ennen asiakkaalle oltiin tosi kohteliata ja

köyhän näköinen

Asiakas oli aina oikessa. Nyt palvelu mennyt ,että asias joutuu itse itsensä palvelemaa, jos joutuu joskus kysymään jotain kehnot on palvelut..

2

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhautuma

      Ei enää jaksa olla kohtelias jos kysellään vain typeriä.
      Raivostuttava tapa joillain asiakkailla tulla kyselemään ihan typeriä kysymyksiä ja heittäytyä täysin kädettömäksi. Jotkut keksivät oikein tekosyitä millä saisivat edes vähän huomiota osakseen, tähän ihmisryhmään kuuluvat myös ne kaikki turhasta valittajat, jotka tulevat kauppoihin pätemään kun ilmeisesti kotona ei ole ketään kenelle päteä, miksiköhän, katsoisitte peiliin.

      Ei myyjän tehtävä ole pokkuroida ja mielistellä asiakkaita.
      Ostakaa ostoksenne ja lopettakaa se niskojenne nakkeleminen ja turhasta kitinä.
      Ei myyjät ole teidän piikojanne.

      • Hubadubba

        Ei se nöyrtyminen vaan nöyryys jota pitäisi löytyä asiakkaalta ja asiakaspalvelijalta. Asiakkaan pitäisi ymmärtää myyjän olevan työpaikallaan, ja olevan alansa jonkinlainen ammattilainen, ja toki myös odottaa näin olevan tai ei saa vastinetta rahoilleen palvelusta. Myyjän tm. Ymmärtää se että asiakas on vapaaehtoisesti juuei tässä myymälässä ja että tekee itse töitä työnantajalleen eikä ole ns. Omalla ajallaan. Siten asialasta pitää palvella ja olla suht. Hyväntuulinen. Suomessa huonoa asiakaspalvelua näkee päivittäin, mitta onneksi myös hyvää. Olen itse ollut myyjänä ennen vuosia, ja nyk. Työkin on asiakaspalvelua osittain puhelimessa ja face to face. Kun käyttäydyn itse korrektisti ja tervehdin myyjiä, on aika hämmentävää joskus tavata myyjä joka ei edes tervehdi takaisin tai kiitä. En anna sen silti pilata päivääni, sen verran nahka on paksuuntunut elämän aikana. Hyvin usein näkee jo myyjän tms katseesta että tämä on oikeasti väärällä uralla tai ns väliaikaisesti pätkätöissä eikä välitä siitä miten itsensä esittää työpaikallaan.

        Siinä olet väärässä että mikä on myyjän tehtävä. Nimenomaan palvelu on nro 1, eikä muu hengailu tai hyllyjen täyttö työpaikalla. Jos asiakas kysyy ystävällisesti jotain mikä liittyy myymälän toimintaan, on huonoa asiakaspalvelua ottaa tästä nokkiinsa. Harmi jos työ tuntuu noin hankalalta suorittaa, ehkä olet väärällä alalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olet minua

      vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

      Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

      Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

      niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

      Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

      Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

      Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

      Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

      paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe