Eroaminen?

kysyys

En ole kiinnostunut enään metsästyksestä, joten miten minun pitäisi toimia, kun haluan erota seurasta ja näin? En siis aio käydä enään metsällä enkä mitään muuta?

15

4214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näi on näreeet

Saitko pitkän tuomion? Aseenkantoluvat on varmaan jo peruttu aikaisemmin?

• ainaMetsäMiees

Kyllähän nyt jokainen metsästystä harrastava tuohon vastauksen tietää kysymättäkin. Kuten joku edellä mainitsi niin lähtikö pitkäksikin aikaa luvat? Eihän tuota eräilyä siihen paneutunut henkilö tule koskaan muuten elämässään lopettamaan korkeintaan pitää taukoa esim lapsen syntymän, työtilanteen tms asian takia.

• ööööööööddd

Minkä ihmeen tuomion? Ei ole ees kantolupia tai mitään :o

• kaaripyssysankari

Juu..eihän nykyään kantolupia olekaan ne on hallussapitolupia, kantolupia korkeintaan hakkuuaukeiden omistajilla.

Metsästysseurasta voi erota kun ilmoitat siitä kirjallisesti metsästyseuran puheenjohtajalle joka vie asian eteenpäin, ei miestä väkisin metsästämään viedä jos ei halua.

• minä jatkan kyllä

Jos oot maanomistaja myös, niin muista mainita samalla seuran johtajalle, haluatko ottaa myös maasi pois seuralta. Eihän kenenkään pakko oo metsästää! Ymmärrän tilanteen jos esim. terveyssyiden vuoksi lopettaa metsästyksen.

• näinkäviminulle

Juu jos ottaa maat pois seuralta niin ainakin saa mailleen hirvet jossa saavat rauhassa natustella männyntaimista latvat ja oksat.

• Anonyymi

Voihan ne hirvet ampua ilman seuraakin

• Garmin astro 320

Erota voi kun tekee kirjallisen tai suullisen ilmoituksen mets.seur.sihteerille tai puh.johtajalle.He selvittää onko eroavalla jäsenellä jotain saatavia tai päinvastoin.Hirvenpyynti oikeutta en itse kieltäisi seuralta jos itse olisin eroamass
      a.Tekisin vain uuden sopimuksen seuran kanssa esim.5kg paistia joka vuosi.6kk.irtisanomis aika toistaiseksi olevassa sopimuksessa.Määräaikainen menee umpeen sopimuksen mukaan.Jos maat ovat seuralla vielä kun hirvenpyyntilupia anotaan huhtikuun lopussa niin kesken pyyntikauden ei metsästys oikeus katkea.Maat on sanottava irti joskus lokakuussa käytännössä että tulee 6kk irtisanomisaikaa.

• Anonyymi

Seuran/yhdistyksen säännöissä kerrotaan kunka eroaminen tapahtuu, vain se on pätevä tapa.

• Anonyymi

Olen jäsenenä kahdessa eri metsästysseurassa ja kummassakin erotetaan ellei suorita jäsenmaksua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jäsenenä kahdessa eri metsästysseurassa ja kummassakin erotetaan ellei suorita jäsenmaksua.

Tuokin asia pitää olla mainittu seuran säännöissä, ellei niin erottaminen on laitonta.

• Anonyymi

Miten ihmeessä joku kysyy tälläistä asiaa jostain suomi24 palstalta? Ehkä kannattaisi kysyä sieltä metsästysseuralta jonka jäsen on ja samalla voi sitten ilmoittaa että haluaa erota seuran jäsenyydestä.

• Anonyymi

Kun luet tätä palstaa niin yksi metsästysvastainen trolli on niin anonyyminä kuin rekattunakin kysellyt täällä tyhmiä esittäytyen metsästäjänä jo kaksikymmentä vuotta.

• Anonyymi

Jätä vuositaiset jäsenmaksusi maksamatta.Kyllä metsästysseurasi järjestää eron.

• Anonyymi

Jätä seuran jäsenmaksu maksamatta. 3 vuottamenee et ole enää jäsen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      53
      5240
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      92
      4069
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      3483
    4. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      45
      3110
    5. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      10
      2550
    6. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      21
      2342
    7. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      46
      2257
    8. Tarvitseeko

kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      39
      2196
    9. Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä

Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk
      Ikävä
      34
      1882
    10. Paljon on tullut kuultua juttuja ja

ei ole syytä olla uskomatta niitä.
      Ikävä
      64
      1771
    Aihe