-Mutta opettaja, me ihmiset emme voi olla luotuja tomusta kuten Raamatussa sanotaan sillä kun menemme veteen niin meidän pitäisi muuttua mudaksi, eikö???
Pikku-Kalle jälleen näsäviisaana;
1
196
Vastaukset
- Juha8222222
Kalle jatkaa näsäviisasteluaan:
-Mutta eihän Jeesus voi olla hyväntekijä Jeesus koska sillä oli heavymuusikon pitkä tukka ja parta.
Hells Angelsin jäseniä siis.
Kalle jäälleen viisastelee;
-En minä tietääkseni ole nähnyt Jumalaa koskaan.
Jällleen taas;
-Isäni väittää että minä olen syntynyt siitä kun he nai toisiaan äitini kanssa mutta en usko sillä minun pitäisi olla silloin poikatyttö, puoliksi kumpikin koska mies ja nainen....
Kalle taas;
-En usko Astrologiaan, en edes silloin jos saisin selville että se pitää paikkansa. Missään ei väitetä niin edes että pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947