Miksi kaikki teinit on kaapissa?

X-95

Nuoria ollaan vaa kerran ja mä en voi toteuttaa itteäni oman ikästen kansaa (16w) kun kaikki on kaappihomoja! Okei älkää tulki kaapista, mut vinkatkaa vaikka silmää ni tehää jotain kivaa;) Kaappihomojen pitää tehä alote prkl!

66

11444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andee93

      Mä oon ite kaapis, mut oon tsekkaillu yhtä jätkää skoles.. Tuntuu et saattais olla homo, mut en oo viel ainakaa uskaltanu tehä mitää asialle. Ehkä tässä loman jälkeen vois sitte vaikka vähä vinkkaa silmää;)

      • Jukkapalmi

        Homot saa helposti turpaan eli en olisi homo


      • Vanhoja_virsiä

        Höpö höpö. Olen ollut avoimesti homo useita kymmeniä vuosia, ja asunut niin maaseudulla kuin kaupungissa, eikä koskaan kukaan ole antanut "turpaan", ei edes ole huudeltu tms. missään mitään. Ehkä jossain tietyissä piireissä niin voi käydä, mutta en tiedä millaisissa.


      • Anonyymi
        Jukkapalmi kirjoitti:

        Homot saa helposti turpaan eli en olisi homo

        Onko se siis sinun oma valintasi vai?


      • Anonyymi

        Mikä oli


      • Anonyymi
        Vanhoja_virsiä kirjoitti:

        Höpö höpö. Olen ollut avoimesti homo useita kymmeniä vuosia, ja asunut niin maaseudulla kuin kaupungissa, eikä koskaan kukaan ole antanut "turpaan", ei edes ole huudeltu tms. missään mitään. Ehkä jossain tietyissä piireissä niin voi käydä, mutta en tiedä millaisissa.

        Ei sivistyneet ihmiset ihmisille huutekekkaan , ne in vaan ne joilla ei ole oikeaa tietoa asiasta, ja kiva kuulla ettet ole saanut kärsiä asiasta mikä on sentään ihmisen yksi ominaisuus , ja saakin olla


      • Anonyymi
        Jukkapalmi kirjoitti:

        Homot saa helposti turpaan eli en olisi homo

        Jaa et olisi homo. Siis oletko luulossa että sen päättää jotenkin itse millaisena syntyy tähän maailmaan. Typerä toteamus sinänsä.
        Ja ne jotka hakkaa toisia ihmisiä , ovat hyvin epätietoisia ihmisiä , sekin on sairaus , kun vihataan jotain mille toinen ei voi mitään , eikä tarttekkaan voida. Minulla on monta tuttava jotka ovat homoja, en näe heissä mitään eroa muihin ihmisiin verrattuna. Ihan tavallisia ihmisiä ovat.


    • 3+14

      Voi että kuinka helppoa olisikaan jos koko kaappitouhua ei olisi keksittykään. Ite käytin yläasteella ja lukiossa varmaan 90% ajasta miettien onko joku kaapissa vai ei, ja miten viestittää sille jotain kun oon ittekkin kaapissa ja jos se ei olekkaan homo niin sitten se paljastaa mut ja tuun ilmi ja sitten kukaan ei enää oo kaveri kun pelkäävät muiden luulevan homoiksi niitäkin jotka on homon kavereita ja ja ja.... ....

      Jne jne jne.... arrrrrrghhhh! Siellä se olis vielä ollu helppoo, kun nyt ei ees oo mitään luokkia.

      Niin paljon enempi voisi pitää hauskaa, jos kaappihomous ei edelleenkin olis niinkuin 'rikos' jota ei oo vielä tunnustanu kellekään. Kadehdin niitä jotka on ulkona kaapista. En kyl vieläkään oo tajunnu miksi se on mun mielestä muille muka niin eri asia jos MÄ olen homo kuin että joku toinen.

      Hajoan. ^_____^'

      • rohkaistukaa :)

        olen 15 w. ja olen ollut pihalla kaapista jo 2 vuotta, eikä monikaan ole sen jälkeen kiusannu, ja yleensä tytöt, jos niitä on kavereina, nii ymmärtää ja on ihan fiiliksissä, että on saanu homo ystävän ja heidän kanssaan keskustelu on niin paljon mukavempaa, kun tuntee, että henkilö luottaa sinuun, koska tuntee olevansa samalla aaltopituudella, kuin tyttöjen kanssa :) että tosiaan kaapista pihalle vaan :)


      • Anonyymi

        Kysynyt yhdeltä tutulta miten uskaltaa näyttää mielenkiintonsa. Hän sanoi että sen vaan jotenkin tietää tai vaistoaa että toinen on samanlainen , sanoi ettei osaa sitä oikein selittää edes .joten kai sen toinen toisistaan jotenkin huomaa .


    • Kerranhan_eletään

      Nii, ei se vaan oo helppoo alkaa tosta vaan näyttää ulospäin et oma sukupuoli kiinnostaa - varsinkaa koulussa, missä kuitenki vihollisia on helpompi saada ku ystäviä (oon ite lukiossa). Eri asia perheen sisällä: oon 17-vuotias ja seurustelin inan vajaan vuoden ihan avoimesti toisen pojan kanssa. Kaveriporukalle en asiaa selittäny sen kummemmin ku että vein poikakaverin ekstemporena kavereita tapaamaan ja totesin et: "Moiks, tässä on mun poikaystävä". Asiasta ei kellää ollu MITÄÄN negatiivista sanottavaa, päinvastoin :'D Kyllä meillä sitte rohkeutta riittiki ku toisen käsi kädessä oli: käveltiin kaupungilla parina ja elokuvissaki hyvä ettei sylikkäin oltu >:'D Kyllä ne ihmisten katseet oli näkemisen arvosia, voi jessus sentää :D Sitte ku erottiin ni taas oman seksuaalisuuden näyttäminen vähenty, mut uskon että moni on koulussa jo päätelmänsä musta tehny. Kukaan ei vaan uskalla tulla päätään aukomaan, ku oon "sanavalmiin maineessa". Toinen syy, miksi mua "pelätään" on erinomanen koulumenestys :''D Toki homouden "hyväksymisaste" vaihtelee Suomessa: ite asun Lounais-Suomessa, missä toleranssi on kai keskimäärästä parempi(?) Huhhuh, tulipas lainausmerkkejä :P

      • Kyllä täällä

        Lounais-Suomessakin tuota homottelua kuulee nuorten keskuudessa sivusta seuranneena ihan kiitettävän paljon.
        Harva varmaan kaapissa itsaria tekee, mutta kiusattuna monikin, joten kannattaa miettiä missä avautuu.


      • mies__28v
        Kyllä täällä kirjoitti:

        Lounais-Suomessakin tuota homottelua kuulee nuorten keskuudessa sivusta seuranneena ihan kiitettävän paljon.
        Harva varmaan kaapissa itsaria tekee, mutta kiusattuna monikin, joten kannattaa miettiä missä avautuu.

        Homous on edelleen Suomessa kaikkein yleisin teinipojan/nuoren miehen itsemurhan syy... vaikkei siihen edes kiusaamista liittyisi. Noiden nuorena tehtyjen itsemurhien seurauksena homoseksuaalin elinajanodote on peräti 15v muuta väestöä alhaisempi.

        Omista kavereista on 3 lähtenyt. Pahinta aikaa tuntuu olevan siinä parinkympin tienolla.


      • niinpä...
        mies__28v kirjoitti:

        Homous on edelleen Suomessa kaikkein yleisin teinipojan/nuoren miehen itsemurhan syy... vaikkei siihen edes kiusaamista liittyisi. Noiden nuorena tehtyjen itsemurhien seurauksena homoseksuaalin elinajanodote on peräti 15v muuta väestöä alhaisempi.

        Omista kavereista on 3 lähtenyt. Pahinta aikaa tuntuu olevan siinä parinkympin tienolla.

        Elämässä on niin paljon muutakin, että on järjetöntä tappaa itseään jos ei löydä heti sitä oikeaa tai vaikka kiusattaisiin. Minuakin on kiusattu, mutta en ole suostunut koskaan näyttämään että kärsisin, vaikka välillä pahalta tuntunutkin. Ei toisten pidä antaa päättää omasta elämästään.

        Minulta myös muutama tuttu ja koulukaverikin tappanut itsensä ja pari tuttua homoa tappanut itsensä vanhemmiten. Homotkin voi olla ilkeitä toisilleen ja itsekin ollut turhan välinpitämätön.


      • oikeastiko?
        mies__28v kirjoitti:

        Homous on edelleen Suomessa kaikkein yleisin teinipojan/nuoren miehen itsemurhan syy... vaikkei siihen edes kiusaamista liittyisi. Noiden nuorena tehtyjen itsemurhien seurauksena homoseksuaalin elinajanodote on peräti 15v muuta väestöä alhaisempi.

        Omista kavereista on 3 lähtenyt. Pahinta aikaa tuntuu olevan siinä parinkympin tienolla.

        "

        Homous on edelleen Suomessa kaikkein yleisin teinipojan/nuoren miehen itsemurhan syy..

        "

        JOS TUO ON TOTTA, TODISTA! PELOTTAVA JUTTU.


      • Taas yksi
        oikeastiko? kirjoitti:

        "

        Homous on edelleen Suomessa kaikkein yleisin teinipojan/nuoren miehen itsemurhan syy..

        "

        JOS TUO ON TOTTA, TODISTA! PELOTTAVA JUTTU.

        alle 50v. tuttu kuollut. Monta kertaa "yritti" tappaa itsensä, jokin aika sitten löytynyt, 2 vk maannut sängyssä kuolleena. En tiedä tarkemmin, enkä ollut moneen vuoteen tekemisissä, mutta surulliselta tuntuu.


      • 670987655

        Ketjun aloittajaa kehottaisin odottelemaan, sillä seksuaaliidententtisi on vielä kehitysvaiheessa.Kenties ne tytöt kuitenkin on tarkoitettu sinun tulevan kypsän libidon tyydyttäjiksi.Koetko mahdollisesti esim. ulkonäköpaineita lähestyäksesi ikäisiäsi tyttöjä.


      • Anonyymi
        mies__28v kirjoitti:

        Homous on edelleen Suomessa kaikkein yleisin teinipojan/nuoren miehen itsemurhan syy... vaikkei siihen edes kiusaamista liittyisi. Noiden nuorena tehtyjen itsemurhien seurauksena homoseksuaalin elinajanodote on peräti 15v muuta väestöä alhaisempi.

        Omista kavereista on 3 lähtenyt. Pahinta aikaa tuntuu olevan siinä parinkympin tienolla.

        Valitettavasti homous kielii monen kohdalla myös todella pahoista mielenterveysongelmista tai persoonallisuushäiriöistä. Sille on saattanut olla ihan syynsä, että se on aikaisemmin luokiteltu mielisairaudeksi. Sen verran häröä jengiä noissa appseissakin ja seuranhakusivustoilla pyörii, että pistää miettimään missä on mennyt vikaan.


      • Anonyymi
        niinpä... kirjoitti:

        Elämässä on niin paljon muutakin, että on järjetöntä tappaa itseään jos ei löydä heti sitä oikeaa tai vaikka kiusattaisiin. Minuakin on kiusattu, mutta en ole suostunut koskaan näyttämään että kärsisin, vaikka välillä pahalta tuntunutkin. Ei toisten pidä antaa päättää omasta elämästään.

        Minulta myös muutama tuttu ja koulukaverikin tappanut itsensä ja pari tuttua homoa tappanut itsensä vanhemmiten. Homotkin voi olla ilkeitä toisilleen ja itsekin ollut turhan välinpitämätön.

        oikein hyvä. Oot hieno kaveri jatka samaan malliin.


      • Anonyymi

        Ihan totta olen huomioinut että missä lääneissä ollaan aina vaan. Vanhojen ennakkoluulojen kanssa . Minullakin on yksi sukulainen joka on oikein pahoin homofoobinen , luulis että olis paremmin asioista perillä, vaan ei ole tieto päässyt hänen päähänsä


      • Anonyymi
        Kyllä täällä kirjoitti:

        Lounais-Suomessakin tuota homottelua kuulee nuorten keskuudessa sivusta seuranneena ihan kiitettävän paljon.
        Harva varmaan kaapissa itsaria tekee, mutta kiusattuna monikin, joten kannattaa miettiä missä avautuu.

        Miksiköhän nuoret kiusaa eikö heillä pitäisi jo asiat selvillä , että tietävät miksi joku ihminen on erilainen . Vai onko ne niitä oppilaita jotka eivät koskaan muuta koulua tule käymään , vaan luettelevat itsensä elämän kovan koulun käyneenä. Siis toisin sanoen eivät tule koskaan oppimaan muuta kun ainoastaan , juuri ihmisten kiusaamisen ja halveksimisen


      • Anonyymi
        mies__28v kirjoitti:

        Homous on edelleen Suomessa kaikkein yleisin teinipojan/nuoren miehen itsemurhan syy... vaikkei siihen edes kiusaamista liittyisi. Noiden nuorena tehtyjen itsemurhien seurauksena homoseksuaalin elinajanodote on peräti 15v muuta väestöä alhaisempi.

        Omista kavereista on 3 lähtenyt. Pahinta aikaa tuntuu olevan siinä parinkympin tienolla.

        Jos ihmiset osaisivat suhtautua luonnollisesti asiaan eikö oltaisi tuomitsemassa ihmistä joka ei voi seksuaalisuudelleen mitään Jos On homo, ja saa ollakin. Mutta kun vahat ihmiset huoppaavat asiasta, ja ja uskovaiset ne vasta kaikista kauheimpia ovat tuomitessaan homoja, koska heille ei tieto tartu päähän . Niin ei ihme jos nuori ihminen saa kriisin elämäänsä , sellaisten ihmisten kiusaamisesta asiasta jolle ei voi mitään , ja tekee itsemurhan kun ei näe tietä ulos kahleista joita toiset ihmiset tyhmyydessään heille asettaa.
        Niin se Suomalainen on pihalla asioista että tuomitsee jonkun ihmisen syntiseksi .mutta itse pitää itseään hurskaana uskovaisena . Ällöttöviä sinänsä
        Jokaisen ihmisen elämä on yhtä kallis , ja jokaisen on saatava olla sitä mitä on , ilman että joku ääliö on aina naama auki toisen ihmisen olemisista jotka ei kellekkään kuulu edes


      • Anonyymi
        niinpä... kirjoitti:

        Elämässä on niin paljon muutakin, että on järjetöntä tappaa itseään jos ei löydä heti sitä oikeaa tai vaikka kiusattaisiin. Minuakin on kiusattu, mutta en ole suostunut koskaan näyttämään että kärsisin, vaikka välillä pahalta tuntunutkin. Ei toisten pidä antaa päättää omasta elämästään.

        Minulta myös muutama tuttu ja koulukaverikin tappanut itsensä ja pari tuttua homoa tappanut itsensä vanhemmiten. Homotkin voi olla ilkeitä toisilleen ja itsekin ollut turhan välinpitämätön.

        Silloin kun ihmiset tulevat ulos kaapista ja uskaltavat olla sitä mitä ovat niin ovat vapaita ihmisiä elämään omalla tavallaan . Mutta jos vaan ollaan kaapissa niin ijåhmisen luulee ettei heitä ole edes olemassa silloin on ainoastaan omaa itseään haavoittanut kun ei uskalla olla herra omassa elämässään vaan antaa typeryksien puheiden pelossa heidän vielä pilata ainoan elämänsäkkin jonkun idiootin vuoksi
        joten ulos kaapista kaikki , maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole mitään ongelmaa siitä millä seksuaaliselta suuntauksella joku on syntynyt ja kun rehellisesti on sitä mitä on niin ei pitäisi kenelläkään olla nokan koputtamista .


      • Anonyymi
        Taas yksi kirjoitti:

        alle 50v. tuttu kuollut. Monta kertaa "yritti" tappaa itsensä, jokin aika sitten löytynyt, 2 vk maannut sängyssä kuolleena. En tiedä tarkemmin, enkä ollut moneen vuoteen tekemisissä, mutta surulliselta tuntuu.

        Muistan nuoruudessa yhden komean nuoren miehen , nyt vasta tajuan. Täydellisesti miksi hän tappoi itsensä . Kun ajattelee ettei hön koskaan ollut n poikana muiden poikiaåen leikeissä vanhempana oli aina yksin , oli todella komea mies. Vaan ei jaksanut elämänsä paineita .ja otti hengen itseltään naiset olivat hänestä kiinnostuneita mutta hän ei koskaan ollut naisten kanssa, .eihän siihen aikaan ymmärretty koko asiaa edes . Mutta nyt kun muistelen niin olen varma että, hän oli homo.
        Siis sillä paikkakunnalla jossa hän asui ei olisi kukaan uskaltanut varmaan edes paljastaa että oli toisenlainen . Kun siellä ei voi sitä tehdä vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti homous kielii monen kohdalla myös todella pahoista mielenterveysongelmista tai persoonallisuushäiriöistä. Sille on saattanut olla ihan syynsä, että se on aikaisemmin luokiteltu mielisairaudeksi. Sen verran häröä jengiä noissa appseissakin ja seuranhakusivustoilla pyörii, että pistää miettimään missä on mennyt vikaan.

        Silloin kun ihminen näkee ettei häntä hyväksytä sellaisena kun hän on , ja tuntee itsensä arvottomaksi niin ei ihme jos masennus alkaa vaivaamaan , siis itse homous ei ole syy , vaan homofoobiset ihmiset jotka ovat estämässä heidän elämäänsä kaiken maailma; asioilla , esim muka syntiä syntyä homoksi , kas kun sitä ei itse päätä edes .ja kova kova miehet rivoine puheineen ovat alentamassa , niin. Silloin saa kyllä heteropoikakin mielenterveys ongelmia jos tuntee itsensä arvottomaksi ihmisenä .
        Siksi on tärkeää ettei ihmisiä kiusata vaan annetaan jokaisen; olla sellaisia mitä olemme. Äminun heterouteni ei ole mitenkään uhattu homojen taholta


    • No homous ei ole yleisin teinien itsemurhan syy vaan seksuaalinen SYRJINTÄ.

      Jos joku on homoseksuaali, se ei tarkoita sitä että tämä tekisi itsemurhan automaattisesti ilman kiusaamista tai muuta vastaavaa.

      Nuoret homot tekevät itsemurhan koska he pelkäävät vanhempien, kavereiden, sukulaisten ja yhteiskunnan hylkäävän tai tappavan heidät tämän takia.

      Itsemurhan syynä voi olla masennus, työttömyys, itsesääli, syrjintä, kiusaaminen, pilkkaaminen, päihde ongelmat tai moni muu asia.

      Pääsyynä itsemurhaan on ihmisen elämän halun loppuminen ja/tai ihminen ei yksinkertaisesti enää jaksa elää siinä PASKASSA tai valheessa jota joutuu päivästä toiseen kestämään ilman äidin, isän, sukulaisten, kavereiden tai kenenkään apua.

      Homoseksuaalisten ihmisten hyväksyminen ihmisinä on ÄÄRETTÖMÄN tärkeää, sillä juuri syyllistäminen, pilkkaaminen, syrjintä ja paheksunta ajavat herkemmät homot itsemurhiin.

      Syrjintä tappaa ihmisiä sitä vain ei huomaa ihan heti tai lainkaan, esimerkiksi Natsi saksassa monet tiesivät juutalaisten joutuvan keskitysleireille mutta juurikaan kukaan ei tiennyt systemaattisesta juutalaisten tappamisesta kuin vasta sodan viimeisinä vuosina.

      Stalinin ja nykyisen Pohjois-Korean hallituksen kaikista hirveyksistä ei ole vielä nykypäivänäkään muuta kuin huhuihin perustuvaa tietoa, kaikki pysyneet salassa pelon ja syrjinnän takia sillä Pohjois-Koreassa tapetaan kuolemaantuomitun lisäksi tämän kaikki kolmatta sukupolvea olevat sukulaiset.

      Syrjintä näyttää olevan vain pientä leikin laskua, mutta sen ikävät puolet näkee vasta kun se on väärässä asemassa olevan väärän henkilön käyttämää.

      • Anteeks mut pitäskö mun välittää mitä muut ajattelevat mielipiteistäni?


    • 1994

      Siksi, etten halua lentää pois kotoa ennen kuin oon käynyt lukion ja saanut opiskelupaikan. Nih.

    • 17.homonuori

      ^ihan sama mulla :/ kauheeta tää kaappielämä!!!

      • Ja minkäs takia te lentäisitte ulos kotoanne?

        Jos teidän vanhemmat heittävät teidät ulos talosta ennen kuin olette kykeneviä huolehtimaan itsestänne sossutantat tulevat kukkahatut heiluen takomaan velvollisuuksista vanhemmillenne.

        Edes 18 vuotiaana ei voi muuttaa pois kotoa jos ei ole opiskelupaikkaa, työtä tai muuten varaa hankkia omaa asuntoa sekä toimimaan itsenäisesti.

        Suomennettuna teidän vanhemmat voivat ja ovat itse asiassa velvollisia estämään teitä muuttamasta pois kotoa vaikka olisitte täysi-ikäisiä mikäli he kykenevät todistamaan ettette te kykene elämään itsenäisesti, eli pelko vanhempien heittävän teidät ulos on turha.

        Juu totta, 18 vuotiaana saat muuttaa vapaasti pois mikäli löydät asunnon, muussa tapauksessa vanhempiesi on maksettava asuntosi vuokra, ostettava sinulle asunto tai pidettävä sinut kotona kunnes täytät 22 vuotta jolloin sinut on oikeutettu asumistukeen ja tuettuun asumiseen.


      • viirastulle
        tuuras.ville kirjoitti:

        Ja minkäs takia te lentäisitte ulos kotoanne?

        Jos teidän vanhemmat heittävät teidät ulos talosta ennen kuin olette kykeneviä huolehtimaan itsestänne sossutantat tulevat kukkahatut heiluen takomaan velvollisuuksista vanhemmillenne.

        Edes 18 vuotiaana ei voi muuttaa pois kotoa jos ei ole opiskelupaikkaa, työtä tai muuten varaa hankkia omaa asuntoa sekä toimimaan itsenäisesti.

        Suomennettuna teidän vanhemmat voivat ja ovat itse asiassa velvollisia estämään teitä muuttamasta pois kotoa vaikka olisitte täysi-ikäisiä mikäli he kykenevät todistamaan ettette te kykene elämään itsenäisesti, eli pelko vanhempien heittävän teidät ulos on turha.

        Juu totta, 18 vuotiaana saat muuttaa vapaasti pois mikäli löydät asunnon, muussa tapauksessa vanhempiesi on maksettava asuntosi vuokra, ostettava sinulle asunto tai pidettävä sinut kotona kunnes täytät 22 vuotta jolloin sinut on oikeutettu asumistukeen ja tuettuun asumiseen.

        Missäs laissa noin kerrotaan? Vanhempien taloudellinen vastuu loppuu kun lapsi 18v.


      • näinikään
        tuuras.ville kirjoitti:

        Ja minkäs takia te lentäisitte ulos kotoanne?

        Jos teidän vanhemmat heittävät teidät ulos talosta ennen kuin olette kykeneviä huolehtimaan itsestänne sossutantat tulevat kukkahatut heiluen takomaan velvollisuuksista vanhemmillenne.

        Edes 18 vuotiaana ei voi muuttaa pois kotoa jos ei ole opiskelupaikkaa, työtä tai muuten varaa hankkia omaa asuntoa sekä toimimaan itsenäisesti.

        Suomennettuna teidän vanhemmat voivat ja ovat itse asiassa velvollisia estämään teitä muuttamasta pois kotoa vaikka olisitte täysi-ikäisiä mikäli he kykenevät todistamaan ettette te kykene elämään itsenäisesti, eli pelko vanhempien heittävän teidät ulos on turha.

        Juu totta, 18 vuotiaana saat muuttaa vapaasti pois mikäli löydät asunnon, muussa tapauksessa vanhempiesi on maksettava asuntosi vuokra, ostettava sinulle asunto tai pidettävä sinut kotona kunnes täytät 22 vuotta jolloin sinut on oikeutettu asumistukeen ja tuettuun asumiseen.

        Ei ole vanhemmilla mitään vastuuta enää 18v jälkeen. Sossu maksaa vuokrat eikä vanhemmat, jos ittellä ei fyrkkaa ole.


    • Heitteillekkö 18v?

      Sossu maksaa opiskelijan tai työttömän työnhakijan asumiset yms.

      Jos henkilö on vaikeasti vammautunut tai muuten ei kykene toimimaan itsenäisesti tai hallitse itsenäistä elämää ovat vanhemmat velvollisia huolehtimaan lapsestaan 22 vuotiaaksi ast

      Heitteille ei saa jättää oli henkilö kuinka täysi-ikäinen tahansa.

      Ei tarvitse olla kehari tai invaliidi yms. ollakseen kykenemätön asumaan itsenäisesti

    • Tarkennusta

      "Sossu maksaa opiskelijan tai työttömän työnhakijan asumiset yms.

      Jos henkilö on vaikeasti vammautunut tai muuten ei kykene toimimaan itsenäisesti tai hallitse itsenäistä elämää ovat vanhemmat velvollisia huolehtimaan lapsestaan 22 vuotiaaksi ast

      Heitteille ei saa jättää oli henkilö kuinka täysi-ikäinen tahansa.

      Ei tarvitse olla kehari tai invaliidi yms. ollakseen kykenemätön asumaan itsenäisesti"

      Ei ihan näin mene mutta lähelle.

      18 vuotta täyttänyt henkilö voi halutessaan muuttaa pois kotoa mikäli tähän pystyy, voit siis 18 vuotiaana asua vaikka asunto-autossa tai teltassa leirintäalueella mikäli sinulla on siihen varaa.

      Vanhemmat voivat pitää lapsensa kotona vielä 22 vuotiaaksi asti mikäli heillä on siihen asialliset perustelut.

      Lapsi saattaa tällöin asua arkipäivinä opiskelija kämpässä tai valtion tukiasunnossa mutta kotiosoite on vanhempien luona ja lapsi joutuu käymään vanhempien luona säännöllisesti viikonloppuisin (siksi sisäoppilaitoksissa ei henkilökunnan puuttumisen lisäksi saa jäädä viikonlopuiksi ilman hyvin perusteltua syytä koulun opiskelija asuntoihin asumaan).

      Näitä perusteluita ovat mm:

      1. Taloudellinen holhous

      2. Luottorekisteri merkintä

      3. Mikäli henkilöllä ei tulot riitä menoihin suhtautettuna vuokran maksamiseen ja vanhempien yhteen lasketut kuukausi ansiot ovat yli 7 000€.

      4. Vuokra-asuntoa ei vain ole yksinkertaisesti löytynyt

      Elatusvelvollisuus tarkoittaa elämisen kannalta pakollisten tarpeiden täyttämistä jotka siis ovat tasan ruoka ja asunto.

      Sossu ei enää myönnä helposti mitään tukia ellet ole eläkkeellä, opiskelemassa tai ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi.

    • kdlgkflnflnkdsk

      Miks kaapissa olemisesta tehdään aina niin iso juttu? Se on vain suuntautuminen ei sen enempää.

    • Anonymous666

      Pakko kommaa, vaikka itse en valitettavasti enää olekkaan teini. Mutta mun oma tarina on se että oikeastaan pakko olla kaapissa, koska muuten se vaikuttaisi sukulais suhteisiin ja suku on läpi mätä siinä mielessä, että aina juorutaan, puhutaan paskaa ihmisten seläntakana, varsinkin jos joku on vähän poikkeava/erinlainen ja itse en haluais/jaksais olla aina se henkilö josta puhutaan paskaa seläntakana. Toisaalta en jaksais välittää koko asiasta, mutta välillä on sellasia tilanteita että sukulais suhteita tarvitsee vaikka ne onkin tehneet toisaalta mun elämästä helvettiä. Ja toisaalta homudella ja kaapissa ololla ei enää mun omalla kohdalla ole mitään väliä.

    • mikävillitys

      Maailmalla leviää uusi villitys---homot menee takaisin kaappiin--

    • Kaappi

      Ei nykymaailmassa ketään kiinnosta onko homo vai ei. Tulkaa ihan vapaasti sieltä kaapeista ulos, ja jos on niin häpeällistä tai jotain olla homo niin älkää olko.

      • udycvhgvh

        Ei se ny ihan niin toimi


      • Kkkpsien

        Kyllä se toimii juuri sillä tavalla. Mua suorastaan raivostuttaa nämä kaikenmaailman "Seta-aktiivit", jotka tekevät seksuaalisuudestaan itse niin poikkeavan asian, että siitä muodostuu demoni oman pään sisälle. Tätä mörköä sitten jaellaan eteenpäin muille, jolloin ihmiset jäävät noihin sateenkaarihihhuleiden luomiin kupliin politisoitaviksi pelinappuloiksi.

        Mulle riitti yksi kerta kun soitin Setan "läähätyslinjalle" ja ymmärsin, että tuosta sateenkaari-ideologiasta ei ole mitään muuta kuin haittaa ja sitä vetävät sairaat perverssit. Päätin sitten omin avuin ihan vaan tulla rehellisesti ulos kaapista ja hengissä sitä vieläkin ollaan. Jotain kavereita lähti ja jotkut ihmiset muuttivat suhtautumista muhun, mutta enemmän hyvää mainosta mä olen homoista antanut kuin sitä jonkun järjestön tai lipun takaa kirkuvat ihsmiskuvotukset.


      • tdzjtj

        Toisaalta jos nuo lippuja liehuttavat ihmiskuvotukset ei olisi menneinä vuosina marssineet ja kirkuneet ei sinunkaan ihmisoikeutesi kovinkaan hääppöiset olisi. Äkkiä tulisi Suomea ikävä kun ihmisoikeudet on Venäjän kaltaisella tasolla, jossa ainut oikeutesi on nippa nappa olla olemassa.


      • Anonyymi

        "jos on niin häpeällistä tai jotain olla homo niin älkää olko"
        Ai jaa,no kun sinä olet hetero ja alkaa ahdistaa niin älä ole hetero,niinhän se toimii!!Hohhoijaa.


      • Anonyymi

        Lisäys tuohon:niin älkää olko homoja:Ymmärrys hoi,äly älä jätä..ai mut eihän sulla noita ookaan.


    • TotuusSattuu1

      Homot ovat väestössä todellinen vähemmistö, joten ehkä siksi voi tuntua yksinäiseltä. Voitte katella vaikka noista gay appseista miten paljon niillä on lataajia suhteutettuna koko maailman väkimäärään. Ja sitten vielä otetaan huomioon, kuinka moni niiden sovellusten käyttäjistä on oikeasti 100% homoja. Saadaan melko lohduttomia lukemia.

      Olen pahoillani, mutta media luo aivan liian paljon epätoivoa nuorten homojen keskuuteen.

      • Wanhahomo

        Media? Millä tavoin?


      • dtjdxjt

        Hlbt-väkeä on enemmän kuin esim. sotaveteraaneja tai kehitysvammaisia. Kukaan ei motkota noiden vähemmistöjen pienuudesta kun puhutaan heidän oikeuksistaan.


    • Outi-Sinuiksi-palvelu
    • Anonyymi

      No kuule,nyt on jopa ilmestynyt Homopojan opas kirja,sitä vaan lukemaan.

    • Anonyymi

      mut entsä ruotsis

    • Anonyymi

      Jos on mahdollista, kannattaa pysyä visusti kaapissa, silloin on mahdollista nousta jopa presidentiksikin ja terävimpään kärkeen, SUPO:n pääjohtajaksi.
      Edellyttää naisen kanssa naimisissa oloa!

    • Anonyymi

      Nuoret ei ole kaappihomoja.
      Nuorena pitää kokeilla mistä pitää, eli elimet yhteen.

      "Ei kerta homoksi tee, ja kympissä laskuri nollaantuu."
      Luki wanha wiisaus Gay Gambrinin seinällä.

      • Anonyymi

        Uhh


      • Anonyymi

        Herkussa laskuri nollaantuu kerran yössä, samaten ruusussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkussa laskuri nollaantuu kerran yössä, samaten ruusussa

        Ei kerta homoo tee. Tokakin kerta lasketaan kokeiluksi ja kolmannesta kerrasta nollautuu. Näin mä olen sen kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kerta homoo tee. Tokakin kerta lasketaan kokeiluksi ja kolmannesta kerrasta nollautuu. Näin mä olen sen kuullut.

        mut jos joku oli hetero ja sillo anto merkkei sit ku se tuli kaapist nii kiels ne merkit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut jos joku oli hetero ja sillo anto merkkei sit ku se tuli kaapist nii kiels ne merkit

        Sit tulkitsit väärin ja toivoit hänen antavan merkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit tulkitsit väärin ja toivoit hänen antavan merkkejä

        mut höpö jokju sennäköne ja silel antas takas merkejjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut höpö jokju sennäköne ja silel antas takas merkejjä

        Kuviitelet vasn, heterot ei anna merkkejä


      • Anonyymi

        Homot on homoja. Kyllä sä pikapanon vielä löydät


    • Anonyymi

      Moni haluaa tosi vanhanakin.

    • Anonyymi

      Kaapissa on hyvä olla

    • Anonyymi

      ois kiva tavata. puhut suoraan ja nätisti- Ota yhteyttä . Asun jyväskylässä. Ois kiva tavata-

    • Anonyymi

      No nyt 30w voit toteuttaa ikäistesi kanssa!

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe