-Mutta opettaja, me ihmiset emme voi olla luotuja tomusta kuten Raamatussa sanotaan sillä kun menemme veteen niin meidän pitäisi muuttua mudaksi, eikö???
Pikku-Kalle jälleen näsäviisaana;
1
188
Vastaukset
- Juha8222222
Kalle jatkaa näsäviisasteluaan:
-Mutta eihän Jeesus voi olla hyväntekijä Jeesus koska sillä oli heavymuusikon pitkä tukka ja parta.
Hells Angelsin jäseniä siis.
Kalle jäälleen viisastelee;
-En minä tietääkseni ole nähnyt Jumalaa koskaan.
Jällleen taas;
-Isäni väittää että minä olen syntynyt siitä kun he nai toisiaan äitini kanssa mutta en usko sillä minun pitäisi olla silloin poikatyttö, puoliksi kumpikin koska mies ja nainen....
Kalle taas;
-En usko Astrologiaan, en edes silloin jos saisin selville että se pitää paikkansa. Missään ei väitetä niin edes että pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673