ennen asiakkaalle oltiin tosi kohteliata ja

köyhän näköinen

Asiakas oli aina oikessa. Nyt palvelu mennyt ,että asias joutuu itse itsensä palvelemaa, jos joutuu joskus kysymään jotain kehnot on palvelut..

2

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhautuma

      Ei enää jaksa olla kohtelias jos kysellään vain typeriä.
      Raivostuttava tapa joillain asiakkailla tulla kyselemään ihan typeriä kysymyksiä ja heittäytyä täysin kädettömäksi. Jotkut keksivät oikein tekosyitä millä saisivat edes vähän huomiota osakseen, tähän ihmisryhmään kuuluvat myös ne kaikki turhasta valittajat, jotka tulevat kauppoihin pätemään kun ilmeisesti kotona ei ole ketään kenelle päteä, miksiköhän, katsoisitte peiliin.

      Ei myyjän tehtävä ole pokkuroida ja mielistellä asiakkaita.
      Ostakaa ostoksenne ja lopettakaa se niskojenne nakkeleminen ja turhasta kitinä.
      Ei myyjät ole teidän piikojanne.

      • Hubadubba

        Ei se nöyrtyminen vaan nöyryys jota pitäisi löytyä asiakkaalta ja asiakaspalvelijalta. Asiakkaan pitäisi ymmärtää myyjän olevan työpaikallaan, ja olevan alansa jonkinlainen ammattilainen, ja toki myös odottaa näin olevan tai ei saa vastinetta rahoilleen palvelusta. Myyjän tm. Ymmärtää se että asiakas on vapaaehtoisesti juuei tässä myymälässä ja että tekee itse töitä työnantajalleen eikä ole ns. Omalla ajallaan. Siten asialasta pitää palvella ja olla suht. Hyväntuulinen. Suomessa huonoa asiakaspalvelua näkee päivittäin, mitta onneksi myös hyvää. Olen itse ollut myyjänä ennen vuosia, ja nyk. Työkin on asiakaspalvelua osittain puhelimessa ja face to face. Kun käyttäydyn itse korrektisti ja tervehdin myyjiä, on aika hämmentävää joskus tavata myyjä joka ei edes tervehdi takaisin tai kiitä. En anna sen silti pilata päivääni, sen verran nahka on paksuuntunut elämän aikana. Hyvin usein näkee jo myyjän tms katseesta että tämä on oikeasti väärällä uralla tai ns väliaikaisesti pätkätöissä eikä välitä siitä miten itsensä esittää työpaikallaan.

        Siinä olet väärässä että mikä on myyjän tehtävä. Nimenomaan palvelu on nro 1, eikä muu hengailu tai hyllyjen täyttö työpaikalla. Jos asiakas kysyy ystävällisesti jotain mikä liittyy myymälän toimintaan, on huonoa asiakaspalvelua ottaa tästä nokkiinsa. Harmi jos työ tuntuu noin hankalalta suorittaa, ehkä olet väärällä alalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

      Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1568
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

      Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      23
      1354
    3. Mitä tapahtuu

      Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

      Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1197
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

      Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Huomenet naiselle

      Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      952
    7. Minä täällä vaan

      Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

      Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    9. Olet huippunainen

      Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    10. T, miten mun pitäis toimia

      Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe