Olenko ainoa nyt ongelmani kanssa? Toivottavasti en.
Eli yritin äsken soittaa saunalahden prepaid liittymästäni, mutta kuului vaan "tuut tuut tuut tuut tuut" ja luki "katk. yhteyttä". Mitä helvettiä? Saldoa on ja palvelusaldoa erikseen.. Sama liittymä on nettitikussa nyt ja netti kyllä toimii. Puhelimessa ei.
Liittymä on ollut jo joitakin kuukausia käytössä, eikä tällaista ongelmaa ole ollut.
En tiedä tuleeko puhelut minulle päin perille..
Saunalahti-liittymä tilttas - ei pysty soittamaan!?
6
490
Vastaukset
- Samma
Sama homma täällä 2 eri prepaid liittymää, ei voi soittaa vaikka saldoa on, varmaan toi myrsky ulkona katkoo prkl
- samavikatähpäh
Sama vika täällä, pystyn vastaaottamaan puheluita ja viestejä lähettämään, mutta en soittamaan. Ei huolta, myrsky syynä ja asia paikkaantuu jossain vaiheessa. Elisan sivuilta voit seurata häiriöilmoituksia, saunalahtihan kuuluu elisaan.
Vointeja! - AP
Tein vikailmoituksen saunalahdelle ja aika nopeasti tuli sähköpostia, että on tiedostettu ongelma ja sitä korjaillaan parhaillaan. Joten no panic! Eiköhän kohta ala pelittää taas.
- samavikatähpäh
ei toimi vieläkään...entäs teillä muilla?
- Ei toimi ei :(
ei toimi vielä :(
- R
mulla ei toimi vieläkään ei voi tekstiviestejä lähettää eikä soittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792