Moi.
Mulla tuli televisioni kanssa tuossa pieni ongelma vastaan ja totesin että siinä on liian vähän liitäntöjä. siitä keksinkin laitteen joka ottaa vastaan kaikki mahdolliset liitännät ja suoltaa ne ulos kaikkina mahdollisina liitäntö tapoina. esim äänelle ja kuvalle on monta erillaista ja samanlaista liitäntää sekä tietokoneelle on monta erilaista liitäntää. pelkkä liitännät yhdistävä monitoimilaite mullistaisi koko laite kulttuurin ja tulisi olemaan pää-laite käytäntö tulevaisuudessa.
mulla ku ei ole rahaa eikä ketään kenet tuntisin elektroniikka alalta että voisi tehdä kaikkien laitteiden keskus plugi rackia niin ajattelin kirjoittaa idean kaikkien kilpailtavaksi tuote ideaksi.
Please, tehkää joku kaikki plugit yhdistävä rack laite kulttuuri.
Uusi tuote idea nimeltään The Rack.
omituinen höpöttäjä
2
302
Vastaukset
- mmmmmmmmmmmmmmmmm
Tiedoks vaan että nyt kun sää oot kertonut kaikille tän niin ne voi kopioida tän idean ja patentoida sen ennen sua
- Kokeillaanpas näin
Tavallaan laite on jo keksitty. Tuon asian ajaa kunnollinen kotiteatterin A/V-viritinvahvistin. Niissä on jo käytännössä kaikki in/out-liitännät poislukien scart, jota nyt ei nykyään enää kannata juuri minkään laitteen kanssa käyttääkään. Maksaahan vahvistin toki enemmän kuin pelkkä liitinpaneeli, mutta kuka haluaa kytkeä usen laitteen yhteen, haluaa ja tarvitsee varmasti myös sen vahvistimenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1403909Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso93312Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai422913Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122812Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1382488- 502124
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951296Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631274Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist151234Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139