Mikä on passat diesel farmarin tankin koko? on monenlaista tietoo? onko 63l vai 75 l vai 45 l?
totuus tankin koosta
10
5380
Vastaukset
- Mites ois..
Ohjekirja ?
- torka
Juu ohjekirja ois varmaan kova sana !
Tai edes tieto, minkä vuosimallin Passatista on kyse ? ja onko 4-veto ?
Uusavuttomuutta... Otat kanisteriin diisseliä ja ajelet tankin tyhjäksi, jonka jälkeen joko kaadat kanisterista tai sitten hinautat kaarasi PA-asemalle ja tankkaat !
Noilla asemilla on sellaiset mittarit, jotka näyttävät, paljonko diisseliä on tankkiin mennyt ;-)- a pu
Kysymiseen verrattuna tankin tyhjäksiajo kaikki tuo vaiva on todella dorkaa.
Ohjekirjat on aika sekavia. Siellä saattaa olla monien eri mallien ja varustetasojen tietoja sekaisin.
Tarkemmat tiedot autosta voisi tosiaan auttaa.
- 2.0 TDI Bluemotion
Minulla 2009 diesel farmari, jonka tankin koko on ohjekirjan mukaan 70 l.
Käytännössä olen tankannut siihen enimmillään hieman yli 71 litraa, vaikka tyhjäksi en ole koskaan päästänyt. Ohjekirjan mukaan ei saisi tankata piripintaan. - http://keskustelu.su
Bensa-autossa ei parane tankata kesällä piripintaan. Dieselissä ei niin väliksi.
- --
Piripinnat teillä on perseessä. Niin täyteen kun saa ja loput valuttamalla ja eikun baanalle, näin olen tehnyt niin bensa kuin dieseleissäkin, niin kesällä kuin talvellakin jne. Pari kertaa ajettu pallon ympäri, ei koskaan piripinnasta haittaa. Herätkää nyt jo imbesillit.
- javascript:void(0)
Itse olet imbesilli. 4-asteinen bensa piripinnassa helteellä. Pihalle valuu pari litraa.
- -.-
javascript:void(0) kirjoitti:
Itse olet imbesilli. 4-asteinen bensa piripinnassa helteellä. Pihalle valuu pari litraa.
Joo, jos ei aja koskaan. Minä kun tankkaan, niin päivässä lähtee heti vähintään 10 litraa. En tietenkään tankkaa vaimoni X5 BMW kauppakassiin piripintaan, kun sitä ei tankata kuin parin kuukauden välein.
- Huippupeli
Mulla on tää uusi tehokkain Passat 1.6 TDI DSG7. Pesee vanhan 2 litrasen mennen tullen ohituskiihtyvyydessä. Malli Variant ja tankin koko tasan 70 ltr. Jos valuttaa ns. "hukkaputkelle", niin toki saa menemään 71-75 ltr.
- ...
Mistähän toi 45 ltr tankin koko on revitty. Tuskin missään on tosissaan niin väitetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899