Olen lähdössä ensi syksynä Jenkkeihin vaihtariksi ja haluaisin kuulla mielipiteitänne. Millaista oli, millä järjestöllä menitte, missä olitte jne :)
Itseäni kiinnostaisi Minnesota, onko kiva paikka?
USA / kokemuksia
2
235
Vastaukset
- turha--
Oon vaihdossa UP-Educationin kautta, joka on ollu ihan mahtava. Voin suositella iha 100 prosenttisesti. On vaan ihanaa, ku niit oikeesti kiinnostaa kuka oon ja miten mul menee. Oon ollu nyt puol vuotta Utahissa, ja hienosti on menny. Ain ei oo helppoo, mut on todellaki sen arvosta. En nyt oikeen tiiä millasii juttui haluisit kuulla, mut täs on mun blogiosote, sielt voit lukee mite menee jos kiinnostaa :) Tai kysellä jos on jotai kysymyksii. http://thebeautyoflife-utah.blogspot.com/
- sandiego!!
AFS. San Diego California. Arvosanana 10 aivan upea vuosi! Elämäni paras päätös oli lähteä vaihtoon!! Suosittelen 110% :) Perhe oli aivan ihana ja vieläkin soitellaan toisillemma 3-4 kertaa viikossa ja puhutaan sitten se 2-3h, vaikka olen ollut jo kotona 2 vuotta. Olen käynyt vierailemassa monta kertaa. Rakastin jokaista päivää ja tekisin mitä vaan toisesta vaihtarivuodesta !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191742- 271671
- 241667
- 201630
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283