Asiakas oli aina oikessa. Nyt palvelu mennyt ,että asias joutuu itse itsensä palvelemaa, jos joutuu joskus kysymään jotain kehnot on palvelut..
ennen asiakkaalle oltiin tosi kohteliata ja
2
185
Vastaukset
- turhautuma
Ei enää jaksa olla kohtelias jos kysellään vain typeriä.
Raivostuttava tapa joillain asiakkailla tulla kyselemään ihan typeriä kysymyksiä ja heittäytyä täysin kädettömäksi. Jotkut keksivät oikein tekosyitä millä saisivat edes vähän huomiota osakseen, tähän ihmisryhmään kuuluvat myös ne kaikki turhasta valittajat, jotka tulevat kauppoihin pätemään kun ilmeisesti kotona ei ole ketään kenelle päteä, miksiköhän, katsoisitte peiliin.
Ei myyjän tehtävä ole pokkuroida ja mielistellä asiakkaita.
Ostakaa ostoksenne ja lopettakaa se niskojenne nakkeleminen ja turhasta kitinä.
Ei myyjät ole teidän piikojanne.- Hubadubba
Ei se nöyrtyminen vaan nöyryys jota pitäisi löytyä asiakkaalta ja asiakaspalvelijalta. Asiakkaan pitäisi ymmärtää myyjän olevan työpaikallaan, ja olevan alansa jonkinlainen ammattilainen, ja toki myös odottaa näin olevan tai ei saa vastinetta rahoilleen palvelusta. Myyjän tm. Ymmärtää se että asiakas on vapaaehtoisesti juuei tässä myymälässä ja että tekee itse töitä työnantajalleen eikä ole ns. Omalla ajallaan. Siten asialasta pitää palvella ja olla suht. Hyväntuulinen. Suomessa huonoa asiakaspalvelua näkee päivittäin, mitta onneksi myös hyvää. Olen itse ollut myyjänä ennen vuosia, ja nyk. Työkin on asiakaspalvelua osittain puhelimessa ja face to face. Kun käyttäydyn itse korrektisti ja tervehdin myyjiä, on aika hämmentävää joskus tavata myyjä joka ei edes tervehdi takaisin tai kiitä. En anna sen silti pilata päivääni, sen verran nahka on paksuuntunut elämän aikana. Hyvin usein näkee jo myyjän tms katseesta että tämä on oikeasti väärällä uralla tai ns väliaikaisesti pätkätöissä eikä välitä siitä miten itsensä esittää työpaikallaan.
Siinä olet väärässä että mikä on myyjän tehtävä. Nimenomaan palvelu on nro 1, eikä muu hengailu tai hyllyjen täyttö työpaikalla. Jos asiakas kysyy ystävällisesti jotain mikä liittyy myymälän toimintaan, on huonoa asiakaspalvelua ottaa tästä nokkiinsa. Harmi jos työ tuntuu noin hankalalta suorittaa, ehkä olet väärällä alalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1622938Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2842620Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.681741Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e431628Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381520- 1221276
- 1101194
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141154Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3501075Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063