vuosimali jotain 2006 ja etenpäin oon hommaamassa,,ehkä
kertokaa vapaasti hyvät ja huonot puolet .kiitoksia .
kawa zzr 1400
numibialainen
4
223
Vastaukset
- numibialainen
ostin jo. ei kannata vaivautua, kiitti vitusti.
- Hullu ostit
koeajamatta.
- Kyllä lähtee
No huonoista puolista voi mainita notkahduksen väännössä 3000 kohdalla,jos on vakiopyörä. Asia korjaantuu ajamalla uuden kartan boksiin. Itse ajoin kyseisellä mallilla 4 vuotta,enkä löydä valittamista
- Kyllä lähtee
Jäi sanomatta,että ostit hyvän pyörän,on hyvä perstuntuma tiehen ja taipuu kaarteeseen paremmin,kuin useimmat muut superpyörät. Moottori herää oikeastaan vasta 7 tonnissa,mutta sitten on kyyti kylmää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703297Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991012
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34820