Mitä mieltä olette sellaisesta yhteiskunnan, mun mielestä rahojen väärinkäytöstä, kun yli 26v. poika asuu joka MUKA kotonaan (yli 52v. äitinsä kanssa, joka on naimissa) ja tällä pojalla on oma lapsi jonka isyyden hän on KÄSITTÄÄKSENI myös tunnustanut...ja kaiken lisäx hän kasvattaa marihuannaa kotonaan! Ja vetää kaiken vaan hänelle saatavan yhteiskunnan tuen! Eikä siinä vielä kaikki...kun tää lapsi syntyi häneellä oli aivan selvät vieroitusoireet! Ja hänen äitinsä myös hyväksyy tämän asian! Mä en hyväksy nyt enkä koskaan myöhemminkään. Ja vielä kaikenlisäx ajaa useilla omistamillaan diesel autollaan POLTTO-ÖLJYLLÄ...eikä aikoinaan omistanu ees ajokorttia...kun hänen äitinsä(lupaa multa kysymättä...lupasi hänelle...KORTITTOMALLE..minun juuri hankkimani uudehkon henkilöauton lainaan..olimme vaimoni kanssa menossa omistamallani matkailuautolla kohti Norjaa) No tämä asia selvis mulle jälkeenpäin.....ja mä tietysti raivostuin...kun miten niiden vakuutusrahojen ois käyny ku kortiton ajelee möyhypäissään mun autoo. Ja tarina jatkuu....seuraavan kerran olimme...jälleen matkailuautolla liikkeellä..tällä kertaa päämäränä Lahti ja karavanmessut....no tälläkertaa henkilöauto oli suunnannut kohti Turkua...asiana myydä kasvatetut "möyhyt"..ja taas auto lähti omin lupineen matkaan (tosin vaimo oli pojalleen luvan antanut...kysymättä multa jälleen kerran....yhtään mitään!) Ja kaikenlisäx kun oon yrittäny puuttua asiaan.....oon saanu koko heidän sukunsa vihat niskoilleni! PITÄSKÖ EROTA??
Avustuksia?
MP
2
136
Vastaukset
- anus
Eroa ihmeessä kun se äitinsä taitaa olla päästään sekaisin!!
- minna
ai jaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2223845Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️323155Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi333134Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k223018Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem842944Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.52862- 92258
Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2282247Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872096Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill92058