastauksia saada.


    • SuomiPerkele

      Kokeilin spiritismiä Ouija - laudalla siskon kanssa ihan paperilla ja muovin palalla. Näytti toimivan, kysyttiin oliko hyvä henki ja sano ei. Sen jälkee kysyttiin että voidaanko lopettaa ja henki sano joo. Sitte vaa sanottii hyvästi ja lopetettiin.
      Jos ei sano hyvästi nii kuulemma henki loukkaantuu yms et ei kannata poistua ilman hyvästejä. Myöskään lautaa ei saa rikkoa, mutta normi roskiin saa heittää.
      Kokeiltii sit sen jälkee uudestaa eikä vastausta kuulunu, että en tiiä tekikö oma alitajunta sen muovinpalasen liikkumisen vai mikä, mut ainaki tuntu todelta!
      Ja vielä älkää kysykö millon kuolette tai jotain , kun henget todellaki tietää vastaukset. Ja tuut oikeesti katuu sitä kysymystä lopun elämääs.

      • Anonyymi

        Ei henki siitä 'loukkaannu' vaan yhteys tuonpuoleiseen jää auki mikä ei ole hyvä juttu.


    • vituhomo

      pelasin spiritismiä pari viikkoa sitten kavereitten kanssa ja lasi liikui kun papinkulli rippikoulun jälkeen. suositteken

    • Lightsout

      Me pelattiin mun kamun kaa koulussa ouijaa ja kysyttiin kuka se henki on niin se vastas että diana siitä light out leffasta kysyttiin merkkiä ja se koputti oveen ja sitten meni puol tuntia sen jälkeen koko koulusta meni sähköt! Ja pääteltiin että diana oli laittanut valot pois kun se elää pimeässä ja myös sanoi ouijassa että jotain tulee tapahtumaan pian

    • Tukkoinen_olo

      Älkää missään nimessä pelatko! Kysyin vitsilläni hengeltä että onko sillä pyllyreikää niin se suuttu ja muuras mun peräsuolen umpeen. En oo sen jälkeen kertaakaan käyny pöntöllä ja nyt näytän ihan muumipeikolta.

      • Anonyymi

        joo ite kysyin onks hengelt onk sil munaa niin sitten mun muna tippu mun housuihin ja siitä ei tullu verta mutta sieltä tuli paskaa ja perseestä tuli verta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ite kysyin onks hengelt onk sil munaa niin sitten mun muna tippu mun housuihin ja siitä ei tullu verta mutta sieltä tuli paskaa ja perseestä tuli verta

        Siis hyi hitto miten ällöö!


    • Meedio097

      Kuule nämä asiat eivät ole mikään leikin asia sillä se voi tappaa teidät heti sillä jopa saatana itse voi olla se johon saat yhteyden ja jos niin käy tulet kuolemaan sinua riivataan älä tee sitä

    • Noitalauta666

      Noita lautoja on virtuaalisinakin. Leiki niillä. Jää välistä turhat höpinät ja koreografiat, et tartte muita mukaan, saa kyllä olla muitakin jos haluat. Leikit ja samaa puppua sieltä tulee kuin paprulaudallakin kera frendien. Mutta onhan se tavallaan viihdyttävää.

      • Anonyymi

        MITEN MUKA MUODOSTAT YHTEYDEN HENKIIN VIRTUAALISESTI?
        ET YHTÄÄN MITENKÄÄN, EIVÄT HENGET SENTÄÄN TIETOKONEELLE PÄÄSE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITEN MUKA MUODOSTAT YHTEYDEN HENKIIN VIRTUAALISESTI?
        ET YHTÄÄN MITENKÄÄN, EIVÄT HENGET SENTÄÄN TIETOKONEELLE PÄÄSE.

        En minäkään usko että virtuaaliset nyt ihan sama asia on, sinun pitäisi jotenkin kanavoida siihen virtuaalipeliin..ne ovat vain puhdasta ajanviihdettä ja höpöhöpöä:) Mutta oikeat laudat, ne ovatkin jo eri asia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään usko että virtuaaliset nyt ihan sama asia on, sinun pitäisi jotenkin kanavoida siihen virtuaalipeliin..ne ovat vain puhdasta ajanviihdettä ja höpöhöpöä:) Mutta oikeat laudat, ne ovatkin jo eri asia..

        onko brainjar ouija virtuaali lauta hyvä


    • Anonyymi

      Meitä oli Jane, Outi, Pekka, Veki sekä Jaska. Myöhään yöllä me pelattiin ouijaa. Isohko jotain 300*400. Tässä Ouija taulussa oli mukana tämä reijällinen osoitin ja saimme yhteyden johonkin nuoreen naishenkilöön joka oli työskennellyt 1800 luvulla jossain Tanskassa ilotyttönä. Me katottiin välillä siintä osoitteminen reijästä ja jokainen meistä näki noin 20 vuotiaan burnette naisen katselevan meitä saman aikaisesti huoneessa tämän ouija taulun ympärillä istumassa. Yhtäkkiä Veki työnsi kikkelin siihen osoittimen reikään, voihki hetken kunnes, vekeensä pois vetäsessä reijästä tämä Vekin vehje oli tihkuva punoittava tosi imetyn näkönen. Näky oli jäättävä.

      • Anonyymi

        VARMASTI KUPPATAUDIN HÄN SAI ITSELLEEN. PÖTYÄ KOKO JUTTU :D


    • Anonyymi

      Tyhmänä, mitään tietämättömänä lapsena kokeilin kerran lasilla, mutta ei se mihinkään liikkunut, sitten teini-iässä yksi melkein kokeilu, kun ystävä ehdotti spiritismin peluuta. Luovuttiin aikeesta, koska kukaan ei ollut valmis tärvelemään Raamattua sen vuoksi.
      Nyt olen uskossa Jeesukseen ja aikuinen nainen. Raamatussa kielletään kyselemästä mitään kuolleilta tai yrittämästä ottaa yhteyttä tuon puoleiseen. Ainoastaan edesmenneiksi rakkaiksi tekeytyneet demonit voivat sieltä vastata, koska kaikki ihmiset saavat tuomion kuoleman jälkeen ja edes helvetiin joutuneet eivät vastaile kysymyksiin. Pysykää siis valossa ja rukoilkaa, niin teille annetaan ja teille kerrotaan. Siunausta!

    • Anonyymi

      En ole kokaan halunnut olla lähelläkään. Koulussa tauolla tytöt pelasivat lautaa. Sanoivat sen vastanneen, tietäen asian, mikä ei ollut vielä tiedossa.

    • Anonyymi

      Mä oon tota spiritismii pelannu ja kysyin sitte ihan huvin vuoks että minkälainen helvetti ja taivas on nii vastauksena henki sanoi mulle helvetti on yksilöllinen niin myös taivas

    • Anonyymi

      Voisko tämmösel spiritismi laudal manata pahoi henkii kremliin? Miten ois jos esim tuhat tällast lautaa aktivoitas yhtaikaa moskovas?

    • Anonyymi

      Nykytiedepiireissä satua spiritismin eri muodot ovat sanottu olevan silti, älä yritä minkään muotoista spiritismiä turvattomassa ympäristossä, autiotalo ym. Epämukava äkkinäinen kokemus voi viedä vaikka järjen peruuttamattomasti.

      https://www.youtube.com/watch?v=pqwgi4mvnx0

    • Anonyymi

      Älkää pelatko spiritismiä sain traumat siitä lapsena jäänyt mieleen aina kun jotain tapahtuu esim mikropiippaa ja ouija on todella pelottavaa varsinkin yöllä yksi kerta minulla ja minun kavereilla tuli pääkallo kun oli pelilauta jossa oli abcd numerot,no,yes ja kaksi pääkalloa se meni pääkallon päälle Sanon vielä kerran älkää pelatko

      • Anonyymi

        AP:lle en suosittele sitä, vaikka se olisi vain leikkiä, se on vaarallista.


    • Anonyymi

      Älkää kokeilko ouija lautaa.Se on yhteydenottoa pimeyden demonivoimiin.Antakaa elämänne Jeesukselle niin teidän käy hyvin.

    • Anonyymi

      Lapsena kokeilin 2 kertaa ensin 4 Hengen porukassa ja sitten yksin. Molemmat kerrat toimi ja lasi liikkui itsestään. Mutta kymmenen vuotta myöhemmin sama Henki joka liikutti lasia aiheutti auto-onnettomuuden. Se tarttui auton rattiin ja käänsi täysillä auton ojaan. Onneksi ajoin silloin vain noin 60 km/ h. Autossa oli 4 henkeä joista kaksi sai vammoja.

      Spiritismi on raamatun Ilmestyskirjan mukaan erittäin tuomittavaa ja käytännössä se sekoittaa elämän ja ihmissuhteet täysin. En tunne toista yhtä pahaa syntiä.

    • Anonyymi

      Ne on kaikki ouija bloodmary charlie charlie elvator puhelut kirottuun numeroon vaikka ei yhteyttä muodostuisi jännittyneessä tilanteessa huonojen sattumien äkkiärvaamattomuudella ovat vaarallisia mielenterveydelle. Yhteyttä yrittäneiden joukossa en ole missään yhteydessä kuullut yhteydenoton jälkeen elämä olisi ollut erityisen nousujohteinen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suosittelen käyttämään vaippoja spiritismissä. Helposti lurahtaa lusikallinen pöksyyn jos ilkikurinen henki rupeaa höhöttelemään ja nipistelemään. Kokemusta ja kalsaripyykkiä on.

    • Anonyymi

      Jos poliisia pitää naapurin ouija istunnon aiheuttaman metelin takia kutsua. Minua ei osalistuneena naurattaisi enää yhtään.

      • Anonyymi

        Alkoholin tai muun huumeen vaikutuksen alaisesta seurueesta lähtee tosiaan melkoista möykkää. Kyllä silloin pitääkin poliisi kutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholin tai muun huumeen vaikutuksen alaisesta seurueesta lähtee tosiaan melkoista möykkää. Kyllä silloin pitääkin poliisi kutsua.

        Kovan juhlimisen seurauksia olettavat menevän katsomaan möykkään apun huutoihin vaan jos paikanpäällä totuus olisikin spritismiä pelattu myöskin yhtä transsissa pitää useamman tunnin ajan yrittää houkutella pois ullakon ylläksiltä olisivat Suomen poliisit myös yhteyksissä apinalaitokseen.

        8 minuuttia --> https://www.youtube.com/watch?v=hP9vJQVJKsA


    • Anonyymi

      Kokeiltu aikoinaan eri konsteilla oudoin lopputuloksin. Sessiossa oli kaksi (itse ja eräs toinen), jotka poikkeuksellisesti emme lapsenakaan pelänneet koskaan pimeää. Se, mitä joku seurueestamme näki, jäi meiltä näkemättä. Muodostui siis sanoja ja vastauksia, mutten ise nähnyt lautapelin osoittimen liikettä tai juomalasin liikettä. Skeptisyys siis spiritismiä kohtaan jäi. Mutta kahdelle pelokkaimmalle kyllä jäi kammoa ja traumoja. ELI. En suosittele kenellekään, vaikka itselleni (ehkä onneksi) jäikin "luu käteen".

    • Anonyymi

      Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta ala-aste aikoina kuulin tämmösen tarinan: Poikaporukka kysyy ouija-laudalta, kuka heistä kuolee ensimmäisenä. Ouija-lauta oli vastannut, että poikien pitää juosta koulun rappuset ylimmästä kerroksesta alimpaan. Se joka tulee viimeisenä alas, kuolee ensimmäisenä. No pojat juoksi koulun rappuset alas. Viimeisenä alas tullut poika kompastui kengän nauhoihinsa.

    • Anonyymi

      Kokeilkaapas silmät sidottuina niin selviää nopeasti henkiolentojen kirjoitustaito. Pelkkää hölynpölyä!

    • Anonyymi

      Minulla on 2 spiritismi lautaa ja Halloweeninä minä ja kaverini pelaamme sitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe