Niin että mitäs mieltä olette tästä saunamaailmasta? Onko ollut hyvä kokemus? Itse käynyt pari kertaa ja täytyy sanoa, että haluaisin jo uudestaan mennä. Niin hyvät löylyt sai. Olen huomannut palstoilla paljon puhetta tästä Katinkullan saunamaailmasta, että siellä käy paljon pervoja, tirkistelijöitä jne. mutta onko se totta? Naisille kysymys, että katsotteko siellä usein miesten varsustuksen kokoa? Itse huomasin, että yllättävän monien naisten katseet suuntautuivat ensimmäiseksi juuri sinne saunaan tultaessani/siellä ollessani, suihkussa, kävellessä ohi jne.
Mielipiteitä Katinkullan saunamaailmasta (etenkin naisten)
15
2857
Vastaukset
- Pimperopirkko
No tottakait katson, iso muna saa aina mut kiimaan. Tv. pirkko
- Kai§a
Kyllähän me naiset sinne tullaan nimenomaan teidän pippeleitä katselemaan. Turhan pieniä ovat tähän mennessä olleet. :(
- saunassa
Ootellaan kun venäjän pimut tulee niin niiltä.......muutakin kuin ukonäköö.
- ryssian
saunassa kirjoitti:
Ootellaan kun venäjän pimut tulee niin niiltä.......muutakin kuin ukonäköö.
Venäjän pimpuilla on pimppu poikittain jos et sattunu tietämään,siinä haastetta soomipojalle.
- Mies etelästä
Olen käynyt, joskin vain yhden kerran – ja siitäkin on aikaa jo toistakymmentä vuotta. Mentiin kahden pariskunnan voimin, oltiin silloin noin viisikymppisiä.
Mikäpäs siinä, kylpylä kokonaisuudessaan oli upea paikka eikä tuo Saunamaailma sitä missään nimessä huononna!
Molempia sukupuolia oli Saunamaailmassa aika tasapuolisesti ja eri ikäryhmiäkin oli edustettuna. Mitään häiriökäyttäytymistä (edes tuijottelua) en havainnut. Nautittiin saunomisesta ja jos joku ehkä nautti salaisesti silmänruoasta niin so what.
Tähän ikään mennessä minä ja vaimoni olemme saunoneet spontaaneissa yhteissaunatilaisuuksissa jo viidellä vuosikymmenellä, sekä yhdessä että erikseen. Ei tuo alastomuus sekaporukoissa jaksa hetkauttaa sen kummemmin – mutta on ihan kiva, jos saunaseurue pääsee rennoissa tunnelmissa nauttimaan samoista löylyistä samoilla lauteilla ilman turhaa sukupuolierottelua! Katinkullassahan tuo näkyi toimivan ihan ventovieraidenkin kesken.
Saattaisin tulla Katinkullan Saunamaailmaan toistekin! Matkaa on niin paljon, että asioikseni en jaksa lähteä. - xxx
jutut
- pyyhe päällle ja men
Voi sinne mennä pyyhe päälläkin, jos ei halua näyettä itseänsä. Kunhan muistaa ottaa uikkarit alta pois!
- Pashkasikha
Pierasin ravakasti siellä... taisipa "lusikalliset" lähtä ilmoille samalla... HAHHAAAA!!!
- saunamaailma
Mielestäni saunamaailma on heino paikka. Olen siellä vaimoni kanssa muutamia kertoja käynyt ja tottakai olemme katselleet vastakkaisia sukupuolia jopa keskustelleet näistä jälkeen päin. Vaimoni mielestä miesten tulisi hieman myös pitää huolta alapäästään eivät naiset kuulemma sitä kokoa niin katso vaan monien miesten järkyttävä pehko pistää silmään. Tämän vuoksi pidän itseni siistinä ja huomaan kyllä monen naisen huomaavan sen jopa saanut siitä positiivista palautettakin. Pitäähän vaimonikin itsensä posliinina tai lähes posliinina on se paljon mukavampaa touhuta märän karvattoman kanssa.
Viime kerralla olin myös anoppini kanssa yhtäaikaa saunamaailmassa. Tiedän että hän tottakai katsoo varustustani, mutta eihän asialla ole mitään tekemistä seksin kanssa. Kukaan ei voi väittää etteikö katsoisi vastakkaista sukupuolta varsinkin jos on vierekkäin suihkussa tämän kanssa. Hän näkee löysänä roikkuvan munani ja minä näen hänen alastoman vartalonsa.
Tietysti vanhemmat tiirailevat miehet ja nuoret puolikovat kundit ovat hieman huvittavia tapauksia. Huomaan kyllä vaimoni joskus jopa härnäävän noita nuoria poikia pesemällä esim. rintojaan hyvinkin hartaasti... - Pyöreä reikä
Melkosen riskaabelia hommaa istuskella hikisellä kaakelilla paljain persein. Ja siinä voi vaan kuvitella moniko persereikä siinä on aiemmin vuotanut samassa paikkaa. Oli sitten nainen tai mies. Siinä on sellainen bakteeri-eliöiden paikka huipussaan että ei paremmasta väliä. Oli sitten posliini tai ei.
Ei tulis mieleenkään moinen.- ErkkiPertti
Pefletti on keksitty. Ellet tiedä, mikä se on, googleta!
- 2 kertaa riitti
Pari kertaa olen käynyt ja nähnyt pelkkiä kyttääjiä ja kaikenmaailman pervoja.Itsensäpaljastelijoiden lempipaikka.
- 3-voltti etelästä
Heittäkäämme voltteja tänä viikonloppuna oikein olantakaa niin, että oikein pefletit lentää ja vetelät heiluu!!!!!!!!
- Angelliina82
Kerran tuli työn puolesta käytyä yhdistetyllä konferenssi- ja työmatkalla Katikullassa ja tyttöporukalla kokeiltua Saunamaailma pienessä rohkeuden puuskassa.
Kiva paikka :).
Pientä itsensä voittamista bikinien ylä- ja varsinkin alaosan riisuminen ensin vaati, mutta rintojen ja häpykarvoituksen näkyvillä oloon tottui yllättävän nopeasti eikä hiertävien polyamidiriepujen puuttuminen lopulta juuri hetkauttanut.
Saunottiin ja kylvettiin molemmat sukupuolet sulassa sovussa ja muutama lapsikin oli tullut vanhempiensa kanssa paikalle.
En katsellut miehiä vaan käänsin katseeni ihan vaistonvaraisesti toisaalle ja olin havaitsevinani että miehet tekivät samoin. Alastomuus ikään kuin synnyttää aivan toisenlaisen kunnioittamisen ilmapiirin kuin uimahallissa, jossa piukeasti istuvat bikinit yhtäältä houkuttaa miehiä tiirailemaan ja ennen kaikkea tuntuu antavan tuolle tiirailulle jos jonkinlaisen oikeutuksen.
Voin suositella! - poke2
siellä no joskus tunkastukkin siellä saunassa nii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815