Päivää köyhät!

zisel

Olin tossa 700 euron hotellireissulla (siis se pelkkä hotelli maksoi sen verran). Oli kyllä miljonääri olo kun henkilökunta oli niiiiiiin mielinkielin :D Ravintolassa tietty söin joka päivä aamiainen lounas päivällinen jne. Ei hullumpaa :)

41

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olit..

jonkun pändin matkassa patjana?

• zisel

En ollut :)

• Ai sä oot palannut töihin. Taisit tehdä hyvän tilin ku noi hulppeissa olosuhteissa...

• :DDD

Olet hullujen huoneella täysihoidossa!

• zisel

Miten ihmeessä joku voi epäillä että näin tasapainoinen ja kiltti nainen olis jotenkin hullu?? :O

• sulle..

ei sovi viuna

• zisel
        sulle.. kirjoitti:

ei sovi viuna

No tämä nyt on tiedetty jo kauan mitä kalsari/palstakänneihin tulee :D Tai no, osaan mä baarissakin mutta melkeinpä ainoastaan sillon jos on ollut putki päällä ja sitä ei ole tapahtunut aikoihin :)

• kerronyt

Missä hotellissa olit, mikä kaupunki?

• zisel

Sori, sitä mä en tänne kerro :)

• On sullakin köyhää

.

mutta muista että Dirty Old Men Need Love Too :)

.

• zisel

No on mullakin köyhää joo. Kotimatkalla eka ajattelin (ihme kyllä) että ihanaa päästä kotiin - saa nukkua ja olla ihan YKSIN ja kaivaa nenää ettei kukaan nää :D Mutta sitten kun avasin kotioven niin tuli sellanen olo että "ei helvetti taas tätä!". No mutta se meni onneks nopeesti ohi. Laukut on vielä purkamatta, sen jätän huomiseen.

Mä kirjotin sulle jo pitkän vastauksen ja sitten tää heitti mut toiselle sivulle >:( Yliherkkä näppäimistö tässä uudessa koneessa kun reagoi joka hipasuun.

• Henkisen puolen

köyhällistö on näemmä noussut joulun jälkeiseen elämään. Eikä tuo 700 hotellista ole pahakaan hinta, takapihallenikaan et pääsis telttamajotusta kummosempaan tuolla. Se mielinkielinolo on vaan synonyymi sille kuinka vähän henkilökunta sinua arvostaa, työkseen he sitä tekevät, eivät sinun mieliksesi. Vaikutat puuttuvalle renkaalle,,,,syötkin joka päivä. Kyllä nyt oon kauheen kade:))))))))))))))))))))))))))))).

• zisel

"Kyllä nyt oon kauheen kade"

• Mää oon

ollut monasti hotellissa, kalleissakin mutten ole koskaan maksanut niistä mitään, päin vastoin, minulle on maksettu.

Keikkamuusikon plussapuolet :)

• zisel
        Mää oon kirjoitti:

ollut monasti hotellissa, kalleissakin mutten ole koskaan maksanut niistä mitään, päin vastoin, minulle on maksettu.

"Mää oon ollut monasti hotellissa, kalleissakin"

• Njoo KYLLÄ
        Mää oon kirjoitti:

.

minäkin olen ollut monasti motelleissa

.

• Har-mies!
        Njoo KYLLÄ kirjoitti:

.

minäkin olen ollut monasti motelleissa

.

Sinä ole sonta. Tuhoa itsesi: polttamalla! :D

oi fe olifi ifanaa!

• rose18

minä sain suklaarasioita tänä juoluna ja arpoja.
      mutta vanhimmainen sai uuden auton, keskimmäinen hevosen ja nuorimmaisesta tuli veturin kuljettaja..
      olen tyytyväinen että on hyvää ruokaa, ilosia lapsia ja ihana viettää rakkaan kanssa aikaa..
      8D

• zisel

Tuliko arvoista mitään? Eipä kai kun et maininnut... Oliko teillä lipeäkalaa? Mä söin varmaan sitä ekaa kertaa eläissäni siellä hotellissa. Siis otin jotain epämäärästä joka osottautui kalaksi ja kun maistoin sitä niin hyi helvetti! Suklaasta en välitä mutta siellä huoneessa johon menin niin oli suklaarasia valmiina ja joku tervetuloa- kortti :)

• rose18
        zisel kirjoitti:

Tuliko arvoista mitään? Eipä kai kun et maininnut... Oliko teillä lipeäkalaa? Mä söin varmaan sitä ekaa kertaa eläissäni siellä hotellissa. Siis otin jotain epämäärästä joka osottautui kalaksi ja kun maistoin sitä niin hyi helvetti! Suklaasta en välitä mutta siellä huoneessa johon menin niin oli suklaarasia valmiina ja joku tervetuloa- kortti :)

me ei syödä kalaa oikein..
        muta poroo löytyy jääkaapista 8)
        4 e arvoista..

• zisel
        rose18 kirjoitti:

me ei syödä kalaa oikein..
        muta poroo löytyy jääkaapista 8)
        4 e arvoista..

Eikös ole muuten aika pervoa syödä poroa JOULUNA? :D Tietääkö lapset mitä ne syö?

• rose18
        zisel kirjoitti:

Eikös ole muuten aika pervoa syödä poroa JOULUNA? :D Tietääkö lapset mitä ne syö?

ei se minusta ole mitenkään ihmeellistä aina on syönyt jouluna kuivattua poroa, niinkuin lapsenakin..

• zisel
        rose18 kirjoitti:

ei se minusta ole mitenkään ihmeellistä aina on syönyt jouluna kuivattua poroa, niinkuin lapsenakin..

Ok, ei siinä varmaan mitään mutta kun omiin perinteisiin ei kuulu poron syöminen niin kuullosti vaan oudolta :) Mutta perinteensä kullakin, hyvä kun niitä on. Teillä varmaan oli hauska joulu huolimatta siitä ettei ole lunta (ellet asu lapissa). Mulla ei ollut joulufiilistä yhtään. Siis olo oli hyvä ja tosi kivaa oli mutta ei sillain kuin jouluna.

• rose18
        zisel kirjoitti:

Ok, ei siinä varmaan mitään mutta kun omiin perinteisiin ei kuulu poron syöminen niin kuullosti vaan oudolta :) Mutta perinteensä kullakin, hyvä kun niitä on. Teillä varmaan oli hauska joulu huolimatta siitä ettei ole lunta (ellet asu lapissa). Mulla ei ollut joulufiilistä yhtään. Siis olo oli hyvä ja tosi kivaa oli mutta ei sillain kuin jouluna.

pohjosissakin oli plussaa luvattu..
        ehkäpä juuri syödään sitä poroa joulusin, ku vanhempani ovat pohjosista 8D

• Haluaisin rose18
        rose18 kirjoitti:

pohjosissakin oli plussaa luvattu..
        ehkäpä juuri syödään sitä poroa joulusin, ku vanhempani ovat pohjosista 8D

nuolla peräaukkoasi jolloin olisit asennossa: ilman housuja selällään sängyllä, jalat kohti taivasta ja käsillä levittelisit persposkiasi :D Aaahhh... mahtaispa tulla melkoinen naisenpyllyn maku suuhun.

• rose18
        Haluaisin rose18 kirjoitti:

nuolla peräaukkoasi jolloin olisit asennossa: ilman housuja selällään sängyllä, jalat kohti taivasta ja käsillä levittelisit persposkiasi :D Aaahhh... mahtaispa tulla melkoinen naisenpyllyn maku suuhun.

ehkäpä sun pitäisi harkita alan vaihtoo et sovellu kirjailijaksi

ensinnäkään naisena en antaisi kenenkään nuoleskella perääni koska se on todella etovaa..
        vaikka miehet pitää suihin otoista naiset tai jotkut EI.

luulekko että lähen sinun takiasi niin haaveile.
        vaan oikeuden mukaisuuden takia ja toivon että ihmiset tekisi samoin kun toi tapasi porsastella on etovaa.

• rose18
        Haluaisin rose18 kirjoitti:

ja kuitenkin elämässä on enemmänkin kuin pelkät pellet sänky hommissa.

• .
        rose18 kirjoitti:

ehkäpä sun pitäisi harkita alan vaihtoo et sovellu kirjailijaksi

ensinnäkään naisena en antaisi kenenkään nuoleskella perääni koska se on todella etovaa..
        vaikka miehet pitää suihin otoista naiset tai jotkut EI.

luulekko että lähen sinun takiasi niin haaveile.
        vaan oikeuden mukaisuuden takia ja toivon että ihmiset tekisi samoin kun toi tapasi porsastella on etovaa.

En ymmärtänyt mitään, mutta oletan että sinä tahtot myös: naisenpylderisi nualemist

• rose18
        . kirjoitti:

En ymmärtänyt mitään, mutta oletan että sinä tahtot myös: naisenpylderisi nualemist

no en todellakaan halu 8D
        mutta uskon että halut miehen kamarineidoksi..

• Palstan väki

Olit Zisel siis jossain jouluna "työmatkalla" ?

;)

• Kuulostaa upealta reissulta. Mulle tulee mieleen Naantalin kylpylä. Se on on jäänyt kotimaisista mieleen :) Otin jonkun ruusukauneuskylvyn. Join shampanjaa lasista, värilliset valot leimuivat, klassinen musiikki soi jostain taustalta. Hieman kyllä hinnakasta kylvyksi, kun itse kustansin sen :c

• zisel

Ihanalta kuullostaa toi sun kylpylä reissu! Muistatko paljon maksoi ja kauan olit? Minkälainen se Naantalin kylpylä on? Siis onko siellä vaan jotain 3 allasta?

• zisel kirjoitti:

Ihanalta kuullostaa toi sun kylpylä reissu! Muistatko paljon maksoi ja kauan olit? Minkälainen se Naantalin kylpylä on? Siis onko siellä vaan jotain 3 allasta?

Siitä on jotain kolme neljä vuotta sitten. Viivyin viikonlopun. Suurin osa reissusta meni matkan tekoon sinne ja takaisin. Yleisilme oli kullalla silattua. Näyttävä suuri aulabaari ja portaikko kerroksiin. Yövyin laivasiivessä meren päällä ja huoneessa oli oma parveke. Sieltä näki miten kalat uiskentelivat. Niin ja aamiaispöydässä oli pekonia!! :)

En maksanut itse yöpymisiä, mutta varasin siihen kylpyyn ajan etukäteen netistä. tuosta voit vilkaista.
        http://www.naantalispa.fi/fi/kylpyla-ja-hoidot

• Sxthsense kirjoitti:

Siitä on jotain kolme neljä vuotta sitten. Viivyin viikonlopun. Suurin osa reissusta meni matkan tekoon sinne ja takaisin. Yleisilme oli kullalla silattua. Näyttävä suuri aulabaari ja portaikko kerroksiin. Yövyin laivasiivessä meren päällä ja huoneessa oli oma parveke. Sieltä näki miten kalat uiskentelivat. Niin ja aamiaispöydässä oli pekonia!! :)

En maksanut itse yöpymisiä, mutta varasin siihen kylpyyn ajan etukäteen netistä. tuosta voit vilkaista.
        http://www.naantalispa.fi/fi/kylpyla-ja-hoidot

ja hinnat:

http://www.naantalispa.fi/fi/kylpyla-ja-hoidot/hoitovaraukset

• ihanaaaa!

• gempsu
        ihanaaaa! kirjoitti:

Sexthsense! Haluaisin imeä ryppynauhaasi, nähtä sut kakalla vääntämässä pökälettä sekä kuulla pierusi! :D

dazu hiljaa nyt.

• gempsu kirjoitti:

dazu hiljaa nyt.

Eiköhän tuo kirjoittaja ollut Genio, eikä dazu?

• En ole ..
        dazu kirjoitti:

Eiköhän tuo kirjoittaja ollut Genio, eikä dazu?

genio enkä tasu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe