RIOSTA - BUENOS AIRES'iin?

Pitkä L.

Mikä on edullisin tapa piipahtaa viikoksi Buenos Aires'iin? Onko Aurinkomatkojen tyyppisia charter pakettimatkoja? Lentoliput näyttävat maksavan jotai 350 Euroa. Kertokaa?

7

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 90789668

      Reittilennot jotain 350e pintaan. Kysy tietääkö joku Rion matkatoimistojen nimiä?

    • Helena G

      Hei Pitkä L.
      Enpä tiedä mikä on edullisin, mutta mielenkiintoisin tapa olisi mielestäni mennä bussilla Montevideoon Uruguaihin ja sieltä laivalla (3 t.) La Platan yli Buenos Airesiin. Sitä olen haikaillut, kun olen ollut täällä RJ:n osavaltiossa jo kohta 6 viikkoa ja tekis kauheasti mieli BA:han, jossa olin -08,mutta minulla ei ole matkakumppania. Suomen palaan helmikuun lopussa, niin että aikaa on. Tosiasia on, että haluaisin mennä Patagoniaan niin pitkälle kuin pääsee, mutta mistä kaveri ?

      Lyhyt E.

      • Pitkä Lauri

        Olen nähtävästi B.A.:ssa 1.3 - 8.3.
        Nähdään. VM.-1954


      • Brasiliaan

        Ota minuun yhteyttä, olen 30-kymppinen suomalaisnainen ja etsin matkakaveria Brasiliaan. email: [email protected]
        Varaan matkani jo 20.1. la kun käyn Hesan matkamessuilla.

        Lähden helmikuussa ja olen yhden kuukauden ja menen ensin Rioon, sieltä Penadoon suomalaiseen siirtokuntaan ja sieltä Salvadoriin ja sieltä Amazonin viidakkoon ja loppuaika Salvadorissa ottamassa aurinkoa rannalla ja katsomassa karnevaaleja. Ja viimeiseksi lähtö takaisin Rion kautta koneella Suomeen.


      • lyht E
        Brasiliaan kirjoitti:

        Ota minuun yhteyttä, olen 30-kymppinen suomalaisnainen ja etsin matkakaveria Brasiliaan. email: [email protected]
        Varaan matkani jo 20.1. la kun käyn Hesan matkamessuilla.

        Lähden helmikuussa ja olen yhden kuukauden ja menen ensin Rioon, sieltä Penadoon suomalaiseen siirtokuntaan ja sieltä Salvadoriin ja sieltä Amazonin viidakkoon ja loppuaika Salvadorissa ottamassa aurinkoa rannalla ja katsomassa karnevaaleja. Ja viimeiseksi lähtö takaisin Rion kautta koneella Suomeen.

        Sopiiko sinulle lähteä Penedosta Ouro Pretoon (Minais Geraisin osavaltio) ja sieltä jatkaa Salvadoriin ? Olen matkakumppania vailla; pitäisi saada topaasi synttärilahjaksi ja kaveria ei näytä löytyvän. Olen kiertänyt maata 3 kertaa, Amazon ja Salvador käyty. Ikää on kyllä reilusti 30, mutta en ole homeessa. Olisi kiva tavata.


      • Lyhyt E
        Pitkä Lauri kirjoitti:

        Olen nähtävästi B.A.:ssa 1.3 - 8.3.
        Nähdään. VM.-1954

        Sorry, pitkä L.
        1.3. olen jo kotimaassa ns. hurraamassa uudelle pressalle. Tapaaminen jää seuraavaan kertaan. Miten olisi vuoden kuluttua ? Kun en -08 päässyt Patagoniaan enkä nyt pääse, niin johan on kumma, ettei kolmannella yrittämisellä onnistu. Siellä on uskomattomat nähtävyydet. OLen sitä mieltä, ettei kannata luovuttaa vaikkei onnistuisikaan.
        Hauskaa BA viikkoa. Se on Etelä-Amerikan kauneimpia kaupunkeja. - Käypä leffassa katsomassa argentiinalaista elokuvaa, nykydraamaa. Kannattaa.
        Hymyillään.


      • Pitkä L.
        Brasiliaan kirjoitti:

        Ota minuun yhteyttä, olen 30-kymppinen suomalaisnainen ja etsin matkakaveria Brasiliaan. email: [email protected]
        Varaan matkani jo 20.1. la kun käyn Hesan matkamessuilla.

        Lähden helmikuussa ja olen yhden kuukauden ja menen ensin Rioon, sieltä Penadoon suomalaiseen siirtokuntaan ja sieltä Salvadoriin ja sieltä Amazonin viidakkoon ja loppuaika Salvadorissa ottamassa aurinkoa rannalla ja katsomassa karnevaaleja. Ja viimeiseksi lähtö takaisin Rion kautta koneella Suomeen.

        Saavun Rio:on karnevaleille. 26.2 Penedoon. Vartian ravintolaan.
        Sitten auki. B.A. tai muualle. Ehkä Sao Paulo tai Rio takaisin.

        Moi L


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe